İyi okumalar.***
Han Jisung anlatımıyla;
"Yazdı mı sana?"
Changbin kafasını olumsuz anlamda sallayınca derin bir nefes aldım.
"Hâlâ aktif değil, değil mi?"
Sorduğu soruyla kafamı olumlu anlamda salladım ve telefonu cebimden çıkarttım.
Yarım saattir belki Minho bir ihtimal gelir diye evinin önünde oturmuş öylece bekliyorduk. Seungmin,Minho'nun gidebileceği yerleri ararken biz de öylece umutsuzca takılıyorduk işte.
Hava kararmıştı,okuldan çıkar çıkmaz buraya gelmiştik zaten.
"Dur,Seungmin arıyor!"
Changbin hızla ayağa kalktı ve telefonu açtı,bir heyecanla aynı Changbin gibi ayağa kalktım.
"Ortalarda yok mu?"
Seungmin'in sesi gelmiyordu,fakat Changbin'in tepkisiyle bulamadığını anlamıştım.
Bir kaç dakika sonra telefonu kapatıp sinirle kaldırıma oturdu. Gerçekten herkes sinir olmaya başlamıştı çünkü zaman geçiyordu ve ondan tek bir iz bile yoktu. İnsanın aklına bir sürü olumsuzluk geliyordu.
Seungmin bir kaç dakika sonra koşarak ve nefes nefese yanımıza gelmişti, sırasıyla iki bedene de baktım. İkisinin de suratı asıktı ve ellerinden bir şeyin gelmemesi onları sinir ediyordu belliydi.
Büyükçe ofladım ve ayağa kalktım,Seungmin bana bakınca gülümsedim.
"Biraz kafa dağıtmak istiyorum,sahile ineceğim."
Oda karşılık olarak anladığını belirten mırıltılar bırakarak Changbin'in yanına çöktü ve kafasını yapılı bedenin omuzuna koydu.
Sahile kadar koştum,nefes nefese kalsamda,yorulsamda koştum. Zihnimde ki olumsuz ihtimaller beni rahat bırakmıyordu.
Derin bir nefes aldım ve etrafı inceledim.
"Neredesin Minho?" Kendi kendime yere bakarken yürüdüm ve bir bankın üzerine oturdum.
"Tanrım, kafayı yiyeceğim!"
Hafif yüksek sesle söylendikten sonra kafamı ellerimin arasına aldım. Düşünceler rahatsız ediyordu beni,ona bir şey olma ihtimali de sinir edici bir duyguydu.
Uzun uzun düşündüm,ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum.
Seungmin aradığında fark ettim saatin gece yarısı olduğunu,Minho'dan bir haber olduğu için aramış olması beni heyecanlandırmış olacak ki hemen açtım telefonu.
"Buldunuz mu Minhoyu?"
Olumsuz bir cevap verdiği zaman yüzümde ki gülüş soldu ve kafamı olumlu anlamda salladım, görmeyeceğini bildiğim halde.
______________
Normalde bu bolumde olaylar gelisecekti fakat ara bolum gibi biseu yaptim kisa falan iste
Ve sanirim artik diger bolumde sinir koyacagim tesekkurler
-Ruby.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible smile,Minsung✓
Fanfiction"Tatlı bir tebessüm hiç bu kadar zor gelmemişti bana."