2.1

322 74 44
                                    

Selam, sınır dolduğu icin yb geldi!!

İyi okumalar,opuyoruuumm!!

(Bölümü Leave a Light on dinleyerek okumanız önerilir, çünkü ben dinleyerek yazdım!)

Sınır;
Oy:35
Yorum:25

***

"Geliyorum,geliyorum. Ne bu acele?"

Diz üstü bilgisayarını masaya bırakıp, ısrarla çalan kapıyı açmaya gitti Jisung. Kapıyı açtığında karşısında bir postacı vardı,elinde ise bir mektup.

"Buyrun?" Dedi,Jisung anlamsızca bakmaya başladı.

Postacı,"bir mektubunuz var,sadece şurayı imzalamanız yetecektir." dedikten sonra işlerini halledip gitti.

Jisung mektubu incelerken bir yandan da kapıyı kapatıp içeriye geçmek ile meşguldü.

Bugün yoğun bir gün olmadığı için evinde oyalanmak istemişti,bu sırada da posta  gelmişti işte.

Gönderen yazısı dikkatini çekti ve kim olduğunu bilmeden orada göz gezdirdi.

"Lee Minho?"

Okuduğu isim ile kalbinin hızlandığını hissetmiş ve bir o kadar da şaşırmıştı. Aylar sonra onun adını tekrar anmak, anıları hatırlamak garip gelmişti.

Jisung o geceden sonra umursamak ve umursamamak arasında gidip gelmişti, sonuç olarak hayatına bakmayı seçmiş ve her ne kadar hâlâ Minho'yu sevse bile Jeongin ile olmuştu.

Mektubu korkarak açtı, içinde ki içerik her neyse;Jisung onu oldukça üzeceğini hissetti. Hisleri de yanıltmamıştı onu.

"Sevgili Jisung,

İlk cümle ile içinde ki bir şeylerin kırıldığını hissetti ve geriye yaslandı. Bu onun için zordu, çokça.

Derin bir nefes aldı ve öyle devam etti.

Bunu yazması benim için çok zor,aylar sonra ismini bir kağıda yazmak ne garip. Fakat bunu yapmak zorundaymış gibi hissettim. Şuan mutluluğunu bozmak istemezdim,yani sevgilin ile oldukça mutlusundur ve ben bu mutluluğu kendimi,aylar öncesini hatırlatarak bozmak istemezdim."

"Mutlu mu?"

Kendi kendine sordu Jisung,

"Mutlu muyum?"

Bunu sonradan düşünmesi gerektiğini kendi  kafasında not etti ve devam etti.

"Bunu yazarken içimde ki özleme,fırtınalara engel olamadım. Ne kadar doğru,sevgilisi olan birini deliler gibi sevmek ve özlemek ne kadar doğru bilmiyorum ama benim davranışlarım ne zaman doğru oldu ki? Ben o gün,o gece sana açıklayamadığım ve açıklamak istediğim bir şeyi söyleyeceğim. Eminim şuan aklında ben bile yokumdur fakat içimde kaldı,seni sevdiğimi söyleyememek o kadar içim de kaldı ki kendi içimde bitirmeye çalıştım olmadı."

"Sen bir an olsun aklımdan çıkmadın ki,bir an olsun bile."

"Seviyorum seni Han Jisung, çokça seviyorum."

Gözlerini kapattı, sımsıkı. Sevdiğinden aşk itirafı almak neden onu üzmüştü? Han Jisung, aşkından itiraf almıştı. Neden mutlu değildi?

"Neden bize onca karmaşıklık yaşatmak zorundaydı ki?"

"Sen beni kafanda bitir,bende bitireceğim. Deneyeceğim. Han Jisung,biz olamayız."

Kafasını olumsuz anlamda iki yana salladı Jisung,imkan vardı.

"Sen ve ben bu dünyada birlikte olamayız,belki başka bir evrende."

Ve son.

Mektuba zarar vermemek için hemen kenara bıraktı ve eline bir yastık aldı yoksa mektubu yırtarak yok edebilirdi.

"Olabilirdik, eğer bana bir adım atsaydın ben sana iki katı adım atardım."

Koltuğa uzandı ve yastığına sarıldı, gözlerini kapattı.

Uzun zaman sonra,Minho'nun böyle bir itiraf yapması onların yararına mıydı?

Tek taraflı düşünmek mümkün değildi,bu iki insanda birbirlerine zarar vermekten başka bir şey yapmıyorlardı.

Bu oldukça netti.

Ama diyorum ya,bu ikilinin kalbi de zihinleri de birdi. Ve bu birlik ayrılamaz türdendi.

Asla ayrılamaz hemde.

Belki şuan olmaları imkansızdır onlar için,fakat yanlış zaman da doğru insan derler ya;onlar için de doğru zaman henüz gelmemiştir.

Aşk,kişilerarası ilişki veya bir başka varlığa duyulan derin sevgidir.

Bu,onlar için büyük bir duyguydu.

Aşk hiç beklemediğin bir zaman da karşına çıkar ve hayatta ki en değerlin olabilirdi.

Doğru zamanı bekle çünkü bu iki kafası karışık beden de öyle yapacaktı.

***

Ofslm

Moralim cok bozk bunlar nasil olacak,TAVSİYE LAZİM TAVSİYE!!

aslinda kendi kafamda kurdum gibi biseyler ama icraat lazim ve cok usendirici😭

Ayrica sınır dolsun diye yorum yapan bazi tatlislar var isiririm sizi ya sapsikler sizi 🤏🏼🤏🏼

Neyse,optum hocakaliiinnn!!💋😽

-Ruby.

İmpossible smile,Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin