Na Místě

141 15 3
                                    

V této kapitole se nachází smut. Takže čtěte na vlastní nebezpečí. Kdo by to číst nechtěl, tak se nemusí bát. Označím část, kde začíná a kde končí. Jinak si užijte zbytek kapitoly.

Time skip

"Budeš sedět se mnou? Ostatních se bojím zeptat nebo s nimi sedět nechci." optal se mě Jisung a u toho se červenal. On je tak strašně cute. "Samozřejmě, že si s tebou sednu. Kdybys nepřišel první, tak bych se tě sek zeptat." po mě kladné větě se Sunfovu rozzářily oči, jako hvězdy ve vesmíru. Začal mne táhnout do autobusu, abychom si zabrali místa. Samo sebou, že jsme si sedli dozadu. Přes uličku pak seděl Hyun s Lixem. Před náma seděl pak Bin s Minem a za náma Chan s Inniem.

Učitelka ještě říkala nějaké blbosti ohledně bezpečnosti a co nemáme v autobusu dělat a pak se konečně mohlo vyrazit. Vytáhl jsem si sluchátka a krabičku nabídl Jisungovi, aby si vybral sluchátko. Vzal si pravé a já poté levé. Pustil jsem si tam svůj oblíbený playlist a zaposlouchal se do hudby. Měl jsem tam i písničky od rappového tria 3Racha. Ještě je nikdy nikdo neviděl. Začal jsem přemýšlet, kdo by to mohl být, když v tom jsem ucítil, jak si Jisung položil hlavu na moje rameno. Hodnou chvíli jsem se rozplýval nad jeho roztomilostí a pak se podíval i na mé staré a nové přátele. Chan a Innie se dívali na nějaký film. Seungmin s Changbinem spali a Felix s Hyunjinem se líbali. Jak jinak. Oni si vždy dokáží vybrat to nejméně vhodné místo.

Cítil jsem, jak mi těžknou víčka a já začínám být unavený. Opřel jsem s tedy hlavu o opěradlo, ale stejně mi má hlava pomalu sklouzla dolů a já se tak opřel o Sungieho hlavu. Ihned jsem se vydal do říše snů.

Felix pov

Byli jsme na cestě asi půl hodiny, když jsem se začal nudit. "Lásko, já se nudím!" řekl jsem Hyunovi, kterému se ihned zablýsklo v očích. "Tak ty se nudíš jo? Dovol mi tedy, abych tě zabavil." usmál se na mě šibalsky Hyun. Pomalu se ke mě přiblížil a začal ne jemně opečovávat rty. Chvíli jsme se něžně líbali, ale potom mě Hyunjin kousl do spodního rtu. Vzdychl jsem mu do pusy a on toho hned využil a začal mi plenit ústa jazykem. I když mě má prozkoumanýhi skrz na skrz, vždy se chová, jako by to bylo poprvé. Hyunjin začal pomalu sunout svou ruku z mého boku k mým stehnům. Když dorazil na mé citlivé místo, což je vnitřní strana stehna, tak mi jej pořádně zmáčkl. Cítil jsem jak začínám tvrdnout. Možná by to došlo dál, kdyby si někdo neodkašlal a nás tak nevyrušil. Byl to Chan. "Je sice hezké, že se milujete, ale nechte si to do chatky. A navíc Minho spí, tak ho nevzbuďte." řekl a ukázal na spícího Minha. Vzal jsem mobil a vyfotil si je. Potom mi Hyunjin zašeptal do ucha, "Teš se na chatku. To už nás nikdo nevyruší.", a šibalsky se na mě usmál.

Minho pov

"Minho vztávej, za chvíli tam budeme. A vzbuď i Jisung." budil mě opatrně Chan. No jo no. Já jednou řekl Lix, "Jestli se ti někdy podaří vzbudit Minha když spí a nebude to jako budit mimino, tak utikej nebo tě zabije."

Neříkám, že jsem kolikrát neměl sto chutí Lixe za to zabít, jelikož mě opravdu rád budil hroznýma způsobama. Otočil jsem se na Jisung, který spal ooreny o okýnko.

" Sungie, vztávej. Za chvíli už tam budeme." budil jsem Jiho jemně. Ten chvíli nereagoval, ale poté se protáhl a protřel si ty svá čokoládová očička. Vím, že to říkám už po několikátý, ale on je tak cute.

"Dobré odpoledne, Šípková Růženka." Sung se na mě usmál, ale pak se začal třást. "Je ti zima?" Ji jen přikývl a já mu dal svou mikinu, do které se okamžitě zahrabal.

"Tak děcka, teď půjdete na chatky a tam si vybalíte. Dnes žádné aktivity nebudou, ale zítra už jsou nějaké naplánované. Takže chatky chatky máte podle skupin. Chata číslo jedna - Astro, dvě - Black Pink, tři - Seventeen ......, chatka číslo patnáct - Stray Kids. " vyjmenovala učitelka.

Můj život upíra (minsung) Kde žijí příběhy. Začni objevovat