Výraz mojej matky sa zjemnil, verila som tomu, že na malý moment videla to malé dieťa, ktoré opustila. Viem, že Raidena milovala ale teraz na ňu mieril zbraňou.
,,Raiden, synček si to ty?" Postavila sa z gauču a s vystretými rukami akoby sa chcela dotknúť jeho tváre podišla k nemu. Ani sa nepohol ale zaťal čelusť.
,,Khira povedala aby si vypadla tak choď." Môj brat sa postavil za mňa aj keď mal pred sebou svoju matku, to gesto, ktoré urobil mi roztopilo srdce.
,,Znova sa za ňu staviaš, vypočuj si ma, prosím." Naliehala na neho a jej hlas bol úplne iný ako keď hovorila so mnou, manipulovala Raidena aj keď som stála hneď vedľa nej.
,,Nemáš mi čo povedať Roya alebo skôr Maura?" Nevidela som do jej hlavy ale to ako ju myklo keď jej povedal menom nedokázala skryť. ,,Posledné týždne som sa ťa snažil nájsť a ty to vieš, skrývala si sa a odmietala si všetky kontakty, ktoré som za tebou poslal. Ak si mi chcela niečo povedať dal som ti neskutočne veľa možností a najväčší problém je že viem o čo ti v skutočnosti ide. Viem prečo si sa spojila s Timom, viem všetko." Hlas môjho brata bol pevný a aj napriek tomu, že som ho poznala a pamätala som si jeho tvár keď Tim povedal o našej matke nič z toho v ňom nebolo. Bol bezcitný voči našej matke.
,,Nič nevieš, to všetko ti iba ona natlačila do hlavy aby si ma nenávidel, to ona je tá zlá. Teba som vždy milovala." Jej hlas sa triasol a prstom ukazovala na moju tvár, neverila som vlastným ušiam. Klamala ho priamo do očí predo mnou a on to vedel, musel to vedieť. Neprehovorila som pretože som mu nechcela do toho skákať ale nedokázala som potlačiť úsmev.
,,Vieš o tom, že v pôvodnej záveti po otcovi si bola spomenutá? Chcel ti odkázať milióny ale dva dni pred smrťou závet zmenil, vieš prečo?" Spýtal sa a ona iba mlčala, myslela som si, že sa Rai s tým nikam neposunul ale opak bol pravdou. ,,Vedel, že zomrie, vedel prečo zomrie a vedel, že za tým celým je Tim ale to, že si bola pri zrode toho, že má zomrieť jeho dcéra, zistil na poslednú chvíľu. Koľko ti dával mesačne? Dosť na to aby si si spokojne žila ale aj tak si sa rozhodla ísť proti menu Montenegro, nerozumiem tomu ako aj po tých rokoch kedy si všetko sledovala s úzadia si nevedela čo meno Montenegro znamená. Bol tvoj plán hrať zlomenú matku a vytiahnúť z neho ďalšie peniaze však? Namiesto toho nemáš nič a preto ti to zopakujem posledný krát, vypadni odtialto." Neverila som vlastným ušiam, až keď sa Rai aj Abian pohli od dverí som si uvedomila, že tu nie sme len my traja ale že celé to počúva aj Abian.
,,Klamala ti." Moja matka sa nevzdávala to uznávam ale už to bolo naozaj úbohe.
,,Nie neklamala, nič o tom nevie. Nemala záujem ťa hľadať a tak som všetky informácie získal sám. Všetko čo som povedal počuje Khira prví krát."
,,Nie to nie je pravda, nie ona ťa manipuluje, nie, nie." Asi som nikdy nevideka tak zúfaleho človeka.
Raiden stíchol a pozrel sa na mňa, v tom pohlade bolo všetko čo som si mohla priať. Môj brat sa postavil za mňa a len tím jediným pohľadom ma uistil o tom, že mi verí a že vie aká je pravda.
,,Pani, myslím si že by ste mala odísť." Toto bolo prví krát kedy Abian prehovoril, skrčila som obočie aby som sa na neho pozrela ale on iba nenápadne mykol ramenom.
,,Kto vlastne ste?!" Maura na neho skríkla ako keby si ho doteraz ani nevšimla.
,,Abian Silvano, teší ma." Predstavil sa jej a do široka sa usmial.
,,Silvano?" Zopakovala jeho meno a len prekvapene sa na neho pozrela a prezrela si ho od hlavy až po päty. ,,Toto nie je koniec." Otočila sa na mňa a zabodla do mňa pohľad.
,,Toto je koniec." Prehovoril Raiden.
,,Súhlasím." Pritakal mu Abian a matka len prekvapene behala po našich tvárach.
Až keď sa za ňou zabuchli dvere som si uvedomila, že som zadržiavala dych, keď sa ku mne Raiden rozbehol aby ma objal znova som prestala dýchať.
,,Si v poriadku? Neublížila ti?" Prehovoril do mojich vlasov a ja som len pokývala hlavou, pritiahol si ma ešte viac k sebe. ,,Neprežil by som ak by ti ublížila." Odtiahol sa pozrel sa mi do tváre. Môj malý braček, to ja ho mám chrániť.
,,Asi by som mal už ísť." Od dverí sa ozval Abian a hneď sa otočil k odchodu.
,,Stoj." Skríkla som hlasnejšie než bolo potreba ale účinok to splnilo, zastavil sa a otočil sa ku mne. ,,Chcem vysvetlenie čo sa to medzi vami deje? Prečo si tu ty." Ukázala som prstom na Abiana, ,,a prečo si sa ty vrátil aj keď si pred chvílou odišiel." Obrátila som sa na môjho brata.
,,Neviem či pri tomto musím byť, to je na vás aby ste si to vyriešili." Povedal a znova sa otocil na odchod.
,,Vráť sa a sadni si, chcem to počuť od vás oboch." Raiden si sadol a Abian ho len neochotne nasledoval. Bolo zvlášne ovládať len slovami jedného z najmocnejších mužov v okolí. Len nenápadne som sa pre seba usmiala.
Vedela som, že môj výraz vyzerá presne tak ako som sa cítila. ,,Prečo si mi nepovedal čo si zistil?" Spýtala som sa a chcela som vedieť všetko ale ako prvé ma zaujímalo či mi môj brat nedôveroval alebo iba nemal potrebu to so mnou riešiť. Skôr než môj brat prehovoril sa pozrel na Abiana, ktorý sa tváril, že tu nie je.
,,Nechcel som ťa tým trápiť hlavne keď sme s tebou nesúhlasili v tej veci, ktorú si riešila po svojom." Veľmi nenápadne sa vyhol Rossimu menu, ,,Nechcel som ti toho ešte viac nakladať aby si vedela o tom čo je naša matka zač."
,,Ja som nemala žiadne predstavy o nej, mohol si mi to povedať netrápil by si sa s tým sám."
,,Nebol som úplne sám, všetky informácie, ktoré som získal boli vďaka Abianovi a jeho okruhu ľudí. Vďaka nemu som vedel kde Roya je a vďaka tomu som sa mohol otočiť na ceste domov s tým, že on už bol na ceste. Prišli sme sem čo najrýchlejšie sme vedeli." Jeho vysvetlenie situácie ma dostalo, celú vec dokázal vyriešiť bez emócii a očividne sa Tim mýlil a môj brat nebol ako naša matka a vedel udržať tajomstvo.
,,A ty? Prečo sa stále motáš okolo?" Otočila som sa na Abiana.
,,Už som ti povedal, že si nemôžem pomôcť a nechcem byť nikde inde." Pozeral sa mi priamo do očí a vyzeral, že si presne spomenul čo po tých slovách nasledovalo. Klamala by som ak by som povedala, že som sa k tomu v mojej mysli alebo aj v posteli nevrátila ale teraz? S ním v blízkosti som nechcela prejaviť ako moc sa mi to zarylo do pamäte.
,,Mám pocit, že sa tu deje niečo divné a nechcem asi pri tom byť. Prosím skúste sa tu nezabiť." Môj brat sa zo znechuteným výrazom postavil z gauču. ,,Khira." Ohlásil ma a mne trvalo niekoľko sekúnd kým som od Abiana odtrhla pohľad aby som sa pozrela na môjho brata. ,,Toto môže byť dobrá príležitosť vyriešiť ten problém." Moje obočie vyletelo a oči skoro vypadli kým som si uvedomila, že hovorí o Rossim a nie a tom, že som sa s ním vyspala.
,,Problém?" Abian prekvapene pozrel na môjho brata a potom na mňa. Rai sa iba doširoka usmial a mykol plecom.
,,Khira ti vysvetlí podrobnosti." Boli posledné slová predtým ako zabuchol za sebou dvere. Ani jeden sme sa nepohli a len sa pozerali na seba až kým sme prestali počuť motor auta.
Ten moment kedy sme sa obaja pohli ostane v mojej mysli ešte dlho. Vedela som, že túžiť po jeho dotykoch na moje pokožke je skazené, ale keď rukou zašiel do mojích vlasov aby si ma pritiahol k svojim perám bola som si istá, že nie je cesty späť. Vedomie toho, že sa nedokážem nabažiť jeho dotykov ma zabíjalo.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Monštrá
Любовные романыV hlbokých temnotách nelegálneho podsvetia sa Khira ocitá zviazaná do siete zrady a záhady, keď jej otec padne za obeť v mocenskej hre nelegálnych obchodov. S tužbou po pomste sa púšťa do nebezpečného plánu, no osud sa jej zmení, keď sa znenazdajky...