Zostala som v hangáre sama, aspoň som si to myslela. S Wessom sme diskutovali niekoľko hodín, prebrali sme veci, ktoré sme už vedeli ako napríklad zabezpečenie Abianovho domu ale aj menenie mužov u neho a sľúbil, že prinesie plány jeho domu zo všetkými únikovými cestami.
Otec ma učil by som sa mala vyvarovať všetkým závislostiam pretože otupujú mozog ale aj napriek všetkej snahe sa cigarety stali mojimí blízkimi kamarátkami. Keď v dospievaní nie sú hranice, ktoré nemôžete prejsť v určitej fáze to začne byť nuda. Chceš uprostred noci ukradnúť auto? Nie je problém ukážem ti ako na to. Niekto ťa nahneval? Ukážem ti ako sa postarať o to aby to bolo posledný krát. Otec nemal hranice až na látky, ktoré spôsobovali závislosť. Robil všetko preto aby sa na Sicílii nerozmohli vo veľkom drogy a dnes premýšľam či práve tie ho nestáli život. Môj otec roky bojoval proti Abianovi, ktorý bol najväčší distribútor drog. Viedol nás k čistej mysli pretože ibá tá dokáže premýšľat.
Chcela som premýšľať ale z tej jedinej izbietky sa vyrútil Rai, ktorý asi už teraz ľutoval tie dva poháriky.
,,Prečo si to urobila?" Spýtal sa ma s výčitkami a sadol si vedľa mňa.
,,Ja som ti hovorila nepi." Nepozrela som sa na neho ale stále som mala zaklonenú hlavu a vydychovala obláčiky dymu.
,,Nemyslím alkohol, myslím to prečo si to neukončila. Mohla si ukončiť potupu našej rodiny, otcova smrť je už niekoľko mesiacov bez odpovedí. Celý svet si myslí, že nám na ňom nezáležalo ale namiesto toho budeš ako krysa, ktorá pre toho parchanta začne pracovať otec sa musí v hrobe obracať ak to vidí."
,,Raiden veľmi dobre váž slová." Vražedne tichým hlasom som prehovorila. Vyskočil na nohy a začal sa prechádzať tam a naspäť.
,,Ja svoje slová vážim už niekoľko mesiac pretože si mala plán ale dnes? Zlyhala si a priniesla si ešte aj muža, ktorému dôveruješ. Mám toho plné zuby Khira, si neschopná a zlyhala si, nepomstila si otcovú smrť. Stala sa s teba iba hanba rodiny nič viac nič menej." Rozkrikoval sa a skôr než som prehovorila sa ozval hlas niekoho iného.
,,Raiden toto je prvý a posledný krát ako zo svojou sestrou rozpráváš." O dvere sa opieral Matteo a ruky mal založené na hrudi, na krku mu visel malý krížik a vlasy mal utlačené pravdepodobne od helmy z motorky. Nerozumiem kedy prišiel ale ak by to nebol on už sme mohli byť obaja mŕtvi.
,,Nebudeš mi hovoriť ako sa mám s ňou baviť, je to moja sestra. Vy jej tu všetci beháte za zadkom a je vám jedno, že zlyhala ale tu ide o môjho otca, o jeho česť, ktorú ona pošliapala." Rozkrikoval sa a pravý ukazovák zabodával do vzdchu, ja som si iba predstavovala to ticho, ktoré tu bolo ešte pred malou chvíľou.
,,Myslím, že by si sa mal zmieriť s tým, že hlavou rodiny je Khira a nie ty, nečakal si to ja viem pretože deti očividne nie vždy vedia čo je správne a preto ti opakujem, že toto je prvý a posledný krát ako ťa počujem sa s ňou takto rozprávať pretože potom sa budeš musieť porozprávať so mnou."
,,Stačilo obaja." Postavila som sa medzi nich a chcela pokračovať ale mobil, ktorý som mala položený na stole zazvonil. Všetci sme zostali ticho a pozerali sa na zvoniaci mobil. Mne nikto nevolá, nikdy.
Na obrazovke svietilo neznáme číslo. Pomaly a bez slova som si priložila mobil k uchu.
,,Moja malá zlodejka." Hlas na druhej strane mi bol až povedome nechutný. Abian
YOU ARE READING
Monštrá
RomanceV hlbokých temnotách nelegálneho podsvetia sa Khira ocitá zviazaná do siete zrady a záhady, keď jej otec padne za obeť v mocenskej hre nelegálnych obchodov. S tužbou po pomste sa púšťa do nebezpečného plánu, no osud sa jej zmení, keď sa znenazdajky...