,, 'Život je pohádka'? "
,, Ne. Co 'Svět je plnej lásky'. "
,, Divný. Ty, co jsou single by měli nevýhodu. " Cass pronese osudná slova a ty rozpoutají u dětí rodiny Pettersů záchvat neovladatelného a dost zvířecího smíchu.
Rainbow by vedle nich radši ani neseděla. Jejich smysl pro humor ještě nějak nepochopila. Ale věděla, že na to bude mít ještě dost času. S plesem ještě ani trochu nepokročili.
,, Fajn, fajn. Pokračujeme. " Utře si slzy od bujarého smíchu Nick a chopí se papíru. Začne na něj kreslit klikyháky ale duchem je stále kupodivu u plesu.
Shodli se, že nejdříve bude lepší vymyslet název a pak teprve téma - podle názvu by mohli na nějaké to slušné téma přijít. Tedy, alespoň to si myslí.
,, 'Budoucnost je nejistá'? " Cass zamýšleně prohodí.
,, To je moc tragické. " Prohlásí Rainbow. Samotnou ji stále udivuje, že s nimi komunikuje a dokonce vyvrací názory ostatních, zajisté více autoritativních osob a dokonce z vyššího ročníku. ,, Ale ta budoucnost není špatný nápad. "
Cass se rozzáří.
,, Fajn. 'Návrat do budoucnosti'? " Nick je samý nápad.
Cass mávne rukou. ,, To ne. "
,, Proč? "
,, Prostě proto. Je to divný. " Ošije se.
Nick se znova zasměje. ,, Fajn. Takže... budoucnost. Budoucnost.... "
Zadivá se na jednu polici v knihovně. Čirou náhodou jsou v ní komiksy a -
,, Batman! Superman! Spiderman! "
,, Marvel. " Zamumlá Rainbow.
,, To je ono! Budoucnost v podání hrdinů! "
,, Takže název 'Hrdinové zítřka'? "
Všichni vypadají šťastně a mají jiskry v očích jak jsou najednou naplněni originálnímy nápady.
Nick se zazubí na Cass, Cass na Rainbow a Rainbow se trochu nejistě usměje (ale stejně, ona se usmála! ) na Nicka.
,, Hrdinové zítřka!" Vyřknou všichni současně.
---
,, Jsme fakt dobrej tým. " Zvažuje s tužkou v puse Nick a houpe se na židli. ,, No neříkejte mi, že ne! "
Holky mezitím balí své věci do tašek (Nick vzdal nošení nějakého batohu po tom, co ho neustále někde zapomínat nebo ztrácel, takže se tahal povětšinou jen s tužkou, telefonem a učebnicí, kterou sebral ze své skříňky) a Cass v myšlenkách je jinde než v knihovně.
Rainbow si všimne, že je pozoruje nový čtrvťák ze svého pozorovacího místa.
Na chvíli se v balení zastaví, zahledí se do očích pozorujícího a odhaduje, jaký asi tak je.
Po dvou a půl minutovém pozorování sami sebe se přesně ve stejnou chvíli rozhodnou uhnout pohledy, jako by byli domluvení a Rainbow pokračuje v odchodu.
Ve dveřích se zarazí, naposledy se ohlédne a nakonec se stejně otočí na podpatku a při tom řeší s Cass, jestli se k rande více hodí Story of My Life od One Direction nebo Nothing Ellse Metter od Metallica (rande = pro Rainbow naprosto cizí téma, narazila na něj jen v knihách a při poslouchání rozhovorů na zachodech ve škole).
Ten večer Nick pomůže přes telefon utvořit si účet na Facebooku, který Rainbow doteď neměla a díky tomu mohli vytvořit skupinu na chatu s názvem High School ¡PROM¡ 2015. A tak se Rainbow začala ještě více ponořovat do společnosti.
AHOJ! Lidi, miluju vás za ty bezva komentáře, co mi píšete, a miluju svoje pravidelné čtenáře :* :* jste moje wattpad dušička :* :3
Páni, dneska mám dobru náladu na psaní! Napsala jsem další dvě kapitoly Cactus - ale dnes zveřejním jen tuto. Ale jelikož je krátká, možná se už zítra dočkáte pokračování.. :D
Jinak, kdo toto čtete, chtěla bych upozornit, že celý příští týden budu ve Skotsku, tak nevím, jaké připojení tam budu chytat a jak moc bude času na psaní a přidávání, proto se mnou prosím mějte trpělivost :) :*
Vaše -hex-
ČTEŠ
Cactus
Short StorySomebody asked a little girl: -What would you like to be? =A cactus. -Why? =Not to be touch by anyone. Czech story (Anglicky synopse zde je z důvodu mně nepříjemného překladu do češtiny) Pro ty, kdo to potřebují vědět: #5 in Povídka (17.1.16)