-23-

1.4K 152 10
                                    

Šaty.

Rainbow dojde, že nemá šaty.

Jen jedny, které měla na svatbě mamčiny kamarádky z knihkupectví, ale ty jsou dost přehnané, na ples by se nehodily.

Takže nastal první problém.

Rainbow je zrovna v autobusu na cestě nakoupit do marketu věci na večeři.

Je už pomalu půl osmé, ale to Rainbow ani její rodině nevadí, jsou zvyklí jíst kdykoliv. I když to není moc zdravé, Rainbow si ráda dopřává půlnoční svačinky nebo druhý oběd hned jak přijde ze školy.

Rozhodne se zavolat Cass a náhodou si vzpomene, že jí i Cass na Facebooku psala, že s ní potřebuje mluvit, tak až bude mít čas, má zavolat.

,,Cass?"

,,Rain? Super, že voláš! Potřebuju s tebou probrat něco ohledně jedný knížky, jestli ji tvoje mamka má v obchodě, kámoška mi ji doporučila, ale nemůžu ji sehnat ani v knihovně!" Hudruje rozrušená Cass.

Rainbow v pozadí telefonu slyší hučení davu, to ovšem rychle přejde v práskutí dveřmi následované tichem.

,,Eh, jo, řekni mi, jak se jmenuje."

Cass Rainbow nadiktuje složitý a dlouhý název a pak ještě složitější (francouzské) a delší jméno autora.

,,Mrknu na to." Slíbí Rainbow.

,,Bezva, dík." Mlaskne potěšeně Cass. ,,Hele, Nick je vážně zlato, co?"

Rainbow rozpačitě řekne: ,,Ehm, jo, ano, určitě je."

,,A nemá on ty vlasy k sežrání?"

,,Ehm, to rozhodně. Cass? Proč mi to říkáš?"

Rainbow úplně slyší, jak Cass špulí nakvašeně rty a dává si při tom ruku v bok-

,,Myslela jsem, že si chceš pokecat s kámoškou o dívčích věcech! Probírat úžasnost tvýho kluka a tak! Proboha, jednou bych si chtěla normálně popovídat o tom, jak má Nick boží zadek." Zaúpí a Rainbow to dorazí a začne se neovladatelně smát.

,,Co?" Nechápe naoko Cass ale pak už z telefonu vychází další zvonivý smích.

Rainbow se dosměje a ještě s úsměvem na rtech jí povídá: ,,Neumím probírat kluky."

,,Tak v tom případě se jmenuji hlavním učitelem dívčího kecání." Prohlásí veledůležitě Cass.

,,Tak to doufám, že do těch 'dívčích keců' patří i kecy o šatech na ples."

Cass se zasměje. ,,Čekala jsem na tuhle chvíli, kdy ti budu moct pomoct!"

-----------

,,Vážně, tohle jsi nečekala, co?" Začne se škodolibě smát Cass a chňapne Rainbow za ramena, popostrčí ji směrem ke skříni a ta jen žasne.

,,Kdes je všechny sehnala?"

,,Internet," odbyde mávnutím ruky Cass. ,,Jen tyhle a tyhle a ještě tamhlety dvoje nech být, jsou pro kámošky."

,,Aha." Vydechne Rainbow.

Cass se nadechne, že něco chce říct, ale v tu ránu zazvoní zvonek domovních dveří.

Rainbow před několika vteřinami dorazila ke Cass domů, slušně pozdravila její a Nickovi rodiče a s Cass zamířili jen o jedny dveře dál, než je kuchyně, a sice do Cassiina pokoje.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat