1.3

479 88 29
                                    


Uzun zaman sonra yb geldi selaammm QNSLESKNWKSBEKDH

Yeni kurguma da bakin ya 😔😔
pls😔😔

Neyse,optum iyi okumalar!!

***

"Minho,Minho, Minho,Minho,Minho!"

Jisung elinde ki çatalla evin için de bir oraya bir buraya koşarken,Minho derin bir nefes aldı ve içeri de koşturan Jisung'a seslendi.

"Jisung, mutfaktayım!"

Jisung Minho'nun sesini duyunca kendi kendine gülümsedi ve hemen mutfağa doğru ilerledi.

"Al bakalım," çatalı Minho'nun ağzına götürürken,Minho biraz durdu ve çatala baktı.

"Bu ne?"

"Pasta."

"Niye?"

"Yesene!"

Minho tepki vermeden çatalı,Jisung'un elinden aldı.

"Ya ben yedirecektim!"

Minho kafasını olumsuz anlamda sallayıp, çatalda ki pastayı yedi.

"Nasıl?"

Jisung Minho'nun tepkisine bakmak için yüzünü, kendinden uzun bedenin yüzüne yakınlaştırdı.

"Bilmem." Dedi,Minho omuz silkerek.

"Nasıl bilmem ya? Bilirsin,hadi!"

Minho çatalı kenara koyup,Jisung'a yaklaştı. Zaten yüzleri yakın olduğu için şimdi daha da dipdibe olmuşlardı.

"Beğendim."

Nefesleri birbirlerine değerken,Jisung zar zor gülümseyip geriye doğru adım attı.

"Bayıldım,yani şey sevinmene bayıldım."

Minho kafasını olumlu anlamda salladı ve içeriye doğru yürüdü.

Kısa beden elini kalbinin üzerine götürüp, derin bir nefes aldı.

"Çok hızlandın amına koyayım, yavaş!" Kalbine doğru söylendiği zaman, aynı Minho gibi içeriye doğru ilerledi.

Okuldan sonra uzun ısrarlar üzerine ders çalışmak için Minho'nun evine gelmişti. Minho her ne kadar izin vermese bile Jisung gururunu ayakları altına alıp Minho'yu takip etmişti.

"Derse başlayalım mı?" Minho,Jisung'a bakmadan sorunca Jisung'da göz devirmişti.

Bir soğuk bir sıcak yapılmasını sevmiyordu.

"Başlayalım Minho."

***

Aralıksız iki üç saat çalışma bittikten sonra Jisung uyuyakalan bedene baktı. Gerçekten yorgun görünüyordu,uzun zaman uyumuyor muydu?

Lee Minho gerçekten çok garipti,gizemli bir havası vardı. Bir gün utangaç bebeğe dönerken, diğer gün soğuk bir iticiye dönüyordu.

Her türlü Jisung için eşsizdi.

Kendini Jisung'a açarken bile,Jisung ona tekrar ve tekrar aşık olduğunu hissetmişti. Ve sonra kendine bir söz verdi.

Onun için elinden geleni yapacaktı.

_____________

Kisa ama anlamli bi bolum bana gore,final yakin gencler!!

Optum,bay!!

-Ruby.

İmpossible smile,Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin