Překvapení

141 16 4
                                    

Minho pov

S Jisungem jsme si sedli do jednoho většího křesla a Ji pak přeze mě přehodil nohy, po kterých jsem mu předjížděl rukama a u toho mě objímal. Po asi deseti minutách dorazili i Felix s Hyunjinem. Hned mi došlo, co asi dělali, ale než jsem se stihl zeptat, tak po mě Lix hodil pohled, který jasně říkal, 'Jestli se teď zeptáš, tak už nebudu ten svatý anděl'.

Proto jsem raději mlčel a dál se věnoval Sungovým nohoum. "Takže když už jsme tady všichni, tak by jsme si měli rozdělit, kdo co bude dělat. Na výběr je vaření, uklízení, nakupování - dodávání zásob ze skladu a umývání nádobí. Budeme to dělat vždy po dvojicích, jak máme pokoje a vždy to bude na týden." řekl nám Chan svůj plán a čekal až to všichni vstřebáme.

"My si s Lixem bereme uklízení." vyhrkl Hyunjin, protože Seungmin se už nadechoval, aby řekl co chtějí. "Tak mi s Binem si bereme vaření." oznámil nám Seungmin. "Takže zbývá nádobí a zásoby." - Chan. "Vyberte si co chcete, nám to je jedno." řekl jsem a čekal, co si kluci vyberou.

"Tak pokud vám to nebude vadit, tak mi chceme to nádobí." oznámil nám Jeongin. Takže na nás zbývají zásoby. No nevadí. "Za týden se to pak protočí. Teď už máte volno. Jenom bych poprosil doplňovače, aby pak zašli pro jídlo. Ať máme co největší výběr." poprosil nás Chan a my pouze kývli, jakože bereme na vědomí.

Odešli jsme s Jisungem do pokoje. Ji se hned natáhl po telefonu, ale já byl rychlejší a sebral jsem mu ho. Přece jenom ještě musí plnit ten trest.

"Děje se něco? " zeptal se Jisung a já kývl. "Máš plnit trest, jelikož jsi prohrál." obeznamil jsem ho s blízkou budoucností. "A-a co mám udělat?" zeptal se Sung. "Nech mě chvíli přemýšlet. Už to mám. Musíš mě políbit." řekl jsem a Sung znatelně zčervenal.







Tady bych to nejradši utla, ale mám pro vás ještě jedno překvápko, které sem prostě musím napsat.


























Byl ale odhodlaný svůj úkol splnit a tak se ke mě přiblížil. Stoupl si na špičky a opatrně mě políbil na rty. Chtěl se odtáhnout, ale já si ho za zátylek přitáhl blíž a polibek tak prohloubil. Začal jsem rty opatrně pohybovat proti těm jeho. Nejdříve byl dost zaskočený, ale pak se přidal a polibek mi oplatil. Odvážil jsem se ho jemně kousnout do rtu a Jisung mi okamžitě povolil vstup do jeho úst. Slyšel jsem jak někdo otevřel dveře, ale hned je zase zavřel. Začal jsem Jisungovi prozkoumávat ústa jazykem. Chvíli jsme vedli boj o dominanci, kterou jsem vyhrál já. Líbali jsme se ještě asi pět minut když jsme se z polibku odpojili, tak Jisung řekl něco, co jsem vůbec nečekal.

"Miluju tě, Minho."

Jisung pov

Když mi Minho řekl abych ho políbil, tak jsem byl nejdřív zaskočený, ale pal se mi úplně rozbušilo srdce a já se začal červenat. Dal jsem tedy Minhovi malou pusu na rty, ale on polibek prohloubil a začal pohybovat rty. Byl jsem chvilku vykolejený, ale pak jsem se přidal. Potom začala válka o dominanci, kterou jsem prohrál. Líbali jsme se dlouho a když jsme se rozpojili, tak jsem se neudržel a musel mu to říct. "Miluju tě, Minho." řekl jsem a bál se nejhoršího. Ale úplně zbytečně. "Taky tě miluju, Jisungu." řekl Minho s úsměvem na tváři a pak mi dal malou pusu na rty.

================================

Jsem tu zpět a tentokrát s kratší kapitolou. Tak co říkáte na Minsung? Doufám že to není ještě brzo, ale já se už prostě nemohla dočkat, až je dám dohromady a oni si vyznají lásku. Kdo si myslíte že byl ten, kdo otevřel ty dveře.
Komenty i vote potěší.

Luv you all💜

Můj život upíra (minsung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat