2.3-🎅🏻

390 61 63
                                    


Sinir dolmadi ama yilbasi ozel bolum yazmam gerekiyordu yanii;YİLBASİ OZEL BOLUME HOOSSGELDİNİZZ!!!

Jeongin ile Jisung'un ayrildigi zamani okumanizi isterdim fakat uzayacakti ve fic sacma bir hâl alacakti bundsn dolayı zaman atlamasi oldu 🐟🐟

İYİ OKUMALAR VE SİMDİDEN İYİ YİLLARRR!!!💓💓💋🎅🏻🌟🌟😭😭

***

4 ay sonra;

"Sende gelecek misin?"

Changbin koltukta otururken, kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Hayır,Seungmin gelmiyor zaten. Ne yapayım yeni yıl kutlamasını."

Minho oflayıp, yapılı bedenin karşısına oturdu.

Sanırım onu ikna etmek
zor olacaktı.

Her şey yolunda gidiyordu,Seungmin'in hâlâ yurt dışında olmasını saymazsak.

Jisung ile Minho tatlı bir ilişkiye başlamışken, şaşırtıcı ve alakasız bir şekilde Jeongin ile Hyunjin tanışıp flörtleşmeye başlamışlardı.

Bu biraz zor olsa bile, mümkündü!

Jeongin ilk başlarda,Jisung ve Minho'ya kızgın olsa bile kabullenip arkadaş kalmayı seçmişti ki Hyunjin ile tanışınca geçmişi unutmuş gibiydi.

Ve hâlâ Jisung,Hyunjin'den haz etmiyordu..klasik.

Seungmin ve Changbin çıkmaya başlamışlardı,uzaktan ilişkileri olsa bile ikilinin halleri yerindeydi. Bundan da memnunlardı.

Changbin her gün onu arıyor ve gününü anlatmasını istiyordu,Seungmin'de bıkmadan sıkılmadan anlatmaya devam ediyordu.

Günler böyle böyle geçerken,birlikte geçirecekleri yeni bir seneye adım atmak için toplanmaları gerekiyordu.

Ama Changbin gelmeyip her şeyi bozuyordu.

"Changbin,hadi be! Sanki Seungmin her zaman yanında ya.."

Minho son cümlesini ağzının içinden söylese bile, Changbin duymuştu.

"Ne diyorsun lan!?"

Gergince konuştuğu zaman,Minho öpücük yollayıp hızla içeriden çıkmıştı.

Jisung onu dışarıda bekliyordu,Minho uzun süre gelmeyince sıkılmış içeriye girmeye karar vermişti. Changbin'in her zaman inatçı bir kişiliğe sahip olduğunu arkadaş grubunda ki herkes biliyordu.

Jisung tam içeriye girerken,Minho'da çıkıyordu.

"Ah,nereye?"

Jisung afallayarak sorduğu zaman,Minho başını olumsuz anlamda salladı.

"Gelmiyor,gelmemekte ısrar ediyor."

Jisung göz devirip,Minho'yu kenara itti.

"Ben beceremedim desene."

Minho kenarda ona şaşkınlık ve yalancı bir alınganlık ile bakarken,Jisung sırıtarak içeriye girdi. Changbin hâlâ aynı koltukta hayatsız gibi oturuyor,yeri izliyordu.

"Chang!"

Sincap suratlı kendini koltuğa attığı zaman, Changbin olduğu yerde sıçradı ve Jisung'a doğru döndü.

"Ne var ya,bir sevgilin bir sen. Bitmediniz!"

Jisung kahkaha atıp,elini havada yumruk yaptı.

"İşte bu!"

İmpossible smile,Minsung✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin