A jak řekne, tak i učiní. Rainbow si jen trošku lokne.
,,Nicku!" Přiletí k jejich stolu vysoká blondýna s dlouhatánskýma nohama v krátkých titěrných šatek s volánky a výrazným modrým malováním na očích. ,,Dlouho jsem tě tu neviděla, zlato!" Mluví trochu zastřeně. Rainbow si uvědomí, že to má z alkoholu. Rozhodně.
,,Jo, no..." Nick se rozpačitě podrbe na zátylku. ,,Nějak se nenašel čas. Navíc, musel jsem dělat školu a tak... teď po dlouhý době mám voraz." Zazubí se na blondýnu. ,,Mimochodem, Rainbow, tohle je Hannah. Hannah, Rainbow." Představí navzájem ty dva rozdílné světy.
,,Těší mě." Hannah podá Rainbow pravou ruku a když si potřesou, položí ji Nickovi na rameno. ,,Tak, je tu i Cass? Neviděla jsem ji."
,,Jo, je tu, někde tu pobíhá s nějakým Bazzem." Zasměje se. ,,Co ty, je tu dneska Derek?"
,,Rozešli jsme se, před dvěma týdny." Objasní mu ani ne moc smutně Hannah.
,,Páni," vyjeveně na ní kouká Nick. ,,Tak to jsem tu nebyl sakra dlouho."
,,To jo," Hannah se otočí za nějakým hlasem, který volá její jméno a zavolá na zpátek, že "už jde!". ,,Nechceš jít s náma ven do Flintova domu? Bude to tam lepší, než tady v tomhle sklepení." Poukáže rozmáchlým gestem na své okolí v místnosti.
Nick prudce vrtí hlavou. ,,Jsem tu s Rainbow, ta je tu poprvý, takže ji musím, víš co, mít na očích." Napije se svého drinku. ,,Pomáhat a chránit, znáš můj přístup." Zašklebí se na Hannah a ta se zasměje.
,,Rainbow... hezký jméno. Tak si to dneska užij." Otočí se Hannah na Rainbow. ,,A doufám, že Nicka nebudeš zlobit. Je to miláček davů." Rozcuchá jmenovanému vlasy a ten jen výhružně zavrčí.
,,Pa!" Volá pak už Hannah od jiné skupiny, která míří ven.
,,Čau!" Volá za ní Nick.
,,Ahoj," řekne trochu tišeji Rainbow.
,,To byla kámoška ze základky. Hodně jich zůstalo ve městě na střední, možná si ji i pamatuješ, chodila k nám první dva ročníky do školy, pak odešla." Pronese Nick k Rainbow.
Ta jen zavrtí rozhodně hlavou a začne pozorovat dav kolem sebe.
Po deseti minutách, kdy se Nick snažil Rainbow přesvědčit, že ta písnička, která zrovna hrála, je "ta jejich", k nim přibelhal opilý Luke. Ale doopravdy MOC opilý.
,,Ra-inbow, že-jo?" Řekne škobrtavě a vrhá se na volné místo na sedačce vedle zmiňované. ,,Jsem tu pro tebe!" Zahřmí rozhodně, mlaskne aby zahnal škytnutí a v tu ránu se Rainbow zhroutí do klína, kde začne něco mumlat, jakoby ze spánku.
,,Luku?" Zkusí to nejdřív jemně Rainbow.
,,A ven!" Zakřičí nahlas Nick docela agresivně. Nikdo mu nebude obtěžovat jeho chráněnku! ,,Luku, okamžitě vodprejskni! Seš slizkej, nech dámu na pokoji!"
Luke dál poklidně dřímá na klíně Rainbow. Ta ho začne silou odstrkovat až z ní spadne jeho hlava úplně a dopadne na místo na sedačce, kde seděla Rainbow, no ale už je těsně vedle Nicka, který se zvedá, natáhne k ní ruku, aby se jí mohla chytnou a říká: ,,Pojď, vypadneme, začíná to tady bejt dost vostrý pro začátečnici jako jsi ty." V očích má rozhodný pohled.
Rainbow jen omámeně kývne a když jí Nick pomůže na nohy, oba dva rychle míří k východu.
Se smíchem vyběhnou ven a při cestě se rozhodnou stavit se v nedalekém parku na louku. Chtějí se kouknout na noční oblohu.
ČTEŠ
Cactus
Short StorySomebody asked a little girl: -What would you like to be? =A cactus. -Why? =Not to be touch by anyone. Czech story (Anglicky synopse zde je z důvodu mně nepříjemného překladu do češtiny) Pro ty, kdo to potřebují vědět: #5 in Povídka (17.1.16)