-16-

1.8K 177 16
                                    

,,Tady mě máte, vy srdíčka!" Zaječí nadšeně Cass přede dveřmi a za setinu vteřiny už v hale domu Rainbow.

,,Pořád nechápu, proč mi říkáš srdíčko." Zabručí Nick.

,,Já také ne." Přidá se pohotově Rainbow.

,,Higihigi," zasměje se Cass (a to docela ďábelsky) ,,již brzy naleznete své odpovědi." Pronese veledůležitě se zvednutým ukazováčkem.

,,No jo." Nick kouká, jestli Cass nese ty věci, o které je s Rainbow požádali.

,,Neboj, Nickie, mám to všechno," Cass se zazubí a zvedne do výše bílé igelitové tašky s logem na boku a totálně naplněnými. ,,Vzala jsem pro případ i ochranu, kdyby-"

,,CASSIDY, TY ŠÁHA ZMIE! Co ti zase přeletělo přes nos?"

,,Vůně lásky." Kýve vědoucně hlavou, vlasy jí létají se a tam.

Nick se praští do čela a Rainbow trošku zakašle, aby zakryla smích.

,,To si zajdi k nosnímu." Bručí její nevlastní bratr, ale odvrátí od obou dívek pohled a jde dát věci do kuchyně.

,,Takže jste si včera přiopilí nedali pusu?" Řekne zklamaně a se svěšenými rameny Cass.

Rainbow rázně vrtí hlavou. ,,Když jsme šli ven, potkali jsme Olivera." Snaží se okamžitě změnit téma, když jí je docela nepříjemné a trošku se červená.

,,Tak Olivera, jó?" Zamyslí se Cass. ,,A? Povídali jste si?"

,,Ano, Oliver je moc milý."

Cass zazáří očka z toho, jak se teď Rainbow kouká na ostatní lidi. Už není takový pesimista!

,,Ano, to je!" Začne si pobrukovat nějakou písničku když jdou za Nickem do kuchyně.

Venku se začalo připozdívat, když začali dělat večeři. A sice špagety a malé pizzy.

Nick dostal na starost válení těsta (řeknu to na rovinu, Nick neumí vařit ale snaží se!) Cass omáčku na špagety a Rainbow seká zeleninu a sýr a další pochutiny na pizzy.

,,Když jsme už u těch kluků..." pokračuje Cass. ,,Už tě někdo pozval na ples?"

Rainbow si vyndá talíř a dá do něj nasekané papriky.

Nick zapne rádio. Běží večerní zprávy ze světa celebrit.

,,No?'' Dožaduje se Cass odpovědi. Při tom už dává na sporák hrnec s olejem a cibulkou.

,,Říkala jsem, že ještě nevím, jestli tam půjdu. A navíc, všichni kluci z mého ročníku pozvou určitě někoho jiného. Vědí, že já bych je odmítla." Vrtí hlavou Rainbow.

,,A to proč?'' Cass sykne, když si o horký hrnec trošku spálí špičku prstu.

Rainbow mykne rameny. ,,Nějak... nevím. Prostě je neznám. A myslím, že by bylo špatné jít s někým, koho neznám, na ples. A řeknu ještě detail... ten ples je hlavně pro čtvrťáky. Třeťáků tam bude podle mě pomálu. " Konstatuje.

Nick taky sykne, trošku se řízl.

Rainbow si toho všimne, pohotově se sehne do skříňky pro lékárničku a už už k němu běží s náplastí.

,,Děkuju." Řekne k ní Nick, když ji pozoruje, jak se mu stará o prst. Rainbow tohle dělala mockrát, její pohyby jsou už naučené léty praxe. Jakmile má svou práci Rainbow dokončenou, automaticky mu na prst dá polibek.

Okamžitě zrudne a začne to obhajovat slovy: ,,T-to bylo pro rychlejší uzdravení."

Nick rudne stejně jako Rainbow a on odvrátí pohled aby to ona neviděla. ,,Díky." U prvního písmenka mu trochu škobrtne hlas.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat