Všetko išlo dočerta!
Sheldon Paulsen prežíval ďalší zo svojich známych výbuchov hnevu a tak hliníkovou bejzbalovou palicou udieral do koženého boxovacieho vreca na zemi.
Toto sa mu ukázalo účinnejšie a lacnejšie, než keby mal ničiť svoj drahý nábytok.
Aj tak ho už toľko nemal.
Sheldonove výbuchy boli tak časté, že sa občas nezdržal a rozbil nočný stolík, alebo televíziu. Keď bol ešte malý, toľko to neprekážalo, lebo matka rada nakupovala a akúkoľvek príležitosť využila na útek do obchodu.
Keď sa peniaze sypali, tak oboma smermi.
Po rozvode bolo chechtákov menej a menej, avšak matka sa nákupov nedokázala vzdať tak jednoducho. Muselo dôjsť k diere v stene, aby sa naučila šporiť.
Keď začal Sheldon chodiť do školy, účty platil otec a potom mu zaplatil aj sedenia na zvládanie hnevu.
Vyhodené peniaze!
Čo odišiel z otcovho domu a čo sa vykašľal na školu, čo mu platil otec, naučil sa žiť samostatne.
Zo svojho štipendia, ktoré si odviedol na účet, si zaplatil luxusný byt v mrakodrape a vybavil ho drahým nábytkom.
Otec z toho z nejakého dôvodu nebol práve nadšený a Sheldon doteraz nepochopil, prečo na neho vtedy cez telefón tak kričal.
Potom začal Sheldon obchodovať s hazardom, čo znamenalo, že sa zapájal do dostihov, kasín a nelegálnych zápasov.
Tým si zarobil pekné peniaze, avšak občas mu na niektoré podvody prišli policajti a väčšinu majetku mu zhabali.
Byrokrati bez fantázie!
Vďaka tomu, že Sheldon splatil všetky dlhy a aj vďaka svojmu menu (zrejme sa za neho aj zaručili bratia) nešiel do väzenia.
Ale čo z toho mal?
Bol švorc a žiadny zo súrodencov mu nechcel požičať.
Ani otec synovi nedal pomocnú ruku.
Umyl si nad ním ruky.
Sheldon bol synom jeho tretej manželky, ale nedostával žiadne výhody. Ani matka nebola vrúcna osoba.
Otec mu celý život omieľal, že sa má naučiť zodpovednosti, avšak on na jeho rady kašľal.
Poslednou nádejou bola otcova posledná vôľa. Už plánoval, ako podvedie svojich súrodencov, na ktorých mu aspoň trochu záležalo, aby mu podpísali listinu o vzdaní sa nároku na dedičstvo.
Avšak ten úlisný bastard aj tento plán prekazil tým, že všetko odkázal nejakej žene.
Žene, ktorú ten sukničkár a prelietavec splodil mimo manželstva.
Sheldon nedopustí, aby cudzinka získala jeho peniaze!
„Vidím, že sa zabávaš, braček."
Mladý nervózny muž s rozstrapatenými vlasmi a spotenou košeľou sa prudko otočil o stoosemdesiat stupňov a zbadal krásnu vysokú svetlovlasú ženu s protivným hlasom.
Nosila sa ako modelka na vysokých podpätkoch a v šatách od známeho návrhára, ale aj tak to neskrylo fakt, že je to skazená duša.
Všade len hľadala peniaze, alebo príležitosť si nejaké nahrabať. A robila to tak, aby ponížila čo najviac ľudí.
Tvár mala oválnu s drobným krivým nosom a nevýraznými perami, ktoré vylepšoval výrazný rúž.
Pri porovnaním s ním bolo neuveriteľné, že boli súrodenci.
„Čo tu chceš, Lavern?"
„Nič. Len som sa za tebou prišla pozrieť, ako sa ti darí. Sme predsa jedna rodina."
„Pekná rodina! Prečo si mi teda nepožičala peniaze, keď som ťa žiadal?"
Sheldonova sestra mávla rukou a zatvárila sa znechutene, akoby videla niečo nechutné a nehodné jej vznešeného pohľadu.
„Vieš, že nemôžem. Momentálne moja kozmetická firma potrebuje každú jednu investíciu, ktorú môžem získať. Dať ti peniaze by bolo, ako vyhodiť ich z okna, alebo ich dať na charitu."
„Iste. Ja som čierna diera a ty si úspešná."
Lavern si odfrkla.
„Rozširujeme sa. Ale preto som sem neprišla. Robiť si z teba zábavu, braček, je až príliš jednoduché."
Sheldon by ju najradšej udrel.
Ale už sa v detstve poučil, že svoju staršiu nevlastnú sestru neprebije. Jej matka sa znovu vydala za boxera a ten ju trochu priučil ako sa má brániť.
„Viem, že si na mizine. Som preto zvedavá, čo chceš urobiť."
„Ako to myslíš?"
Lavern pozrela na zničené vrece a rozbitú palicu. Aj keď bola tá palica z hliníku, ani tento materiál neprežil Sheldonov hnev.
„Mal si ďalší výbuch."
„Áno."
„A to pán Beitel ešte len poslal list do New Yorku. Čo budeš robiť, keď sem tá žena dorazí?"
Sheldon sa pousmial.
„New York, hovoríš?"
„To áno."
Lavern sa elegantným oblúkom otočila na päte a vybrala sa na odchod.
„Ďakujem za informáciu, sestrička. O ostatné sa postarám."
„Ako chceš. Ale nezabudni, že som ti nepomohla. Nemám s tým nič spoločné."
„Iste. Aby si ma mohla vydierať."
„Ako vždy braček. Ako vždy."
YOU ARE READING
Prebudení 5 - Donar
FantasyDonar. Medzi Zatratenými známy ako Donar Nedostižný, Mních bez viery. Kedysi putovný mních z germánskeho kmeňa, teraz Nedostižný ničiteľ kráľovstiev, čo už viac nemá ctihodný a spasiteľský cieľ. Tento svätý muž kráčal svetom s túžbou šíriť vieru a v...