-14-

1.8K 181 8
                                    

Rainbow se na dnešek vyspala velmi dobře. I přes skutečnost, že je sobota a ona nemá nic na práci, i přes fakt, že včera byla na party v klubu, kde pila alkohol a teď ji trochu bolela hlava, vyspala se velmi dobře.

I když nebyl všední den, Rainbow si o deváté hodině šla do kuchyně přichystat kakao a udělala si i plnohodnotnou snídani asice banán, jogurt s cereáliemi a borůvkami. Všechno si to i s kakaem dala na podnos a odnesla na velikou terasu, kterou měli s vyhlídkou do malé zahrady vzadu v bytě.

Na té terase, možná i spíše balkoně, mají kulatý stolek ze železa a k tomu tři lehké, skládací židle. Na ty si sedla a pak tác položila na stolek. Pak s uvědomí, jaká je docela zima, tak si běži pro župan, aby měla proti chladu větší ochranu než jen veliké triko a šortky na spaní.

Při té příležitosti si vezme i telefon aby si dyštak pustila nějakou příjenou hudbu nebo televizní show na youtube.

Když se pustí do snídaně, zavibruje jí telefon na znamení zprávy.

Nick: Dobrý ráno, tak jak po včerejšku je? >.<

Rainbow zívne a odpoví.

You: Dobré. Bolí mě trochu hlava. Co ty?

Napije se kakaa, zadívá se na nedaleké stromy, jak se malinko naklánějí a uvidí sluníčko.

Nick: Příšerný. Už jsem předávkovanej práškama a pořád nefungujou. PS: Stáhni si Messenger. ;)

Rainbow netuší, co to je.

You: Co to je?

Nick: Facebook zprávy do telefonu, je to levnější než si psát zprávy, spíš je to zdarma.

You: Okay, jdu na to.

A Rainbow začne hledat, jak se to stahuje. Naštětí je docela zdatná v hledání v telefonu, takže ihned najde Google Play a za pár vteřin stahuje.

Přihlásí se a za chvíli s Nickem pokračují v konverzaci.

Za půl hodiny už má Rainbow všechno snědené a ví o Nickově dětství první poslední.

Cass napíše na jejich plesovou skupinu: Takže DJ můžeme ze seznamu odškrtnout?

Nick: Myslím, že jo. Patric tu práci vzal, ne, Rainbow?

You: No, řekl, že přijde. Takže asi jo. Pro jistotu to ověřím, jestli chcete.

Cass: To by bylo boží. Díky, Rain. A teď... půjdete vy dva na ples?

Nick: No já určitě, bude to můj poslední. Ty, Rain?

You: Je to hlavně pro maturitní ročníky, takže ne. Jen vám vypomůžu s přípravou a půjdu si po svých. V pohodě.

Cass: Tak to ne. Jdeš taky!!!!!!!!

Rainbow se pousměje nad počtem jejích vykřičníků i nad internetovou přezdívkou, kterou získala. Rain. Krátká část jejího jména.

You: Vyřešíme to jindy, mám něco na práci.

Cass: Si děláš.. ale tak fajn. Příště to DOMLUVIM abys ŠLA!!!!

Nick: Přesně, přesně, Cass, jen do ní to všechno vyřeší. Úžasnej přístup.

Cass: Ty nechceš, aby šla??? :o :O

Nick: Chci, ale nereju do ní, budu jí uplácet, až se příště potkáme. 3:)

Nick: upps. Sakra, vyzradil jsem svůj Ďábelskej plán!!!! -,-

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat