Had na hrudi

36 3 0
                                    

,,Muž, ktorý mal dnes ten disk ukradnúť je mŕtvi. Abian si myslí, že medzi svojími ľudmi má zradcu a nevie komu veriť. Preto pravdepodobne zavolal teba, myslí si, že si mimo jeho hru. Si v podstate ako externý zamestnanec, ktorého nič nezaujíma." Po niekoľkých minútach sa mi konečne prihovoril Samuel, pred tvár som si zdvihla pohár ale Tim bol rýchlejší.
,,Ten disk má obsahovať všetky mená, ktoré má mať Abian podplatené za posledných asi päť rokov. S tým diskom vieš rozložiť nie len jeho ale všetko na čom kedy pracoval, Khira práve máš na dosah ruku zlatú rybičku, ktorá ti splní tvoje želanie." Usmiala som a zložila pohár, postavila som sa od baru a vybrala som sa priamo za Marcellom, ktorý mi dnes splní sny.
,,Och prepáčte." Zaklipkala som na neho očami a sklopila pohľad. Marcello bol vysoký s dokonalo padnutým oblekom, nahodil široký úsmev ale tie oči plne nenávisti boli modré ako oceán. Ľadové ako nezáujem.
,,To ja sa ospravedlňujem, že som si Vás nevšimol." Úkazal dokonalo biele zuby. ,,Som Marcello Cavier." Zobral si moju ruku do dlane a na chrbát ruky mi položil pery.
,,Julliet." Špitla som len preto aby som ostala v pozícii, pravdu povedať ma prestáva baviť táto nevinná žienka. ,,Prišli ste sa zabávať dnes?" Spýtala som sa a do môjho pohľadu som vložila toľko flirtu koľko sa dolo.
,,Kiežby." Usmial sa na mňa a rukou si poklepal po hrudi, naozaj je taký hlúpy a ukázal mi kde ten disk je? ,,Napili by ste?" Spýtal sa a skôr ako som stihla zareagovať zmizol aby sa vrátil s dvomi pohármi šampánskeho. ,,Počul som, že je to žbrnda ale taka príjemná prítomnosť to určite vylepší." Zdvihol pohár aby sme si štrngli.
Keď som si priložila pohár k perám nemala som sa v pláne napiť do mňa vrazilo cudzie rameno, vletela som priamo k Marcellovi a dlaňou som namierila presne na miesto kde podlapkal svojou rukou. Bingo.
,,Prepáčte mi. Veľmi ma to mrzí, to tá čašníčka." Len som kývla hlavou k čašníčke, ktorá mi bola veľmi povedomá. Začal si utierať sako od šampanského, ktoré som tam vyliala.
,,To nie je vaša vina."
,,Dovolte mi sa o to postarať, v mojej kultúre to je povinnost a na dámskych toaletách bude určite niečo na škvrny." Usmievala som sa na neho s výčitkami svedomia a dúfala, že na to naletí avšak až hlúpo dôveryhodne si zložil sako a podal mi ho do rúk. Len som sklonila hlavu zo zloženými rukami a pomaly sa vydala na toalety. Tá čašníčka, ktorá do mňa drgla stála niekoľko metrov odo mňa a až keď sa otočila na mňa som sa do široka usmiala.
,,Naozaj si mu povedal, že je tvoja kultúra čistiť jeho sako? Ja nechápem ako ti tie hlúposti stále prejdu." Usmiala sa na mňa Sasha a ťahala ma na toaletu. ,,Podaj mi ten disk, skopírujem ho." Vytiahla som ho a podala jej ho, ja som sa postavila k umývadlu a začala utierať sako. Sasha sa zavrela do kabínky keby náhodou niekto vôjde.
,,Kopíruje sa mi šifrovaný súbor, potrebujem pár minút aby som zistil či to je naozaj ono." V sluchatku sa mi ozval Samuel a už mi Sasha podávala kľúč.
,,Čo teraz urobíš?" Spýtala sa ma a zhodila so seba čašnícku rovnošatu.
,,Zavolám Abiana aby prišiel na dámske toalety a poviem mu, že som jeho úlohu splnila."
,,Tak to veľa štastia." Usmiala sa zmizla čo pre ňu bolo bežné. Komunikácia nad rámec základu bola mimo ňu.

Netrvalo dlho kým naozaj Abian prešiel dverami na dámske toalety, ,,Máš to?"
,,Prečo to je také dôležité?" Spýtala som sa s diskom v ruke, druhú ruku som mala schovanú za sukňou aj so zbraňou v ruke.
,,To nie je tvoj problém!" Jeho hlas znel ako šepot. Hnev, agresia a dominancia. Jasne mi ukazoval kto je tu šéf.
,,Je ťažké nevedieť komu veriť, zbehlí psi boli asi vždy v tomto svete problém." Zastavil sa v kroku a zúžil svoj pohľad na mňa.
,,Mala zlodejka je asi šikovnejšia ako som si myslel." Vytiahol na mňa zbraň, ktorú držal v pravej ruke a ľavú načiahol predo mňa, ,,hneď." Prstami na ľavej ruke mi naznačil, že mu ho mám podať. Hodila som mu ho, preletel vzdielenosť medzi nami a chytil ho obami rukami. Zložil zbraň aby chytil flashdisk, amatér. Namierila som na neho zbraň.
,,Viete aké to je chovať si hada na hrudi?" Mierila som na jeho hlavu a plánovala vystreliť ale ozval sa mi Tim.
,,Veľmi nerád ruším tvoju zábavu ale ak ti môžem poradiť nechaj ho žiť, ten disk je zlatá baňa máme mnoho možností si ho vychutnať." Privrela som na stotinu oči a vystrelila som, Abian zavrel oči ale namiesto toho padol muž za ním. ,,Mali by ste si dávať pozor, mám pocit, že kupec bol niekto Vám blízky." Povedala som a pozerala sa na chaos, ktorý ten výstrel spôsobil. Už dávno som zistila kto je kupec a toto bola iba dramatická chvíľa ako ho odhaliť. V chaose som vybehla von kde ma už Sasha čakala v aute, počula som Abianov krik aj dupot jeho nôh za mnou ale bola som rýchlejšia.
Zostál stáť so zbraňou na vrchu schodov a len prekvapene pozeral na vzďaľujúce auto.

MonštráWhere stories live. Discover now