Merhaba,iyi okumalar 💓💓
***
"Ne?" Minho, kaşlarını çatmış ayakta kendisinin cevabını bekleyen Jisung'a bakmıştı.
Jisung kendisine gülümserken,Minho ofladı ve kenara kaydı. Şuan sınıfın ortasında, hayır cevabı vermek istememişti.
"Gel." Kenara kaydığı gibi çantasını da ayağının dibine bırakmıştı. Pek ders ile alakası olduğu söylenemezdi zaten.
Jisung kendi çapında sevinirken,hemen Minho'nun kendisi için açtığı yere oturdu.
"Benden kurtuluşun yok.."
Minho ona bir bakış atıp, kafasını kollarının arasına bıraktı. Cevapsız bırakıp, uyumak için gözlerini kapattı. Jisung ise hala sırıtıyordu.
***
"Evet gençler, sınavlar yaklaşıyor. İyi çalışın ve önerim olarak farklı kaynaklardan yararlanın." Herkes oflayarak,Bayan Park'ı onayladığı zaman gülümsemişti.
Jisung biraz etrafı izledikten sonra,Minho'ya yaklaşmış ve düzenli nefes alıp verişinden uyuduğu kanısına varmıştı.
"Minho." Diye, fısıldadı omuzuna dokunurken. Sabahtan beri gördüğü ve gözlemlediği kadarıyla Minho kahvaltı bile etmemişti. Yemek yemesi gerekiyordu çünkü Jisung onun aç olduğunu bildiği için içi de rahat etmiyordu.
"Minho.." uyuyan beden biraz kıpırdansa bile uyanmamış,Jisung'un kendisine söylenmesine sebep olmuştu.
"Minho!" Bu sefer yüksek sesle seslendiği için Minho uyanmış, kısa süre ayılmak için etrafa bakınmıştı.
"Ne oldu?" Son olarak Jisung'a döndüğü zaman,Jisung gülümsemiş ve kapıyı göstermişti.
"Gel yemek yiyelim."
Minho biraz düşünmüş ve kafasını olumsuz anlamda sallayarak red etmişti.
"Sen ye."
Tekrar uyumak için pozisyon alacaktı ki,Jisung tarafından durdurulmuştu.
"Hava da çok güzel,hadi kantinden bir şeyler alıp bahçede yiyelim."
Uyumak isteyen beden oflamış ve kendisine istekle bakan bedeni onaylamıştı.
"İyi,kalk."
Jisung sevinçle ellerini çırpmış ve ayağa kalkmıştı. Minho'nun siyah artı olarak kapşonlu ceketini giymesini beklemiş ve Minho'da giyince Jisung önden resmen koşarak ilerlemeye başlamıştı.
Minho biraz onun arkasından bakmış ve ellerini cebine atıp yürümeye başlamıştı,Jisung'un aksine yavaş yavaş.
Jisung arkasını döndüğü zaman Minho'nun geride ve ruhsuzca yere bakarak yürüdüğünü görüp yüzünü buruşturmuştu.
"Gelsene ya!"
Minho kafasını yerden kaldırıp,Jisung'u kısa bir baş sallaması ile onaylamıştı.
"Ne alacaksın bana?"
Minho kendisine soru soran beden ile kaşlarını çatmış ve soran gözler ile Jisung'a bakmaya başlamıştı.
"Yemek yiyelim dedin ama alacak paran yok mu?"
Sabahtan beri Minho'nun en uzun cümlesi bu olabilirdi.
Jisung kafa sallayınca Minho oflamış ve cebinde olan bütün parayı elini açıp bekleyen bedenin eline bırakmıştı.
"Ne istiyorsan onu al."
"Sana ne alayım?"
Minho kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Ben yemeyeceğim,sen açsın diye kabul ettim."
Jisung onaylamak istemezken,Minho'nun kendisine attığı sert bakışlar ile onaylamak zorunda kalmıştı.
Fakat tabii ki aldığı tosttan zorla Minho'ya da yedirmişti. Sevdiği adam açken kendisinin de yiyesi gelmiyordu.
___________________
Bugun cok motivasyon ile ders calistigim icin bolum attim degerimi bilin ha 🤭🤭
Neyse yeni bir kurgu var aklimda bunu bi final yaoarsam hayirlisiyla ona da sira gelir 😔😔
Neyse opuyorum,baybay!!!!
-Ruby.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible smile,Minsung✓
Fanfiction"Tatlı bir tebessüm hiç bu kadar zor gelmemişti bana."