,, Udalosť sa odohrala na súkromnom večierku medzi rodinami v centre mesta, kde sa údajne konala tajná výmena dokumentov týkajúcich sa finančných transakcií. Polícia oznámila, že v súvislosti s touto udalosťou prebieha vyšetrovanie, pričom sa snaží zistiť totožnosť obete a presnú príčinu smrti.
Podľa miestnych zdrojov sa zdá, že udalosť bola dôkladne zastretá, a preto bola prvá reakcia verejnosti aj príslušných úradov obmedzená. Vyšetrovatelia tvrdia, že podrobnosti sú stále nejasné, no nasvedčujú tomu, že incident by mohol byť súčasťou širšieho konfliktu medzi súperiacimi rodinami. Viac informácií sa očakáva po dôkladnom vyšetrení miesta činu a získaní ďalších relevantných dôkazov. Vyzývajú sa všetci s akýmikoľvek informáciami, aby sa obrátili na miestne orgány činné v trestnom konaní, a prispeli tak k objasneniu tejto tragédie.,, ranné správy sa k tomu vyjadrili už asi tretí krát. Sedela som sama v hangári na gauči a pila kávu. Na stole som mala položene nedojedené raňajky vedľa, ktorých mi neustále zvonil mobil.
Samuel si večer zobral náš čarovný dokument a verím tomu že do noci prechádzal všetky mená. V hangári som bola v poslednej dobe častejšie, nechcela som sa vracať do opusteného bytu. Tu to bolo správne keď to bolo opustené. Šaty zo včerajšieho večera ležali bez pohnutia na zemi.
,,Večer som sa rozprával s Bohom a je s tým v pohode, že si toho muža zabila." Sadol si vedľa mňa Matteo a vypol správy.
,,Ďakujem ti." Usmiala som sa na neho a neprekvapilo ma to. Matteo bol veriaci čo sa vždy bilo s tým čo robil ale myslím si, že svoje konanie považoval za predĺženú ruku Boha. Väčšina talianov bola veriaca ale skôr som to iba videla ako masku, vďaka cirkvi sa tu prali najväčšie peniaze o to viac som bola rada za Matteou vzťah k Bohu.
,,Myslím, že ten na druhej strane niečo od teba potrebuje." Mykol hlavou k môjmu mobilu a ja som presne vedela kto mi volá ale ani sama som nevedela prečo ten hovor nechcem prijať, mala som všetky esá v rukáve a pravdepodobne aj jeho dôveru po tom ako som zabila muža, ktorý chcel ten zoznam použiť proti nemu. Prehrávala som si v hlave Timov hlas o tom, že nemám Abiana zabiť. Mala som, bolo by po všetkom.
,,Tie nohy si zlož z toho stola, zdvihni ten hlúpy mobil a nalej mi whiskey." Od brány sa ozval Theov hlas a keď som sa obzrela cez pleco, ako som si davala dole nohy, som ho videla vchadzať dnu so slnečnými okuliarmi a rukou, ktorou si masíroval čelo. Sadol si vedľa mňa na gauč a zdvihol môj mobil. Moja ruka vyletela k mojim otvoreným ústam.
,,Nemá záujem." Bolo jediné čo povedal do mobilu a vrátil ho naspäť na stôl.
Obaja s Matteom sme sa rozosmiali na celú miestnosť. ,,Vieš vôbec.." snažila som sa hovoriť cez slzy od smiechu. ,,kto bol na druhej strane." Stále som sa smiala a prekvapene sa na neho pozerala.
,,Ten tvoj vzácny Abian môže rátať posledné minúty kým je nažive tak nech si nájde lepšiu zábavku než otravovať ale." Zastavil v strede vety keď mu Matteo podal pohár. ,,ďakujem konečne." Zdvihol mierne pohár a napil sa. ,,musíme prediskutovať ten tvoj plán, chcem vidieť ten zoznam a počuť prečo Abian Silvano dokáže stále vytočiť tvoje číslo, myslím si, že v pekle taká možnosť nie je." Povedal a vypil zvyšok poháru.
,,Zoznam má Samuel a Abian je na mojom zozname akurát sme sa rozhodli to urobiť mierne zaujímavejšie." Usmiala som.
,,Ach vy mladí, všetko musí byť podľa vás." Vytiahol z vrecka na saku malý papierik. ,,Číslo na muža, ktorý je ochotný zaplatiť za jeho smrť. Ak máš pocit, že je to pre teba moc osobné." Podal mi ho a ja som len prekvapene na neho pozrela. Matteo sa stiahol ku stolu v rohu odkiaľ nás sledoval.
,,Moc osobné? Bol to môj otec!" Skríkla som a postavila sa.
,,A pre mňa bol ako brat, obaja sme tu obete. Bol som na tvojej strane ale čakáme pridlho."
,,Toto nebudem počúvať znova, si ako Raiden." Len som pokrútila hlavou a zo stola si zobrala kľúče od auta.
Bola som už vo dverách keď Samuelovo auto zastalo len kúsok od mojich nôh. ,,Toto by si mala vidieť." Vyskočil z auta a tablet zobral z miesta spolujazdca. Strčil mi ho do ruky a ja som nerozumela na čo sa pozerám.
Mala som pravdu keď som si myslela, že nad ním strávil celú noc. Zmätene som behala očami po obrazovke až kým som nenarazila na jediné meno, ktoré som poznala.
Tim.
YOU ARE READING
Monštrá
RomanceV hlbokých temnotách nelegálneho podsvetia sa Khira ocitá zviazaná do siete zrady a záhady, keď jej otec padne za obeť v mocenskej hre nelegálnych obchodov. S tužbou po pomste sa púšťa do nebezpečného plánu, no osud sa jej zmení, keď sa znenazdajky...