-12-

1.9K 179 3
                                    

*na obrázku vidíme nohy Cass, když je v příjemném rozpoložení ze srandy vyndávala z okna*

,,Poslední šance." Cass na Rainbow mává sklenkou tvrdého alkoholu. ,,Pak už to nebudeš mít zdarma." Zazubí se.

,,Vážně, nechci. Děkuju." Rainbow vrtí hlavou. Nick se vedle ní na sedadle směje a snaží se to zakrýt rukou.

,,Jak dlouho tak pojedem?"

,,Asi ještě dvě minuty."

,,Bezva."

,,Proč? Nelíbí se ti zdejší sortiment?" Poukazuje Cass na minibar, ledničku a menší ovocné občerstvení.

,,Ne, jen nemám rada limuzíny."

,,Aha... proč?" Cass pije ze sklenky.

,,Nevím, nemá to konkrétní důvod." Zavrtí se nepohodlně Rainbow. ,,Asi proto, že jsou tak velké."

,,Hm. Nicku? Přijde Amanda?"

Nick se rázem přestane smát a koukne na nevlastní sestru. ,,Nevim. Kluci nic neřikali."

,,Oni tam budou?"

,,No, asi jo."

,,Dobře."

,,Proč je to dobře?"

,,Bazzi? Mám pro tebe pak prosbu." Zavolá ke kabině řidiče.

,,Pro tebe všechno, zlato!" Křikne z automobilového kokpitu.

,,Jinak, Jeff bude mít teď někdy ty narozeniny, ne?"

,,Hmpf."

,,Máš dárek?"

,,Kluci si dárky nedávaj, Cass."

,,No jasně. Tak nějaký překvapení." Opraví se.

,,Ve škole mu chceme s Danym udělat kanadu. Ale to je tajný, takže drž pusu."

,,Okay."

,,A ta Amanda... proč nevíš, jestli přijde? Vždycky jsi o ní všechno věděl."

,,Ta je už pasé. Spí s Blackfortem." Vzdychne teatrálně.

,,Takže zase smůla, bro. "

,,Neříkej mi tak."

,,To mě nikdy nepřestane bavit. Takhle tě mučit." Našpulí spokojeně rty.

,,Mě nikdy nepřestane bavit pozorovat tě při sledování Leonarda di'Capria."

,,To bylo jen jednou!"

Rainbow zůstane skryto o čem polovinu rozhovoru v limuzíně mluví, jelikož vážně neví, co se děje u nich doma když Cass kouká na di'Capria.

-----

,,To je skvělý!" Zapíská Cass. Zjistí, že páry dostávají zdarma tři panáky. Ihned popadne Bazze a když jim musí předložit důkaz jejich vztahu, vášnivě ho políbí. To barmanovi asi stačí a nápoje jim. Nebo se jich chtěl zbavit - protože se na sebe Cass a Bazz vrhli vážně trochu moc... vášnivě.

,,Rainbow? Co si dáš?"

,,Džus, prosím." Rainbow je od začátku rozhodnuta co si objedná. Pečlivě to promyslela už doma, a usoudila, že džus je takový neutrální.

,,Fajn." Pokrčí Nick rameny. ,,Džus a colu s vodkou! "

,,A už jsi plnoletej?"

Nick se jenom zazubí a tajuplně se usměje. Barman zvedne ramena jakože to teda nebude řešit, že to není jeho věc, a jde připravit objednávku.

CactusKde žijí příběhy. Začni objevovat