0.2

916 122 84
                                    


Yeni bir Minlix fici yazsam okur musunuz acabaa?? Minlix shiplemeyenler olabilir ama yine de siz bilirsinizzz 😭😭

SELAM BU ARADA,İYİ OKUMALAAARRRR!!!!!😉😉😉

***

"Açmıyor kapıyı ne yapayım amına koyayım ya!" Seungmin son kez Changbin'e bağırıp suratına kapatmış ardından da telefonu cebine koymuştu.

Son beş dakikadır Seungmin Minho'nun evinde, kapıyı açmasını bekliyordu fakat gencin tek yaptığı şey pencereden bakıp,geri perdeyi çekmek olmuştu. O an Seungmin açacak sansa da dakikalarca beklese bile açmamıştı. Aramış fakat Minho açmamıştı.

Sonradan Changbin, kapıda kalan bedeni arayınca;Seungmin sinirlenmiş ve yüzüne kapatmıştı. Olanları özet geçersek,bunlardan ibaretti.

Seungmin oflayıp kapıyı tekrar çalacakken,Minho da kapıyı açmıştı.

"Ne var lan on saattir?"

Lee Minho, arkadaşlık ilişkilerini gerçek bulmaz. Hatta direkt arkadaşlığın gerçek olmadığını herkesin birbirini kullandığını düşünürdü.

"Oğlum grupta ne konuştuk biz? Buluşacağız demedik mi? Sende tamam dedin?"

Genç olan kaşlarını çatmış ve kafasını olumsuz anlamda iki yana sallamıştı.

"Hayır,ben görmedim bile mesajları."

Seungmin kanıtlamak için telefonunu tekrardan cebinden çıkartıp mesajlara girdi. "Al,bak." Minho'nun yazdığı mesajları gösterirken,bir yandan da Changbin aradığı için ona sövmek ile meşguldü.

"Bekle şunla bir konuşayım, arayıp duracak yoksa."

Kafa salladı Minho.

"Ne lan ne ne?"

"Açtı mı Minho kapıyı?"

"Açtı."

Bir kaç tıkırtı sesinin ardından Changbin sonunda konuşmuştu;

"Eee,gelecek mi?"

"Oğlum geleceğim demedim diyor ama gruba yazdı geleceğim diye."

Minho derin bir nefes alarak,Seungmin'in elinden telefonu çekerek boğazını temizlemişti.

"Sen yazdın dimi lan?"

Changbin konuşmadığı için Minho tekrar konuşmuştu.

"Telefonumu eline alma diye kaç kere diyeceğim!?"

Bu sefer konuşmuştu Changbin.

"Ya oğlum ne yapayım? Gelmeyeceksin yoksa,o günden sonra ne bizimle doğru düzgün iletişim kurdun ne de doğru düzgün güldün;kahkaha attın."

Seungmin Changbin'in bu konuları açmasının üzerine alnına vurup durdu biraz. Minho şu an ne tepki verir, tartışılırdı.

Fakat uzun boylu genç bir tepki vermemiş,o olanlar aklına gelince bir kaç saniye dona kalsa bile telefonu kapatıp Seungmin'e uzatmıştı.

Bundan tam üç yıl önce,Lee Minho,Bayan Lee ve Bay Lee;uzun bir yolculuğa çıkmışlardı. Minho'nun ısrarı üzerine pazar günlerini değerlendirmek istemişlerdi.

Anne ve babasının arası o kadar da iyi değildi,Minho hep onların kavgasına şahit olsa da umursamamaya çalışır; rüyalarına sığınırdı.

Yine anne ve babasının tartıştığı gündü bu günde, farklı olur sanmıştı fakat maalesef Minho'nun bu hayatta istediklerinin hep tam tersi olurdu.

Bayan Lee bağırıp çağırırken, arabayı süren Bay Lee önüne bile bakmıyordu gözü dönmüştü adeta.

Minho ise,korkuyordu. Küçük değildi üç yıl önce fakat yine de kaç yaşınızda olursanız olun,insan ailesinin kavgasını izlerken bir tuhaf olurdu.

Arkasına sinmiş gözlerini kapatmıştı,daha sonra kapattığı gözlerini açamamıştı. O an büyük bir korna sesi gelmiş ve sonrası Minho için yoktu, olmamıştı.

İşte o gün annesini kaybetmiş, babasını mental olarak artık sağlıklı görememişti.

O zamanlardan beri,tam üç yıldır ne bir neşe nede hayat sevgisi vardı Minho için.

Zordu onun için tüm bu duygular,ani hayat değişimleri. Arkadaşlarına sığınmamıştı, istememiş ona gelen herkesi itmişti. Kimsenin ona iyi geleceğini düşünmüyordu.

Bundan sonra ne olacağını kim bilir ki?

Belki bir çocuk gelir, tüm olanları değiştiriverirdi.

İşte bunu kimse bilemezdi.

________________

Sellamm,ya ana karakterleri tanıtımda bolumler kisa olabilir ama Minho ve Jisung tanistigi zaman en az 1000 kelime olacak bilginizeee!!

Bir sonra ki bölüm Min ve Ji bebisler TANİSAXAK HEYWCANNN 💃🏻

diger bolumlerde gorusuruz askisimlaarr (Minlix fici yazarsm okur musunz soylersenz guzel olur y))

Optum,babayy!!!💓💓💓

-Ruby.

İmpossible smile,Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin