"Tak ty jsi upír jo?"
Podíval jsem se to řekl a pohled mi padl na kluka, se kterým jsem se minule popral kvůli té holce. Jak jen že se jmenuje?
"Ty neumíš odpovědět? Kde je slušné vychování?" začal po mě hned řvát.
"Uklidní se prosímtě. Ještě ti praskne žilka. A to zažít nechceš, protože to pry bolí." řekl jsem mu s ledovým klidem, což ho vytočilo do běla.
Viděl jsem, jak mu začali zlátnout oči. A jéje. On je vlkodlak.Mírně jsem zpanikařil, ale nedal jsem na sobě nic znát.
" Odpovíš mi už konečně? "
" Ano jsem, stačí? "
Podíval se po své skupince a začal se nahlas smát. Všichni ve třídě na nás zaměřili svůj pohled a sledovali či se stane.
"Co kdyby jsme otestovali, jestli jsem pravda, že vlkodlačí krev zabíjí upíry." řekl a podíval se na své kumpány, kteří začali přikyvovat a u toho měli na tváři zlomyslný úšklebek.
Dva z nich mě chytli za ruce a jeden mě chytil kolem krku a ramen. Jejich " vůdce " ke mě přišel a vzal mě za ruku. Všichni sledovali, co se stane. Sehun (mimochodem tak se jmenuje ten vůdce) vytasil své zuby a zahryzl se mi do ruky.
Okamžitě jsem ucítil, jak mi začíná jeho jed proudit krví. Sehun svým jedem ale vůbec nešetřil. Začal jsem pociťovat mírnou bolest.
Co to kecám. Bolelo to jako čert. Jak jsem totiž zjistil, tak Sehun pochází z rodiny prvotních. To znamená, že jeho předci byli nejsilnější vlkodlaci na světě. No a Sehun po nich zdědil sílu jedu.
Skupinka přede mnou se začala smát jak šílená, zatímco já byl v ukrutné agónii.
Najednou to ale přestalo a já si myslel, že jsem už konečně mrtví. Jenže jsem se ukrutně zpletl.
Jisung pov.
Do třídy vpochodoval Sehun s tou svou partičkou a šly směr Minho. Už jsem se zmínil, že se mi Minho líbí? Sice k nám na školu chodí chvíli, ale já ho znám z umělkyně. On chodí tancovat s těma svýma kamarádama a já chodím na zpěv společně s Jeonginem na zpěv.
No vraťme se do přítomnosti. Mezitím co jsem byl ve svých myšlenkách, tak Sehunova partička chytla Minha pod pažemi a jeden kolem krku a ramen.
Naposledy se výsměšně podíval na Minha a pak ho kousnul.
Počkat! Není Minho UPÍR!!!
Podíval jsem se po třídě a mohl jsem si všimnou spolužáků, kteří vypadali jako by čekali co Minho udělá. Jestli opravdu umře nebo jestli se mu nic nestane.
Podíval jsem se na Minha, který byl zrovna v agónii a vypadal, že to každou chvíli vzdá.
A proto jsem se rozhodl zakročit. Začal jsem se soustředit na Minha a nechával vyprchávat jed z Minhova těla. Přece jenom jsem kouzelník, čaroděj, mág. Říkejte si tomu jak chcete.
Povsimnul jsem si Minha jak se uvolnil a to pro mě bylo znamení, že jed z těla vyprchal. Rychle jsem to ještě jednou zkontroloval a když jsem si byl jist, že už bude v pořádku, tak jsem došel k Sehunovi a pěkně mu natáhl. Což nečekal, protože jaký tichý kluk by si dovolil na někoho jako je Sehun? Jedině nějaký blázen.
"Měl by ses stydět Sehune. Takhle někoho šikanovat. Zapoměl jsi snad na svou historii, že vlkodlaci byli s upíry přátelé a že si pomáhali? Tvoji předci se jistě musí v hrobě obracet! " vmetl jsem Sehunovi do obličeje.
"A vy? Co by se stalo, kdybych nezakročil? Nechali byste Minha umřít jen proto že je upír? To jako vážně? Co vám Minho udělal, že jste mu nepomohli? Nic. Tak proč jste mu nepomohli? Protože jste plný předsudků a stereotypů. Upíři nejsou takový, jak se povídá. Tak se prosím vzpamatuje a začněte se pomáhat. Jak by bylo vám, kdyby jste byli na Minhově místě? Jak bý vám bylo, kdyby na vás všichni koukali jak umíráte a nikdo by nehl ani prstem. Asi moc dobře ne co? Chovejte se prosím k sobě s úctou. To že je jeden vlkodlak, druhý anděl, třetí víla a čtvrtý upír nic neznamená. Všichni patříme do skupiny nadpřirozeno, tak se prosím podle toho chovejme. My by jsme si měli pomáhat a né někoho odsoudit podle jeho původu." vychrlil jsem že sebe a všichni na mě koukali jak na zjevení. Kdo by se tak taky nedíval, když nejtiší kluk na škole promluvil.
Minho se na mě usmál a já mu to oplatil a poté si odešel sednou zpět na své místo.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Tak a je tu další kapitola. Tentokrát taky z pohledu Jisunga, tak doufám že se bude líbit. Co si myslíte o tom co řekl Jisung Sehunovi. Jak na to Sehun zareaguje?
Jinak hvězdičky i vote potěší.Luv you all💜
ČTEŠ
Můj život upíra (minsung)
Fanfic"Žáci máme nového spolužáka, prosím představ se nám." řekla učitelka. "Jsem Lee Minho a nemám rád když na mě někdo mluví." řekl jsem a poté si šel sednout na své nové místo v zadu u okna. Když jsem procházel, tak si všichni něco šuškali. Že by mě ta...