Šeptání Do Ouška

115 13 4
                                    

Přivinul jsem si Jisung do náruče a začal ho utěšovat. "J-jak jako válka?" zeptal se Felix a sám neměl daleko od slz. Innie se schoval u Chana a Seungmin? Snažil se dělat, jako že je v pohodě, ale potom co ho Changbin objal, se rozklepal jak ratlík. "No, můj velmi chytrý strýc nám vyhlásil válku. Ani nevím proč, asi mě chce zabít." řekl jsem a pokrčil rameny.

"Vždyť to nedává smysl. Musí k tomu být nějaký důvod. To nejde vyhlásit válku bez důvodu, ne?" ptal se Changbin a já jen pokrčil rameny na znamení, že nevím.

"Já, měl bych na vás jeden dotaz. Velký. Nebo spíš velkou prosbu. S Taehyungem jsme se snažili na něco přijít a napadlo nás, že bychom jsme se zeptali ostatních rodů, jestli by nám pomohli. Samozřejmě nemusíte, je to jenom návrh." řekl jsem a pokusil se o úsměv, který by nevipadal nepřirozeně.

" Já se můžu zeptat. Přece jenom jsme vůdčí rodina. Ale nevím jak na to budou vlkodlaci reagovat. Jedno vím ale jistě, že vám pomůžu. " řekl Chan a objal mě. Objetí jsem mu oplatil a usmál se na něj. Se mnou můžeš taky počítat. Jak řekl Chan, budu se snažit přemluvit ostatní, ale já ti pomůžu." souhlasil i Felix.

"Se mnou počítej určitě. A s rodičema taky Minmin. Jsme tvoje rodina a budeme se ochraňovat navzájem. O když jsme se dlouho neviděli, pořád tě máme rádi a bereme jako člena rodiny. A vždy tě budeme podporovat a chránit." řekl Seungmin a dal mi pusu na tvář.

To se ozvalo zavrčení. A kdo si myslíte že to byl? Samozřejmě že Ji a Bin. Nad tím jsme se museli s Seungminem usmát. Šel jsem za Jisungem, ale ten začal dělat, že tam nejsem. Jako musím říct, že mi to trošku vadilo. "Jisungie, nebuď na mě naštvaný. Byla to jen bratrská pusa. Nic víc. Vážně. Miluju jen tebe." řekl jsem, ale Jisung mě pořád ignoroval. "Baby! Prosím, nebuď naštvaný. Co mám udělat, aby jsi mi odpustil." řekl jsem a začal ohrnovat ret.

To se ke mě Ji naklonil a něco mi zašeptal do ouška. Pak se jen zakřenil a políbil mě. Samozřejmě že jsem polibek prohloubil a strčil mu jazyk do pusy. "Můžete se prosím olizovat někde jinde? My jsme tu totiž taky." řekl Hyunjin.

Já se jen zhluboka nadechl a řekl. "tohle je můj dům a budu se tu olizovat se svým přítelem kdy chci a jak dlouho chci. Pokud se ti to nelíbí, tak tamhle jsou dveře. A stejně už je pozdě, běžte si už pěkně domu." řekl jsem a doopravdy se pomalu začali zvedat. Rozloučili jsme se a pak jsem se vydal společně s Hané do kuchyně. On si vyndal z ledničky jogurt a já si do hrníčku nalil krev.

Po našem jídle jsme šli ke mě do pokoje a pak vysprchovat. Už se moc těším, až z té sprchy vyleze.

Jisung pov

Rychle jsem se osprchoval a natáhl an sebe tepláky a tričko, co mám na spaní. Vím, že to je zcela zbytečně, ale proč ne. Když jsem se vrátil do Minhova pokoje, tak na mě čekal v posteli. Na boku a s šibalským úsměvem na tváři.

Celý červený jsem k němu došel a usmál se na něj. On mi úsměv opětoval a pak mě políbil. Nejdříve to bylo něžné pomalé líbání, ale to se pak stávalo více vášnivější. Pomalu si mě začal pokládat na postel a vyhoupl se nade mě.

Během líbání mě začal vyslíkat a já zas vyslíkal jeho. Zanedlouho jsme byli oba nazí a naše přirození se třela o sebe. Neuvěřitelný, jak rychle mě dokáže vzrušit.

"Minho a-ahh" vzdychl jsem mu do úst, když se o mě začal více otírat. Odpojil se od mých úst a přisál se mi na krk. Začal mi tam dělat znaménka lásky a já mu u toho krásně vzdychal. Takhle pokračoval i na druhé straně a pak mě klíční kosti. Sem tam o mě zavadil i špičákama, což mi přišlo nesmírně hříšné.

Začal mě líbat na hrudi a jeho ruce mi jezdili všemožně po těle. Jak já ho miluju. "Ah-ahhhhh" vzdychl jsem nahlas, jelikož mi Minho zmáčkl jednu bradavku a druhou si vzal do pusy. Chvíli si s ní hrál a pak to zopakoval i s druhou.

Užíval jsem si jak o mě Minho pečuje e mezitím slinil prsty, které mi dal před pusu. Když Minho uznal, že jsou dostatečně nasliněné, tak je vytáhl a začal je směřovat k mému vstupu. Pomalu do mě strčil jeden prst a začal s ním pohybovat. Po nějaké době přidal i druhý prst, ale to už mě začalo bolet. Minho si toho všiml a začal mě líbat, aby odvedl pozornost někam jinam. To se mu samozřejmě povedlo a já měl za chvíli v sobě tři prsty, se kterýma do mě přirážel a zároveň mě roztahoval.

"Min-minho~. Já už tě po-potřebuju." řekl jsem mezi vzdechy. Minho tedy ze mě vyndal prsty a otřel se špičkou o můj vstup. Já jsem náhlas vzdychl a užíval si ten pocit. Minho do mě začal pomalu vstupovat, ale protože mi to bylo málo, tak jsem proti němu přirazil.

" Zlato, vždyť si ublížíš."řekl Minho a políbil mě. Začal se ve mě opatrně hýbat a když jsem mu odpověděl slastnýma vzdychama, tak přidal na tempu. Musím říct, že jsem se z toho mohl zbláznit. Protáčeli se mi oči slastí a nahlas jsem vzdychal.

Miluju to. Minha miluju.

" Minho, já u-už budu." řekl jsem, nebo spíš zavzdychal. A Minho přidal ještě na tempu. Byl tak rychlý, že jsem si myslel, že rychleji už to nepůjde, ale světě div se, ono to šlo. Po chvilce jsem se silně udělal mezi nás dva a Minho do mého nitra.

Chvilku jsme vydýchávali svůj prožitý orgasmus a pak si Minho nabral trochu mého spermatu na prst a ten olízl. "Chutnáš dobře baby~“ zavrněl mi do ucha, které potom jemně skousl. Dal jsem mu pusu a pak jsme si šli dát sprchu číslo dvě, ale tentokrát už spolu. Tam proběhlo ještě jedno kolo a pak už jsme šli konečně spinkat.

Usínat v náručí někoho, koho milujete, je prostě top. "Miluju tě Minho." "Já tebe taky Hannie." řekl Minmin a pak jsem upadl do říše snů.

Hojhoj, jsem tu s další kapitolou. Doufám že se bude líbit, pak mi dejte zpětnou vazbu v komentářích. Blahopřeji všem, co se dneska dostali na školy. Jste šikovní. Já se dostala na gympl a jsem spoko, takže to je good.
Komenty i vote potěší

Luv you all❤️❤️

Můj život upíra (minsung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat