-ples-

1.6K 186 30
                                    


Vidím ji, jak jen tak s kelímkem v ruce stojí u pultu s punčem a neví, kam s očima, protože je nervozní a v těch úžasně krásných šatech se bůh-ví-proč stydí.

Ona se nemá za co stydět. Možná jenom za to, že jako anděl si sem dolů na zem nevzala křídla.

Já se zhluboka nadechnu, napiju se ze svého kelímku, prorazím několik klučičích těl, abych se k ní dostal přímou cestou a na rozdíl on ní, já vím, kam s očima. Přímo na ni.

Rainbow si chce promnout oči, ale v půli cesty k obličeji si uvědomí, že je namalovaná a nesmí si rozmazat líčení, kterého však i tak nebylo moc, avšak nechtěla vypadat jako šmudla, co má šminky na obličeji jen náhodou.

Tak si jen lehce upraví šaty a čeká na... něco.

A tím "něčím" se stane Nick.

,,Tady je moje princezna."

Rainbow se ošije a lehce ho plácne do lokte. ,,Nejsem princezna."

Nick se k ní ještě víc přiblíží, vezme ji za ruce a nadechne se vůně jejích vlasů. ,,Ale jsi moje."

,,Nejsem ničí majetek." Oponuje mu Rainbow a rudne rozpaky nad tou veřejnou náklonností ze strany Nicka.

Nick se hrdelně zasměje a příjemným hlasem pak pronese: ,,Přesně tak, ty jsi jen svoje."

,,Tvoji kamarádi se dívají." Zamumlá Rain a kouká mezírkou mezi hrudníkem a Nickovou rukou na dav čtvrťáků, ze kterého se před chvílí Nick vynořil.

,,Mě je to jedno. Tobě to vadí?" Zeptá se jí upřímně.

,,Ještě jsem se nerozhodla."

Nick se znovu zasměje a úsměv mu na rtech přetrvá. ,,Nechceš se s nima seznámit?"

Rainbow prudce vrtí hlavou ale to už ji Nick tahá směrem k nim.

Ostatní se na ni dívají většinou trochu znepokojeně, pár dívčích zmalovaných očí se jí směje ale kluci jsou většinou zvědaví.

Uff, Rainbow se v duchu snaží uklidnit, tak jo. Teď musím působit vyspěle a reprezentativně. Pro Nicka. Pro nás.

*************

Na zdech jsou vidět zavěšené pláště Batmana, Supermana, každém rohu se z kartonu vystavuje brnění Iron Mana na dveřích jsou na každém křídle půlka štítu Kapitána Ameriky.

Nenahraditelný hlas Sii se roznese vyparáděnou tělocvičnou.

Rainbow se u stolečku baví s Cass, která přiklopýtala před chviličkou se svým doprovodem v patách. S ním se teď bavil Nick, ale když uslyšel první tóny písničky, okamžitě vyskočil a chňapnul svou dívku za ruku.

,,To je naše písnička!" Vyjekne jeho typickým, nadšeným hlasem.

,,Já ji neznám." Vrtí hlavou Rainbow, ale směje se a je šťastná, že si ples užívá se svými kamarády.

,,Ale jooo!" Nickovi září oči a vede ji na parket.

Cass si hluboce lokne svého punče, opře se o stůl a zvedne se. Zvolá něco nesrozumitelného o parketu, tancování a svém partnerovi a vyrazí za svým nevlastním bratrem.

Jelikož se parket skládá jen z malého prostoru mezi malým pódiem a stolečky s židlemi a dojatými rodiči, takže je na něm dost těsno, ale to nikomu nevadí a tančí si to svoje. Nick se chopí Rainbow za obě ruce a začne se vlnit do hudby. Rainbow se ho snaží napodobit, ale podle ní jí to moc nejde (podle Nicka vypadá úžasně a tančí jako víla). Cass pohybuje boky do rytmu a kývá u toho hlavou s přivřenýma očima.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat