"Tak jsme se všeci představili a teď by jsme mohli popřemýšlet o písničkách." - Chan
"Já nevím jak vás, ale mě by docela zajímalo, co má Minho za schopnosti." - Jeongin
"To by mě zajímalo taky." - Bin
"No, dokážu ovládat plameny, číst myšlenky, ukázat ostatním co chcou vidět nebo co chci aby viděli." řekl jsem jim nějaké své schopnosti. Samozřejmě mám více schopnosti, přece jenom patřím do silné a slavné upíří rodiny. Asi vás zajímá, jak můžu pocházet ze slavné rodiny upírů, když jsem upír od pěti. Když mají upíři děti, tak se narodí jako člověk. Postupem času získává schopnosti a do plnoletosti by se měl proměnit na upíra. Já, protože jsem z mocného rodu, jsem se proměnil už v pěti, což je na upíra docela brzo. Normálně se měníme od 8-18.
"Pojďme už vymýšlet ty písničky." - Ji
"Můžeme si promluvit?" zašeptal mi do ucha Felix. Já jsem pouze kývl a následoval Lixe do kuchyně.
"Minho, proč mi nechceš splnit mě přání? Víš jaký to je? Víš jaký je být slabý a kvůli tomu být méněcenný?"
"Lixi, ty moc dobře víš proč to nechci udělat. A vůbec nejsi slabý a méněcenný. Jsi ten nejsilnější člověk (anděl), jakého jen znám."
"Minho prosím. Prosím. Přeměň mě." začal žadonit Felix a já si mohl všimnout slz, které se mu mezitím v očích stihly nahromadit.
"Lixie, moc dobře víš, že tě nepřeměním."
"PROČ? PROČ TO NEUDĚLÁŠ? TO RI TO DĚLÁ TAKOVÝ PROBLÉM? NEBO MĚ NEMÁŠ JENOM RÁD? VÍŠ JAK MI JE? VŠICHNI MAJÍ SPOUSTU ÚŽASNÝCH SCHOPNOSTÍ A CO MÁM JÁ? NIC. MAX TAK UMÍM LÉČIT A UMÍM ČÍST MYŠLENKY. JÁ UŽ TAKHLE DÁL ŽÍT NECHCI. JSEM SNAD JEDINÝ ANDĚL, KTERÝ MÁ JEN DVĚ SCHOPNOSTI. A VÍŠ CO JE NA TOM NEJHORŠÍ? ŽE JSEM PRINC. VÍŠ JAKE TO JE, KDYŽ SI NA TEBE UKAZUJÍ, ŽE NEMÁŠ ŽÁDNOU UNIKÁTNÍ SCHOPNOST? NE NEVÍŠ. TY TOTIŽ ANI NEVÍŠ, JAKE TO JE BÝT ZKLAMÁNÍ PRO RODIČE. TY MŮŽEŠ MÍT VŠE CO CHCEŠ. A TAKY TO MÁŠ. JÁ NEMÁM NIC. TAK MU PROSÍM UDĚLEJ LASKAVOST A PŘEMĚŇ MĚ!! " vykřikl na mě Felix, že jsem zůstal na něj chvíli jen civět, než jsem spustil.
" FELIXI POCHOP, ŽE TĚ NEMŮŽU PŘEMĚNIT. TY NEVÍŠ JAKÉ TO JE, KDYŽ NĚKOHO PŘEMĚNÍŠ. TEN ČLOVĚK JE PAK VE VELKÝCH BOLESTECH. ZVLÁŠŤ KDYŽ HO PŘEMĚNÍ UPÍR JAKO JÁ. KDYBYCH TĚ PŘEMĚNIL, TAK BYCH SI TO DO KONCE ŽIVOTA PŘEDHAZOVAL, ŽE JSEM TO VŮBEC DOPUSTIL. A S TÍM ŽE JSEM NEPOZNAL, JAKÉ TO JE BÝT ZKLAMÁNÍ PRO RODIČE. TO BUDE ASI PROTO, ŽE UMŘELI, KDYZ MI BYLO PĚT. VÍŠ TY JAKÉ TO JE V PĚTI STRATIT RODIČE? NE NEVÍŠ, TY MÁŠ RODINU, KTERÁ TĚ PODRŽÍ KDYŽ POTŘEBUJEŠ. TO JÁ NEMĚL. UŽ JENOM PROTO, ŽE UPÍŘI VYCHOVÁVAJÍ SVÉ DĚTI ÚPLNĚ JINAK NEŽ OSTATNÍ. VE TŘECH JSEM SE UŽ UČIL BOJOVAT, ABYCH PŘEŽIL. A K TOMU ŽE MÁM VŠE, CO CHCI. TO NENÍ PRAVDA. VŠE CO TADY VIDÍŠ NENÍ PROTO, ŽE BY MI TO NĚKDO KOUPIL. NA VŠE JSEM SI VYDRŘEL. PRACOVAL JSEM VE DNE V NOCI, ABYCH SE MOHL DÁT DO KUPY A SPLATIT ASPOŇ NĚCO SEUNGMINOVI A JEHO RODINĚ. JEDNU VĚC CHCI ŽE VŠEHO NEJVÍCE, ALE TU NIKDY NEDOSTANU. PROČ? PROTOŽE TU NENÍ NIKDO, KDO BY MI JI MOHL POSKYTNOUT. " vykřikl jsem na Felixe a potom se zhroutil. Ale jsem rád, že jsem mu ti vše řekl.Ani jsem si to neuvědomil a po tvářích se mu začaly kutálet slzy. Snažil jsem se zadržovat vzlyky, ale jeden mi přece jenom unikl. Felix byl hned u mě a začal mě utěšovat.
