Kar'dan
Her insanın onu hiç bırakmayacak bir kişisi vardır. Sizden önce ya da sonra ölmeyecek tek kişi... Hiç bakmadığınız bir yerde, hep var olan, durmadan ihmal ettiğiniz o kişi... Onu bulun, görün, sevin... Sonra hayatınızda her şey yoluna girecek.
Telaşla etrafına bakınan sevgilimi izledim bir süre. Mavi gözleri Dünya olsa, bedeni evren, ruhu kainat olurdu. Bazen düşünüyorum da tüm duygular ondan var olmuş, onun yönetiminde sanki. O olmadan hiçbir şey hissedemem sanki.
Neyse bu şaşkını daha fazla yormadan onun için işi kolaylaştırma zamanım geldi. Çoğunlukla mükemmeli yakalamaya çalışır Mine, en doğrusunu yapmaktır amacı. Hiçbir işi oldu bittiye getirmez. O yüzden sorumluluklar ya da verilen işler onun için ağırdır. Ona hep şunu hatırlatırım; “Hata yapabiliriz yapmalıyız da. Biz kusurlarımızla mükemmeliz, kusursuzluklarımızla değil.” Mesela mükemmel resim çizebilseydim her şeyi olduğu gibi resmederdim. Ama bu işi yapan zaten bir makina var. Makinalar kullanılır, sevilmez. Gerçi bu durum değişti. İnsanlar kullanabildiklerini seviyor artık. Sevdiklerini sanıyorlar. Heveslerini alınca da önce ilgileri bitiyor sonra da bir kenara atıp terk edip gidiyorlar. Peki şimdi siz hangisi olmayı seçiyorsunuz? Bence insanken kendinizi makina yerine koymayın, koydurtmayın.
-“Yine ne işler açtı bunlar başına ya?”
-"Güvenliğin oraya gidelim sevgilim. Olayın aslını öğrenelim." Dedim.
-"Siz arabaya geçin dedi ama...”
-"Bize ihtiyaçları olabilir.”
Başını salladı. “Gidelim o zaman.”
Güvenliğin oraya indiğimizde Serin ve Furkan birer sandalyede oturuyorlardı. İkisinin yüzleri bembeyaz olmuştu.
-"Bakın bizim bu kişiyle hiçbir alakamız yok, beyefendi neden anlamıyorsunuz?”
-“BU DA BU ÖRGÜTTEN! BUNLAR ÇETE ÇETE. ALLAH SİZİ KAHRETSİN. VERİN PARAMI! YETİMİMiN PARASINI VERİN. BİR BUÇUK MİLYONUMU ALDI BUNLAR. VERİN PARAMII!” kadın bağırarak Furkan'ın üzerine yürürken polisler durdurdu.
-"Teyze dur bir sen ya. Sen bu şahısları daha önce gördün mü?” Kadın bizimkilerin yüzüne baktı.
-"Görmedim amma belli ki birlikteler. Gözükürler mi bunlar hiç?”
-"Ya of valla çıldıracağım. Bu kadın bize iftira atıyor. Asıl ben şikayetçiyim memur bey.”
-“TERBİYESİZ, AHLAKSIZ... HASTA ETTİ BUNLAR BENİ HASTA... YUVAMI YIKTILARRR...” kadın bizimkilere dalmak için tekrar hamle yaptı. Ne olduğunu anlamadık yarim ile ama iş ciddi duruyor.
-“Senin o paranı biz alsak burada mı oluruz? Kendine gel. Hem o kadar parayı nerden bulmuşsun sen? Bende o kadar para yok.” Furkan'ın öyle bir dedi ki gülesim geldi.
-"Pardon?” dedi yarim. Bizimkiler bizi görünce elleriyle git işaret yaptılar. Ama çok geç. “Ne oluyor burada?”
-"Hanımefendi merakınızı başka yerde giderin.”
Yarim kaşlarını çatarak karşıdakine baktı. “Onlar benim arkadaşlarım. Ve burada neden tutuluyorlar? Öğrenmek istiyorum.”
-"BUNU DA TUTUN BUNU DA. KAÇMASIN. BU DA ONLARDAN.” Bu kadın da manyak mıdır nedir?
-"Kaçacak bir olayımız olsa buraya gelmeyiz değil mi?” dedim. “Ne oluyor biri açıklama yapsın. Arkadaşlarımızı böyle tutamazsınız.”
-"Dua edin adam ölmesin.”
-"Kim ölüyor ne oluyor?”
-"Bizim bu adamla alakamız yok neden anlamıyorsunuz? Kamera kayıtlarına bakın. Arkadaşlarımızla geldik hastaneye. Kaç kere anlatacağım daha?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mine Çiçeği II (G×G)
Roman d'amourVer elini öyle durma hadi gülümse... Homofobikseniz veya bu tür hikâyelerden hoşlanmıyorsanız lütfen okumaya devam etmeyin. Başlangıç Tarihi: 25.08.2023