Prvá úloha

36 3 0
                                    

Viem, že som Abiana chcela dostať z vnútra a nechať ho zabudnúť na môjho otca ale teraz keď mám na sebe dlhé tmavo modré plesové šaty a stojím pár ulíc od najväčšie večierka tých najmocnejších ľudí v našom svete a čakám na Abiana chcem mu vyškrábať oči hneď ako ho uvidím. Na podväzku pod šatami mám na pravom stehne pripevnenú zbraň ale keby ju chcem použiť asi by som sa stratila v tých šatách kedže nemám žiaden rozparok po boku. Čierne rovné vlasy som si len uhľadila do nízkeho vrkoča a prehodila si zamatovú šatku cez seba. Šaty odkrývajú iba kúsky z tetovania, ktoré mi prekrýva celý chrbát. Celú dnešnú výbavu mi nechal Abian poslať len preto aby som sa plne mohla venovať tomu byť jeho malou zlodejkou. Aj keď zo šatami a šatkou mi poslal aj lodičky, ktoré som nechala v krabici a obula si moje šnurovacie nízke topánky. Môj brat mal pravdu, mala som ho zabiť hneď.
,,Môžeme?" Jeho hlas prišiel spoza môjho chrbátu, prikradol sa ku mne ako keby on bol ten zlodej. Len som prikývla nasledovala ho do auta, nič som sa nepýtala. Bola som len zbraň, prostriedok na dosiahnutie cieľu a mne to až nepríjemne pripomenulo asi milión takýchto akcii, ktoré som zažila s otcom. ,,Ples organizuje Marcello Cavier a dnes uprostred noci sa bude predávať veľmi vzácny flashdisk, chcem ho." Bolo všetko čo mi povedal a viac sa mi nevenoval. Sedela som vedľa neho v aute na zadných sedadlách a vdychovala jeho určite drahý parfum.

Pohľadom som ho prešla až keď sme vystúpili na príjazdovej ceste malého palácu, všade boli ľudia. Zamestnanci sa len točili okolo áut a brali ich parkovať. Abian im nevenoval ani jeden pohľad. Mal na sebe síce oblekové nohavice ale na nohách mal obuté čierne nízke čižmy so šnurovaním. Čiernu košelu mal zapnutú asi iba do polovice hrude a rukávy mal vyhrnuté.
,,Všetko potrebné maš poslané v zašifrovanom súbore v mobile. Páči sa mi, že sa nič nepýtáš." Bolo jediné čo povedal než vykročil po cestičke k domu.
,,Heslo?" Mierne som zdvihla hlas ale jeho vzďalujúci chrbát sa ani na moment nezasehol. Nezaváhal, nemal v pláne mi to hlúpe heslo dať.
Súbor, ktorý mi poslal na číslo som hneď preposlala Samuelovi, Chcem vedieť čo tam je skôr než prejdem dverami.
Vedela som, že Samuel napichol všetky kamery v meste len aby ma mal na očiach, nemusela som mu to hovoriť, jednoducho to urobil.
Ak ti ublíži meno Montenegro bude to posledné čo bude pred smrťou vedieť. Správa mi prišla od Raidena a vyzeral, že úplne zabudol na našu hádku. Skôr než som odpovedala mi prišiel súbor od Samuela, ktorý mal teraz väčšiu váhu. Otvorila som ho presne v momente keď som vošla do obrovskej vstupnej haly kde čašníci chodili s obrovskými tácmi plných šampanského, ľudia sa skupinkovali kedy muži stáli a horlivo diskutovali o obchode a ženy s najväčšou pravdepodnosťou o milenkách svojich manželov. Na malý moment som sa zľakla aby ma niekto nespoznal ale rýchlo som si uvedomila, že vždy som bola tieň.

Tá zložka bola plnšia než som čakala, čo najnenápadnejšie som si vložila do ucha malé slúchatko aby som sa spojila s týmom. Ako prvý prehovoril Samuel. ,,Tvoja úloha je ukradnúť flashdisk ktorý Marcello bude predávať neznámemu kupcovi, nie je jasné kedy ani kde ale bude to na tom večierku." Rozhliadla som sa okolo a zobrala si pohár šampanského a priložila si ho k perám aby som mohla rozprávať.
,,Zisti prečo som tu ja a nie niekto s jeho ľudí."
,,Idem na to."
Usmievala som sa na všetky strany a snažila sa nájsť Marcella, najjednoduchšie ho bude sledovať- s kým sa rozpráva, na koho sa pozerá a čo robí. Postavila som sa k baru a usmiala som sa na barmana, pohár so šampanským už pred niekoľkymi minútami niekde položila. Len som sa na neho usmiala a objednala si whiskey s ľadom.
,,Ako to ide zlodejka?" Zastavil sa pri mne Abian a lakťom sa oprel a bar a na kývol na čašníka.
,,Pozorujem." Nepozrela som sa na neho ale celú svoju pozornosť som venovala Marcellovi.
,,Verím, že sledovanie ti ide na výbornú však?" Prehovoril a pozrel sa na mňa, pozeral sa na mňa ako by chcel ešte niečo dodať ale zostal ticho. Priblížil sa k mojej tvári až tak blízko, že som sa na neho pozrela. ,,chcem ten flashdisk."

MonštráHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin