40. Final ♡

5.4K 259 72
                                    

Heyecandan geberecektim. Kuğu gibi gelinliğimle salonun ortasında volta atarken annem heyecandan hiçbir şey yiyemediğim için beni besleme derdine düştü.

"Bayılacaksın ya."

"Aşktan di mi anne?

" Laf cambazlığı yapma Nil, ye şunu. "

" Yemeyeceğim. "

" Yiyeceksin. "

Nerde kaldılar yahu? Ne yediğimden haberim yoktu.

" Pardon gelebilir miyim? "dedi babam. Ellerimi çırptım. Çok yakışıklı babam takım elbisesiyle bana geldi. Ellerimi tuttu.

" Ne kadar güzelsin. "

" Hiçte bile "dedi dedem.

" İki saniye karışma lütfen "dedi babam dedeme. Atışıyorlar.

" Hiç hayallerimi konuşmadık "dediğinde başımı salladım." Annen hayalimken, sen hayalimin hayali oldun. Bir kızımız olsun demiştim annene, sana benzesin demiştim. Annenin aynısısın Nilüfer. Bugün kızımın evimden gelinliğiyle çıktığını göreceğim, bu muhteşem bir şey bence. Kendi ayakları üstünde duruyor, bensiz büyüse de sevmeyi biliyor ve zorlukların üstesinden gelebiliyor. Ne kadar güçlü olsan da baba olduğum için bana onu taddırıyorsun. Her gün harçlığını benden almanı, geceleri üstünü örtmeyi özleyeceğim ama bileceğim ki kızımı mutlu ve ben ne olursa olsun her zaman yanında olacağım ama bunu yaparken damadımı da seveceğim. "

Bu dedemeydi işte. Hak ettiniz amirim.

" Damadım kızımı üzdü ama ailesi de kızımın canını yaksaydı, benim de önceliğim kızım olurmuş, bunu o bir yılda çok iyi anladım. "

" Hıh "dedi dedem.

" Yine sana mutluluklar diliyorum. Her zaman buradayım, ne zaman ihtiyacın olursa gel demen yeter. Hatta çık gel, bu ev senin. Babalığın şanındandır söylemeden olmaz; işler yolunda gitmezse, eğer hayal ettiğin gibi değilse hiç tereddüt etme dönmek için. Bir sorun varsa ben onu çözerim. "

" Teşekkür ederim baba. Ben sevdiğimle adamla evlendim biliyorsun, artık hissediyorum baba o da beni seviyor. "

" Ne mutlu sana. "

Sarıldık babamla.

" Benim en büyük hayalim evlenirken babamın yanımda olmasıydı "dediğimde daha sıkı sarıldık.

" Sen hayallerini gerçekleştirmeyi bilirsin. "

Hemde çok iyi biliyordum. Korna sesleri gelmeye başladı. Herkes salona toplandı. Şamil sen gel, kapıyı kapatıp kilitle.

" Ne yapıyorsun Şamil? "

" Amca ben kardeşim değil mi?"

"Aa evet hakkı var."

"Kuşak bağlayacak mıyım yenge?"

"Hayır, onu yapmayacağız" dedi. Çünkü ben kocamla birlikte oldum biliyor. Bilmeyenlerde birlikte yaşarken yaptık diye düşünebilir lütfen.

"Açın kapıyı" dedi Miraç. Babam duvağımı kapattı başladı bahşiş kavgası.

"Kapı sıkışmış Miraç açılmıyor."

"Yanında büyük var mı Şamil?"

"Çok var."

"Tamam sonra hatırlat sana bir şey diyeceğim."

Küfür...

"Fiyatını söyle."

"Kanka beşin yanında üç sıfır koy."

BUL BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin