Za úkol jsme měli hledat nějaký indicie po lese. Indicie nám sestavily kód, kterým jsme pak odemkli truhlu, kde byli nějaké ceny.
Jen co zazněl výstřel, tak se všechny ostatní skupinky rozeběhly do lesa. Jelikož je Jongho vlkodlak, tak jsme využili jeho výborný čich a pokusili se další indicie vyčmuchat.
Najít všechny indicie nám trvalo asi půl hodiny a k truhle jsem doběhli druzí a začali řešit kód. Před náma sem doběhl ještě Taehyung s Chanem. Začal jsem se s Jonghem radit ohledně kódu.
"Co když to bude někdo z mocného rodu. Přece jenom je zde napsáno starý, mocný, silný a další podobné slova." přišel Jongho se zajímavým řešením. "To by mohlo být ono, ale Toť otázka. Jaký mocný rod to je. Jsou to vlkodlaci, andělé, upíři?" zeptal jsem se a společně jsme se zamysleli.
"Já si myslím že to budou andělé. Podívej, tady vypadlo z jedné indicie peříčko." řekl a ukázal na bílé pírko.
Usoudil jsem tedy, že to bude pravda a s Jonghem jsme se rozešli k učitelům, kde jsme jim řekli naše řešení. Samozřejmě chtěli i vědět jak jsme k tomu došli, aby tady nedošlo k nedorozumění. Řekli jsme jim tedy celý náš postup a oni nám pak podali klobouk, do kterého jsem dal ruku a vytáhl jeden papírek s kódem. V klobouku bylo asi 300 papírků a jen na jednom byl správný kód. Kdyby jsme neměli na papírku správný kód, tak se musíme vrátit a vytáhnout si jeden papírek.
Losovat jsme mohli celkem že tři klobouků. Jsou tu totiž tři truhlu pro tři vítězce. Rozeběhly jsem se k truhle číslo jedna a skusili kód. A světě div se, on opravdu fungoval. Otevřeli jsem truhlu a objevili jsme spoustu sladkostí a dalších kokin. Byl tam i nějaký alkohol. Jako alkohol by se dal, ale ty sladkosti.
Rozešel jsem se za učitelkou a řekl jí svou stížnost ohledně výhry. Ta se mi pouze omluvila a do ruky mi dala kufřík, ve kterém bylo spoustu výborné krve AB. Spoustu upírů nechutná, je pro ně horká nebo kyselá, ale pro mě to je lahoda. Spokojeně jsem se usmál a odešel za Jonghem. Rozdělili jsme si nějak truhlu, přičemž jsem sladkosti přenechal Jonghovi.
....
Bylo už po soutěži a já odcházel do chatky s mým kufříkem krve a pár flaškami alkoholu.
Felix pov.
Právě skončila hra a já začal hledat Hyunjina, abychom spolu mohli jít na chatku. Když jsem ho konečně zahlédl, tak jsem se za ním rozešel. Chtěl jsem na něj zavolat, ale v tom jsem viděl, jak se těm líbá s nějakou holkou. Moje srdce to nevydrželo a začalo ohromně bolet. Roztáhl jsem křídla a letěl pryč. Díky tomu jsem už pak nemohl bidet, jak Hyunjin dívku od sebe odrhává a odchází pryč.
V chatce jsem pak vše pověděl Minhovi, jelikož jsem se potřeboval svěřit. Minho mě obejmul a uklidňoval. Nakonec jsem usl.
Minho pov
Ten Hyunjin to už doopravdy přehání. On ví že je Felix majetnický a udělá toto. Jakmile jsem uslyšel dole Hyunjina jak se baví s klukama, tak jsem opatrně sundal Felixovu hlavu z mého klína a odešel do obýváku.
Tam jsem chytil Hyunjina pod krkem a orirazil ho na stěnu. "Jak jsi to mohl udělat. Vždyť víš jaký Felix je a ty uděláš takovou ohavnost. Víš ty vůbec jak se Felix cítil, když tě viděl s tou holkou?" zacal jsem po něm řvát a zpevňovat můj stisk.
"Minho přestaň, vždyť ho zabiješ." řekl Hanie a dál svou ruku na mou. Tím jsem svůj stisk povolil a Hyunjin tak dostal dávku kyslíku.
"Teď se seber a běž si to s Felixem vyřídit." řekl jsem ledovým hlasem a Jin jen přikývl a odešel nahoru.
Podíval jsem se na ostatní. "Nic neříkejte. Já vím že jsem ho nemusel dusit, ale kdyby jste viděli Felixe když přišel." řekl jsem a obejmul Sungieho okolo pasu.
Dneska taková kratší, ale doufám že i tak se vám bude líbit. Jinak už třetí den mě strašně bolí ruka z pádu z koně, tak doufám, že to není jic vážného. Nebojte se svůj názor vyjádřit v komentářích. Komenty i víte potěší.
Luv you all💜
ČTEŠ
Můj život upíra (minsung)
Fanfic"Žáci máme nového spolužáka, prosím představ se nám." řekla učitelka. "Jsem Lee Minho a nemám rád když na mě někdo mluví." řekl jsem a poté si šel sednout na své nové místo v zadu u okna. Když jsem procházel, tak si všichni něco šuškali. Že by mě ta...