32. Kapitola

13 2 0
                                    

Stratené batožiny znamenali, že Kate nemala čo na seba.

Nemohla stále chodiť v rovnakom oblečení a takisto nemohla nosiť večne veci od svojich sestier, pretože nemali rovnakú veľkosť.

Bolo jej to nepohodlné a pohoršujúce.

Vo svojom vnútri bola stále knihovníčka a jej sestry boli bohaté podnikateľky deväťdesiatych rokov.

Ich oblečenie bolo na ňu príliš nóbl, necítila sa v nich pohodlne a preto musela urobiť jedinú možnú vec.

Katina prosba o nákupy bola ako hudba pre uši jej sestier, ktoré sa úplne rozžiarili. Také nadšené ženy ešte nevidela.

Okamžite ju zobrali do mesta a priamo do obchodného centra, kde ju zaviedli do TD Square obchodného centra.

Podobnú stavbu ešte nevidela.

Podobala sa skôr na skleník pre ľudí, než na obchodné centrum. Celá strecha bola sklenená a z poschodí bolo vidno na všetky nižšie poschodia.

Nebolo to prepychové ani drahé, čo bol milý kompromis, na ktorom Kate trvala.

„Prepáčte mi to," povedala Kate v centre hľadajúc vhodný butik a sestry sa na ňu udivene pozreli.

„Prečo sa ospravedlňuješ? Nakupovanie je naša záľuba a pretože si prišla do mesta bez ničoho, musíme nakúpiť úplne všetko."

„To je akoby si ponúkla dieťaťu čokoládu."

„Správne. Veľmi si náš tým potešila."

Kate z toho išla hlava dookola.

„Dobre. Keď z toho máte takú radosť. Kam pôjdeme?"

Lavern ukázala na jeden butik.

„Pôjdeme sem?"

„Tam je to príliš nápadné. Nič pre Kate."

„Mne by stačil aj second hand."

To sestry razantne zavrhli a radšej Kate ťahali o obchod ďalej, kde im to zrejme viac vyhovovalo.

„To je zase príliš lacné. Zoberieme ťa sem."

Lavern a Adelyn chytili Kate za ruky a vtiahli ju vybraného obchodu. Ďalších niekoľko hodín nakupovali úplne všetko.

Košele, sukne krátke aj dlhé, nohavice, kostými, spodné prádlo. V obuvníctve jej kúpili balerínky, lodičky aj nízke dámske topánky.

Potom prišla na rad kozmetika.

Tej sa ujala Lavern, čo bolo v podstate jej územím. Preto pomohla s výberom takej, ktorá bola najvhodnejšia pre Katin typ pleti a potrebám.

U niektorých značiek s odfrknutím Lavern povedala, že bude lepšie, keď zoženie niečo u nej na firme. Priznala sa, že po ich prvom stretnutí začala plánovať kozmetiku pre strednú vrstvu, aby si ju mohli dovoliť všetci a tým by mohla zarobiť pekný majetok.

Potom si urobili prestávku na kávu v jednej peknej kaviarničke, kde to bolo útulné, skoro ako v New Yorku, kde Kate rada chodila.

Sadli si a objednali si kapučíno, presso a laté.

„Aký bol vlastne náš otec?" spýtala sa Kate nad šálkou svojho pressa a Lavern jej dala odpoveď.

„Bol prísny, ale veľmi nás všetkých miloval. Hoci mu manželstvá dlho nevydržali, o deti sa príkladne staral. Vždy keď mal možnosť, bývali sme u neho a on dohliadal na naše štúdium."

Adelyn prikývla.

„Keď sme mali slabé výsledky, doučoval nás, aby sme si zlepšili známky. Ale brával nás aj na zápasy, do parkov, aby sme sa trochu zabavili."

„Dosť dobre sa mu darilo oddeľovať svoju kariéru od osobného života. Takýmto spôsobom sa snažíme viesť aj naše životy."

„Znie to pekne," povedala Kate so závisťou v hlase.

„Je nám ľúto, že ty si také šťastie nemala."

„Nebolo to až tak zlé."

Adelyn cítila ťažobu tej témy.

„Teraz sa nám pochváľ. Čo je medzi tebou a tým tvojím krásavcom?"

„Myslíte Donara?"

„Áno. Už ste sa zblížili?"

Kate sa začervenala.

„Do nedávnej noci by som povedala nie."

„Takže ste sa fyzicky zblížili. To je skvelé! Čo bude ďalej?"

Kate si spomenula na kliatbu, ktorá sužuje Donara a zabolelo ju srdce.

Povzdychla si, aby zamaskovala svoje pravé pocity a pousmiala sa.

„Bohužiaľ to nevidíme na nič trvalé. Aj keby som bola rada. A zrejme aj on."

„Tak prečo sa neporozprávate?"

„Sú isté dôvody, kvôli ktorým sme tak trochu viazaní časom."

„Myslíš tým, že sa musí vrátiť do Nemecka?"

Kate zaklamala a prikývla.

Nebolo potrebné ich zaťažovať jej tajomstvom.

Prebudení 5 - DonarWhere stories live. Discover now