Když jsem se uklidnil, tak jsme se rozešli do obýváku, kde na nás hned padly všechny pohledy.
"Minho, je vše v pořádku?" - Chan
Já pouze kývl, že jo, protože kdybych teď něco řekl, tak se asi zase rozbrečím.
"No tak to tak určitě nevypadalo. S Felixem jste tam po sobě řvali a pak byly slyšet vzlyky. Takže bych neřekl, že je vše ok." - Seungmin
" Kluci, tak už toho nechte. Je vidět, že o tom Minho mluvit nechce. Asi je mu to nepříjemné, tak to přestaňte řešit a radši se soustřeďme na písničky. "-Ji
Vděčně jsem se podíval na Jisunga a poté se na něj usmál. On mi úsměv oplatil a já mohl roztát. Už jsem řekl, že vypadá jako roztomilá veverka?
"Nerad vám ruším vaši chvilku, ale měli by jsme se rozhodnout, kdo bude mít jakou roli ve skupině." - Changbin
"Pokud dovolíš, Bine, tak já jsem nad tím už přemýšlel a napadlo mě, že ty by jsi mohl být rapper, hlavní textař a producent. Jisung by byl vocalista, rapper, producent a hlavní textař. Jeongin by byl vocalista a maknae. Seungmin by byl hlavní vocalista. Víc mě k tobě nenapadá, jelikož že všeho nejvíce ti jde zpěv. Já bych byl něco jako Jiji, akorát k tomu přidáme leadra. Felix by byl rapper, visual, choreograf a hlavní tanečník. To samé platí o Hyunjinovi. No a nakonec Minho. Ten by byl vocalista, hlavní tanečník, choreograf a učitel. To znamená že nás všechny choreografie budeš učit. "-Chan
" Chane, mám jednu otázku. Proč musím být učitel zrovna já? Proč ne třeba Felix nebo Hyun? Vždyť tancují mnohem lépe než já. " zeptal jsem se Chana, jelikož mi to vrtalo v hlavě.
" To není pravda Minho. Z nás tři tancuješ nejlíp. Takže se neschazuj a koukej to přijmout. " začal hned Felix.
" Tak vidíš sám. Jsi z nás všech nejlepší, tak proto jsem ti dal tobě."-Chan.
" Já nevím jak vy, ale já mám hlad jako vlk. Takže co bude k jídlu? "-Jeongin
" Neměl by mít spíš Chan hlad jako vlk, když je vlkodlak? "zeptal se Hyun a všichni jsme se zasmáli.
" Buď můžeme objednat pizzu nebo můžu něco uvařit."- já
" Jak já bych si dal pizzu. Objednáme pizzu? - Jeongin.
"OK. Objednáme teda pizzu. Takže nějak sepište kdo chce jakou, ať to pak můžu objednat."
Přinesl jsem papír a všichni si začali psát co chcou a Chan to pak objednal.
"Ježíš, mi zapomněli na Minha." - Jisung.
"V klidu Jisungie, já si vezmu krev. Z jídla mi není občas úplně nejlíp."
...
Zazvonil zvonek, tak jsem se zvedl a šel vyzvednout pizzy a zaplatit za ně. Odnesl jsem je do obýváku, kde kluci mezitím hledali nějaký film. Dal jsem jim je na stůl a pak odpochodoval do kuchyně pro krev.
Zhluboka jsem se napil, ale krev jsem musel hned vyplivnout. Co to je? Vždyť jsem si byl pro krev včera. To se tak rychle neskazí. Podíval jsem se na obal a málem se mi zastavil dech. Tohle je krev s vlkodlačím jedem.
______________________________________
Je tu další kapitola, tak doufám že se bude líbit. Jak si myslíte, že to dopadne, když se Minho napil krve s vlkodlačím jedem?
Komenty i vote potěší.Luv you all💜
ČTEŠ
Můj život upíra (minsung)
Fanfiction"Žáci máme nového spolužáka, prosím představ se nám." řekla učitelka. "Jsem Lee Minho a nemám rád když na mě někdo mluví." řekl jsem a poté si šel sednout na své nové místo v zadu u okna. Když jsem procházel, tak si všichni něco šuškali. Že by mě ta...