-1-

3.7K 349 16
                                    

Rainbow Owellsová nikdy neměla nějak úžasný život.

Rodiče prakticky nevídala. Byli pořád v práci. Matka, Sally, ke které Rainbow měla respekt už jako malá a stále se jí to drželo, pracovala jako nakladatelka jednoho z nejvýznamnějších britských vydavatelství. Knihy ona milovala. Otec, Eric, hrdý a pracovitý muž, byl manažer hokejového klubu. Dříve hrál hokej sám, ale po těžkém úrazu kolen už se na led nemohl vrátit.

Krom Rainbow už Owellsovi prakticky nikoho neměli. Prarodiče zemřeli a sourozence měla jen Sally ale až v Africe, kde se snaží rozjet projekt na pomáhání v boji proti ebole.

Vlastnili byt v centru Londýna. Byl drahý, opravdu, opravdu drahý, ale Owellsovi na to měli; oba dva rodiče vydělávali dost na byt i na drahé koníčky jako golf, surfing nebo dovolené na soukromé jachtě.

Rainbow to někdy vadilo, to, že jsou tak bohatí.

Ve škole si z ní často dělali srandu. Už ve školce si připadala mimo. Ne, že by jimi pohrdala, to ne. Spíš si nemyslela, že mají stejné zájmy.

Po čase si na tu pasivitu vůči ostatním lidem zvykla, dokonce se jí začalo líbit, že nikdo nezná její vnitřní já. Zvykla si na to chodit po chodbách sama, oběd jíst na střeše bez nikoho a domů se doprovázet také sama.

Nečekala od života nějaký zázrak. Chtěla studovat, udělat si vysokou, dostat dobrou práci a vydělávat peníze. Chtěla prostě být normální, i když jí to lidé nedovolovali.

Teď si uvědomuji, že to asi nebylo jen jejím původem z bohaté rodiny. Měla své názory. Svůj pohled na svět.

Důkaz jejího zvláštního myšlení naleznete v jejím dětském přání.

Chce být kaktus.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat