Jisung pov
Za celou noc jsem se pořádně nevyspal, takže když jsem se probudil, tak jsem měl pocit, že jsem unavenější víc, než kdybych spát nešel. A ptáte se proč? Celou noc jsem dával pozor na Minha. Chudák. Vůbec si nedokážu představit jaký to pro něj muselo být.
Díval jsem se na jeho poklidnou spící tvář. Teď vypadal jako andílek, ale andílek doopravdy není. Všiml jsem si pramínku vlasů, které mu padaly do očí, a tak jsem je opatrně odhrnul. Minho nakrčil nos, jak ho to polechtalo, a opatrně otevřel svá očka.
"Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit." řekl jsem a myslel to vážně. Několikrát se za noc probudil a trvalo dlouho, než zase usl. "Zlato, neomlouvej se. Stejně bych už znova neusl. Spíš bych se měl omluvit já tobě. Celou noc jsi byl kvůli mně vzhůru. Tak co kdyby sis ke mně lehl a chvilku bychom jsme se mazlili?" navrhl Minho a já nemohl jinak, než souhlasit.
Lehl jsem si k němu zády a přimáčkl se na něj. "A-ah. H-Hannie, to není nejlepší poloha." řekl Minho, mezitím co jsem se pozadím namáčkl na jeho rozkrok. Potutleně jsem se usmál a začal se vrtět. Slyšel jsem, jak Minhovi unikl vzdych.
Minho dal své ruce na mé boky a snažil se mě odsunout. Což jsem mu nedovolil. Takhle jsem ho ještě chvíli dráždil a mezitím jsem cítil jeho tvrdý penis. "Ji, jestli dovolíš, tak já si teď skočím dát sprchu." řekl Minho a snažil se mě odstrčil. "Nedovolím." řekl jsem a obkročmo si na něj sedl. Bylo mi totiž jasné, že by se o svůj problém postaral sám. A to nemůžu dovolit.
Nahl jsem se k Minhovým rtům a políbil je. Minho mi polibek oplatil a tak jsme se začali líbat. Občas jsem se zhoupl v bocích a tím jsem donutil Minha mi vzdychnout do polibku. Líbali jsme se dokud nám nedošel dech.
Pomalu jsem se začal po jeho stehnech posouvat dolů a zastavil jsem se až u lemu jeho boxerek. Z pod řas jsem se podíval na Minha, který sledoval, co udělám. Začal jsem ho líbat na podbřišku a nenápadně jsem zasunul jednu ruku pod jeho boxerky. Minho, který to nečekal, vzdychl a zaklonil hlavu, jelikož jsem se rukou otřel o jeho juniora.
Zanedlouho jsem mu stáhl boxerky a v rukách si promnul to monstrum. Začal jsem rukou jezdit nahoru a dolů.
Dal jsem mu pusu na špičku a pak ji zkusil o trochu nasát. Minho mi odpověděl vzdychem a to mě utvrdilo v tom, že se mu to líbí. Olízl jsem mu celou délku a znovu jsem mu dal pusu na špičku. Pak už jsem ho netrápil a vzal si ho do pusy. Začal jsem pohybovat hlavou a občas jsem přidal i zoubky. Minho mi u toho krásně vzdychal.
Neznám lepší zvuk, než když vzdychá. Jeho špička mi narážela o stěnu krku, ale kupodivu jsem se nedávil. (jak já nesnáším dávicí reflex) Začal jsem zrychlovat a občas jsem přidal zoubky a jindy jsem ho zase sál.
"H-Hannie, j-já už budu!" zakřičel Minho a udělal se mi do pusy. Vše jsem poslušně spolikal a pak jsem si utřel pusu od slin. "Miluju tě." řekl jsem a políbil ho. "Já tebe taky." řekl Minho a chtěl mě políbí zpátky. Já ale uhl hlavou a nesouhlasně zamručel. Minho po mě hodil nechápavý pohled.
"Já nechci abys přitakal, já chci abys to řekl." "V tom případě, tě miluju Hane Jisungu." řekl Minho a políbil mě.
Zdravím všechny, omlouvám se, že je tahle kapitola kratší, ale není mi moc dobře. Znáte ten pocit, kdy se těšíte na prázdniny, jak si je budete užívat a dělat blbosti. No tak mé plány se ruší a místo toho budu brát prášky na zánět dutin 👍. A tímhle to nekončí. Plus mě bolí už týden hlava a uši. Takže místo toho, abych chodila do školy a připravovala se na přijímačky, tak jsem byla doma a léčila se. Doufám že se vám tahle kapitola bude líbit a nebude vám vadit, že je kratší. Komenty i vote potěší.
PS: když vám budu odepisovat na komentáře mám vám tykat nebo vykat?
Luv you all💜
Pozdrav od kyselezizalky (máte ji i nahoře)
ČTEŠ
Můj život upíra (minsung)
Fanfiction"Žáci máme nového spolužáka, prosím představ se nám." řekla učitelka. "Jsem Lee Minho a nemám rád když na mě někdo mluví." řekl jsem a poté si šel sednout na své nové místo v zadu u okna. Když jsem procházel, tak si všichni něco šuškali. Že by mě ta...