Ovšemže byla naštvaná. Proč by nebyla? Musela dělat na nějakém hloupém, důležitém a nudném projektu, se kterým nikdy nechtěla nic mít.
Ples.
Téma....
Barvy....
Občerstvení....
Fotograf....
Květiny....
Hudba....
DJ....
Zábava....
Všechna tato pole a ještě více byla ve formuláři před třemi studenty nevyplněná a čekala na popsání v příštím týdnu. Pak, další týden už museli vše zařizovat naostro, teď mohli jen polemizovat a popřípadě již začít nějaké závaznější věci objednávat a řešit.
Jediné pole před nimi bylo vyplněno.
Hlavní organizátoři: Rainbow Owells, Nick Sellow, Cassie Sellow-Petters.
,,Na tý pomlčce si Cass dost zakládá." Poznamenal Nick směrem k Rainbow, když před ně formulář položil školní úředník.
První ale, co Rainbow zaujalo byla shoda příjmení těch dvou.
,,Shoda? Kdepak - jsme bratr a sestra! Navždy šťastní!" Nick vezme Cass kolem krku a začne ji skoro škrtit ale Cass se zarudle směje a snaží se z jeho rádoby obětí dostat nějak elegantně (nepodařeno).
,,Moje máma si vzala tátu tohohle magora. A naštěstí je to dobrej chlap." Kývá hlavou pak Cass když je už volná a popadá ztracený dech.
,,Díky." Zazubí se Nick a praští ji rošťácky do ramene.
,,Ale stejně jsem si nechala starý tátovo příjmení. Můj bio táta totiž byl voják, zemřel ve čtvrtý misi v Afgánistánu před sedmi lety, a tak jsem mu chtěla prokázat úctu. " vysvětlí.
,,Byli jsme oba jedináčci, takže jsme schytali štěstí, že jsme se našli! Je to super mít někoho na boxování." Nick se neurání dalšímu šťouchnutí a znovu se zazubí. Cass už se brání již před přímým fyzickým kontaktem, tak ho odmrští první propiskou co najde aby jí dal pokoj.
,,Fajn." Zamumlá Rainbow a skloní se nad jedním časopisem o přípravách velikých, společenských akcí. Oba dva sourozenci si najdou jiný časopis na toto téma a začnou hledat nějaký skrytý nápad na hlavní podmět plesu a celého večera.
,,Tak co? Napadá někoho něco?" Prohlásí po snad jen půl minutě Nick znaveně a nohy si opře o volnou židli vedle něj.
Jsou zašití místo vyučování v knihovně, kde je má pod dozorem knihovnice. Nikdo jiný tu není. Ředitelka jim pak udala ještě speciální právo na kdykolivné použití školních místností k práci na plese, každý den 3 hodiny, z toho jedna je uvolněna místo vyučování.
,,Ne. Absolutně vymeteno." Zavře - skoro násilím - Cass časopis a zívne.
Rainbow protočí oči. Tímhle tempem budou hotovi tak až nastane další doba ledová.
,,Možná - sladkosti? Dobroty? Celkově; Jídlo?" Cass.
,,Ty bys taky jen furt žrala. Bože." Nick.
,,Tak to zkus ty." Cass.
,,Hvězdy." Nick.
,,Profláknutý."Cass.
,,Budoucnost." Nick
,,Divný." Cass.
,,Star Wars." Nick.
ČTEŠ
Cactus
Short StorySomebody asked a little girl: -What would you like to be? =A cactus. -Why? =Not to be touch by anyone. Czech story (Anglicky synopse zde je z důvodu mně nepříjemného překladu do češtiny) Pro ty, kdo to potřebují vědět: #5 in Povídka (17.1.16)