-5-

2.5K 224 24
                                    

Ve škole se první hodinu naprosto flákala. Měli dějepis, takže to naštěstí ani nijak nevadilo.

O velké přestávce, která následovala za třetí hodinou, Rainbow zamířila na školní dvůr, kde se vyskytují lavičky a fotbalové hřiště. Rainbow si sedne na jednu osamocenou lavičku, která je dost stranou, takže si jí nikdo nevšímá a přesně to je její záměr. Oliver si kecne vedle ní.

,, Rainbow! Rainbow Owellsová!!" Uslyší tato slova a podezřívavě se pootočí čelem k volajícímu.

,, Ano? "

Je to Nick a jeho sestra, nevlastní sestra, Cass. Jdou k ní.

Nick je oblečený standardně na čtvrťáka. Bílé triko, černé a pekelně uplé kalhoty s páskem a vlasy, tmavé a dost rozcuchané měl nejspíš nagelované, jelikož mu odstalávaly na všechny strany. Dnes tedy zvolil poněkud punkový vzhled.

Cass zvolila trochu nevšední top; neonově žlutý svítivý croptop, bílé kraťasy a pod ně trochu prosvítající růžové silonky a vlasy si stáhla do přísného ohonu, avšak na hlavu si uvázala šátek. Vypadala jako směsice 80. a 90. let.

,, Čau, Rainbow. Jak je? " Nick si vedle ní kecne na zadek a zasedne tak Olivera. Rainbow se chce začít smát ale ovládne se.

,, Ahoj. " Pozdraví slušně Cass.

,, Ahoj. " Odpoví Rainbow ale stále nějak nemá chuť se s nimi bavit. Nastane chvíle ticha. Pak si Rainbow vzpomene, že se ji Nick na něco ptal. A kupodivu i odpoví.

,, Je dobře... Co ty? " Rainbow nějak nikdy nevěděla, jak zacházet s konverzací. Ve škole mluvit nemusela, a když už tak je na učitele a ti po ní požadovali jasné pokyny, těm ona rozumněla. Ale 'normální teen konverzace'? Rainbow neměla ani páru.

,, Taky skvělí. Včera jsme měli k večeři Tacos. Bylo to ÚŽASNÝ!!! " Mluví normálně hlasitě ale poslední slovo (záměrně) vykřikne, až se ostatní studenti zacbou ohlížet.

Rainbow zvedne obočí (obě dvě, jedno zvednout nikdy nedokázala a tak to považovala za čistě mužskou záležitost, jelikož ani žádnou jinou dívku nikdy neviděla zahýbat jen jedním) a Cass si toho všimne.

,, Nick je ujetej na Tacos, že jo Nicky? " Poškádlí ho.

Nick ji šťouchne do ramene a Cass mu to oplatí ránou do stehna.

Společně se pak na ni otočí. ,, Už máš nějaký téma na ples? My ne. "

,, Taky mě nic nenapadá, omlouvám se. "

,, Za co se omlouváš? " Nick se nechápavě zatváří.

Rainbow zrudne. Neví jak odpovědět. Prostě se už za nějaké věci, když má tu potřebu, omlouvá. Ona sama nějak neví proč. Asi tím chce omluvit celou svou existenci.

,, Tak či tak, musíme pohnout. Dneska přišla říďa a vyptávala se. " Osvětlí Rainbow ještě více situaci Nick.

,, Cass? Cass! Chce tě Aaron! " Slyší nový hlas všichni pověření plesem školáci.

Cass se otočí a uvidí blonďatou, malinkou holku. Opravdu malou, může mít maximálně 158 cm. Ale je to čtvrťačka. A jedna z Cassiiných blízkých přítelkyň.

,, Jo! Už jdu! " Cass zavolá ale pak se zpět otočí k nevlastnímu bratrovi a zvláštní holce, která je první, co Cass nijak nezahlcuje otázkami typu jestli má kluka, co dělá, že má tak dobré vlasy, proč je všude s Nickem a tak dále. Na tyhle otázky Cass odpovídá. Ale nerada. Proto ji Rainbow Owellsová zaujala. Ale Cass nevěděla, proč zajímá i Nicka.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat