Sheldon čakal pri jednom drevenom stole v jednej bezvýznamnej reštaurácii pre strednú triedu na svojho zazobaného brata a cítil sa nervózne.
Pre svoje stretnutie si vybral menšiu reštauráciu na Crowchild Trail pri železničnej trati, ktorá sa volala Nickov Steakhouse.
Táto reštaurácia fungovala od sedemdesiateho deviateho, ale nikdy sem nevkročil, lebo mal lepší vkus.
Aj keď to tam voňalo lahodne, nebol ten typ, čo by sa pchal pizzou a burgermi, alebo sa zabával na country hudbe.
Toto miesto si vybral, pretože bolo ďaleko od jeho bežných miest, kde by ho nikto nehľadal, okrem jeho brata a to len preto, že ho sem pozval.
Od tohto stretnutia očakával Sheldon veľa a ak by to nevyšlo, veľa by toho stratil.
Riskoval priveľa, než aby mu vyhovovalo.
Zrazu sa vo dverách reštaurácie objavil jeho brat, Nathan „Dokonalý" Paulsen a tak mu Sheldon zakýval, aby brat videl, kde je.
Sheldonov starší brat bol stelesnením tvrdo vybojovaného úspechu.
Mal svaly z každodenného posilňovania v súkromnom fitku, vlasy mal ako od stylistu a na sebe mal drahý oblek od Armaniho.
A aby to nebolo málo, jeho výzor a správanie mu zaisťovalo úspechy u žien. Nielen u jeho manželky.
Nathan sa zatváril otrávene, ale aj tak prišiel k jeho stolu a posadil sa.
Sheldon ho nemal rád a zrejme to bolo vzájomné.
Okrem toho, že bol jeho dokonalý starší brat mimoriadne úspešný v oblasti, ktorú si zvolil a vyštudoval hotelový manažment, bol Nathan známy ako veľký fešák a jeho obľúbenosť medzi ženami bola často preberaná v tlači.
Bol taktiež jediným synom otcovej druhej manželky, ktorá mu bola vždy oporou a tlačila ho k dokonalosti.
Nedovolila mu žiadnu neprístojnosť, ako flákanie či pubertiacky vandalizmus. To všetko, aby zaistila jeho budúcnosť.
Aj Sheldon musel konštatovať, že sa jej to podarilo.
Na druhej strane, Sheldonova matka verila v slobodnú výchovu. Nechcela ho obmedzovať.
Zrazu sa pri ich stole objavila mladá a celkom pekná servírka a usmiala sa na Nathana.
„Dobrý deň. Čo by ste si objednali?"
„Prineste mi pohár vody. Nezdržím sa."
„Hneď to bude."
Servírka odišla a Nathan sa zamračil na brata a jeho napol dopitý pohár s whisky. Zrejme uvažoval nad tým, koľko tých pohárikov už vypil.
„Tak prečo si ma sem pozval, Sheldon?"
„Ideš rovno k veci. To ti nevyčítam a preto ti to poviem po lopate, ako to máš rád. Chcel by som ťa poprosiť o pomoc."
„O čo ide?"
„Počul som, že otváraš nový hotel."
„Áno, vo Vegas. Nie je to tajomstvo."
Správne, on bol v balíku, mal ženu a dieťa na ceste.
Zatiaľ čo Sheldon mohol trpieť na ulici.
„Chcel by som sa ťa opýtať, či by si nechcel podnikateľskú pomoc."
Nad tou ponukou sa starší brat zaškľabil.
„Myslíš ako jedno z tvojich tak úžasne ziskovýchkasín? Ak áno, vieš dobre, ako to dopadne."
Nathan si povzdychol.
„Na to zabudni, Sheldon. Poznám tvoje obchody a viem, aký si úspešný. Rovno ti hovorím nie."
„Ale no tak! Sme bratia. Mali by sme si pomáhať."
„To áno, sme bratia. Ale ty by si nepodal pomocnú ruku nikomu. Radšej sa zameraj na biznis, v ktorom uspeješ bez podvodov. A teraz ma ospravedlň."
Nathan sa postavil, ako ten najvyšší pán a odišiel z reštaurácie.
Sheldon nahnevane zafučal a tiež odišiel. Vybral sa domov a dúfal, že ho tam nebudú hľadať veritelia.
Chcel si ešte predtým, ako sa vráti na horúce miesto, niečo skontrolovať a tak došiel k najbližšej telefónnej búdke a zavrel sa tam.
Vytočil číslo a potom čakal.
„Prosím?"
„Počul som, že ste neuspeli."
„Prepáčte pane."
„Dobre viete, že vám nezaplatím, kým nebude vec vybavená. A pritom to vyzerá, že tá žena už odišla do Indianapolis. Veď čo je ťažké na zastrašení jednej ženy?"
„My to dokážeme. Len musíme zistiť, kde je."
„Dám vám poslednú šancu. Saint Louis, Missouri. Už ste ma raz sklamali, preto som najal ešte niekoho. A kto skôr príde, ten skôr berie."
„Rozumeli sme. A budeme to my, čo zhrabnú prachy."
„To ešte uvidíme."
Sheldon zavesil.
Bolo jedno, kto to dokáže. Nakoniec to bude on, kto vyhrá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Prebudení 5 - Donar
FantasiaDonar. Medzi Zatratenými známy ako Donar Nedostižný, Mních bez viery. Kedysi putovný mních z germánskeho kmeňa, teraz Nedostižný ničiteľ kráľovstiev, čo už viac nemá ctihodný a spasiteľský cieľ. Tento svätý muž kráčal svetom s túžbou šíriť vieru a v...