Kate musela počkať do večere, aby zistila viac o svojej rodine a o tajomstve, ktoré pred ňou skrývali.
Keďže im ukradli kufre s oblečením už v Utahu, dostali na prezlečenie šaty zapožičané od jej súrodencov.
V pridelených izbách sa Kate a Donar mohli osprchovať, každá mala vlastnú kúpeľňu veľkú ako ďalšia hotelová izba a šatník veľký ako jej stará kúpeľňa bol vybavený náhradným oblečením.
Kate dostala tmavomodré šaty s kratšou sukňou a s dlhými volánovými rukávmi, ktoré zvýrazňovali jej štíhlu postavu.
Ešte si upravila vlasy a naniesla trochu make-upu, aby sa trochu páčila. Zvyčajne sa nemaľovala, ale toto bola výnimočná situácia.
Možno sa bude páčiť aj Donarovi.
Keď vyšla z dverí svojej izby na chodbu, narazila tam v tú chvíľu na Donara, ktorý sa prezliekol do čistej čiernej košele, nohavíc a saka a Kate musela poznamenať, že vyzeral neodolateľne.
Ale nahlas by to nepovedala.
Začervenala sa rozpakmi a ustúpila o krok dozadu, aby sa na seba mohli dobre pozrieť. Bolo to len o chlp, aby sa zrazili tvárou v tvár.
„Pristane ti to."
„A ty Kate, vyzeráš nádherne."
„Ďakujem, Donar."
Donar ponúkol rameno a Kate ho prijala, aby ich mohol odprevadiť do prepychovej jedálne, ktorú počas prehliadky videli.
V skutočnosti tam boli ešte ďalšie dve miestnosti, kde sa servírovalo jedlo, ale oficiálne večere sa konali tam.
Tam na nich čakal zvyšok rodiny.
Adelyn im vyšla v ústrety a zobrala Kate pod pazuchu. Hneď sa s ňou otočila k zhromaždenému kolektívu.
„Tak toto je Kate. Naša sestra. A tento gentleman je Don Teuton, jej kolega z Nemecka a ochranca. Počas večere nám porozprávajú o svojej ceste cez Ameriku."
„Teší nás."
„Vitajte."
„Dúfam, že ste mali dobrú cestu."
Adelyn sa potom pozrela na Kate.
„Dovoľte, aby som vám predstavila rodinu. Toto je Jeffrey. Vlastní lodnú spoločnosť, ktorú predtým viedol otec."
„Vlastne som prevzal kormidlo, keď som odkúpil otcove akcie. Rád vás spoznávam."
„Aj mňa teší."
„Prišiel som s rodinou len na pohreb. Väčšinou žijem na pobreží."
Predstúpil ďalší vysoký a atraktívny muž.
„Ja som Nathan. Patrí mi sieť hotelov a tak stále cestujem. Teraz sa zameriavam na Las Vegas."
„Tak to vám prajem veľa úspechov."
„Boli ste aj tam?"
„Bohužiaľ nie. Nevada nebola po ceste."
Adelyn prestavila ďalšieho muža.
„Toto je Arnold. Práve sa vrátil zo zámoria."
„Vás poznám z novín! Ste vojnový hrdina."
„Tak by som sa nenazval, ale ďakujem."
Pred Kate predstúpila krásna vysoká a svetlovlasá žena s hrubou vrstvou make-upu.
„Ja som Lavern. Vytvorila som vlastnú kozmetickú značku. Určite ste už o Love&Beauty počuli."
„To áno, ale je veľmi drahá. Bežný spotrebiteľ si ju nemôže dovoliť aj keby chcel. Nepokrývate trh mojej finančnej vrstvy."
Lavern sa zamyslela. Zrejme jej Kate vnukla nápad.
Adelyn sa zasmiala.
„Ja som doktorka. Teda budem hneď ako dokončím prax."
„Tak nás tu máš všetkých pokope. Čo keby sme si išli sadnúť?"
Posadili sa za dlhý jedálenský stôl a gazdiná im priniesla prvý chod.
Chvíľu bolo ticho, ale Kate to nevydržala.
„Poviete mi, prosím, čo to znamenalo, že mi to tu má patriť? Čo mi vlastne otec odkázal?"
Nastalo ticho, ktoré nakoniec prerušil Jeffrey, keď si poutieral ústa.
„Vieš Kate, otec ti v poslednej vôli odkázal všetok svoj majetok. Chcel ti vynahradiť tvoje detstvo."
„To nie je možné."
Donar stisol Kate ruku.
„Trápilo ho, že stratil tvoju matku. Vlastnou chybou. Chcel napraviť to, že ťa nedokázal včas nájsť."
„Chcel si ma takto kúpiť?" spýtala sa Kate trochu podráždene.
„Chcel ťa zaistiť. A my s ním súhlasíme."
„Súhlasíte, aby úplne cudzí človek získal to, čo je vaše?"
Všetci do jedného prikývli.
„Je to pravda. My máme vlastný majetok. Okrem nášho brata Sheldona, ktorý si ho premrhal. Je nezodpovedný, ale musí sa poučiť sám zo svojich chýb."
„Teraz je rad na tebe. Využijeme náš spoločný čas, aby sme ťa presvedčili aby si to prijala."
O tom Kate nejako pochybovala.
YOU ARE READING
Prebudení 5 - Donar
FantasyDonar. Medzi Zatratenými známy ako Donar Nedostižný, Mních bez viery. Kedysi putovný mních z germánskeho kmeňa, teraz Nedostižný ničiteľ kráľovstiev, čo už viac nemá ctihodný a spasiteľský cieľ. Tento svätý muž kráčal svetom s túžbou šíriť vieru a v...