Merhaba,iyi okumalar!
***
"Hadi be Minho, yaparsın!"
Lee son hızla rakiplerini eleyip potanın önünde pozisyon aldı,elinde ki topu pota ile buluşturunca bütün seyirciler ayağa kalkıp tezahürat etmeye başlamışlardı.
"Ve elemeyi geçen oyuncu,143 numara! Lee Minho!"
Minho derin bir nefes verip etrafında göz gezdirdi. Çoğu kişi ona tezahürat yapıyordu ve bu Minho'nun artık alıştığı bir şeydi.
Dikkatini çekmeye çalışan kızlar,onu tebrik eden hayranları ve arkadaşları alışıldıkdı,tek bir kişi hariç.
Han Jisung sahanın en yakınlarında olan yere yaslanmış öylece kendisini izliyordu. Yüzünde tek bir mimik bile yoktu.
"Başardın Minho!"
Changbin koşarak Minho'ya sarıldığı zaman,uzun boylu beden sıkı bir sarılma verip geri çekilmişti. Arkadaşları ile fazla samimiyete girmese bile,seviyordu onları.
Sonra tüm saha boşaldı,Minho ve Jisung hariç. Onlar gitmemişti. Jisung hala olduğu yerde Minho'yu gözünü kırpmadan izlerken,Minho'da onu umursamadan topunu sektiriyordu.
Sonra tüm sahada alkış sesi yankılandı.
Minho topunu sektirmeye devam ederken,Jisung'a kafasını kaldırdı.
Jisung yaslandığı yerden ayağa kalkıp, alkışlaya alkışlaya top sektiren bedenin topunu aldı. Minho derin bir iç çekip bir kaç adım geriye gitti.
"Vay be Lee,sende de ne cevherler varmış!"
Kollarını önünde bağladı Minho, kafasını olumlu anlamda sallayıp biraz düşünür gibi yaptı.
"İlgileniyor gibi duruyorsun?"
Güldü Jisung,Minho ile uğraşmak en sevdiği aktivite olmuştu artık.
"Nasıl oynanıyor,bana da öğretmelisin." Topu sektirmeye devam etti Jisung,sonra hızla potaya doğru koşmuş ve zıplayarak topu fileden geçirmeye çalışmıştı.
"Tüh.." top sekerek sahanın diğer tarafına geçtiği zaman,Minho'ya geri döndü Jisung.
"Olmadı görüyor musun? Hadi öğret bana!"
Minho kaşlarını çatıp ofladı.
"Olmaz, işim var."
Ellerini cebine atıp yürümeye başladı.
"Hey,topunu unut-" sözünü tamamlamadan Minho kapıyı kapatıp çıktığı zaman kaşlarını çattı ve yumruğunu havaya kaldırdı.
"Seni gıcık!"
Biraz daha etrafına bakındı ve derin bir nefes aldı.
"Huh,neyse."
Basketbol topuna biraz bakış atmış ve kimsenin olmamasını fırsat bilip hemen topa doğru koştu.
"Sen öğretmiyorsan,ben öğrenirim! Hah!"
Kendi kendine konuşmuş ve becerebildiği -beceremiyor- kadar oynamaya çalışmıştı.
***
Instagram hesabimin ismini değiştirdim; mingilanaa yeni hesap adı!!
Bu siralar bi degisik hissediyorum sanirim usuttum,MİDEM BULANİYO 😭😭😭
Size iyi okumalaarrr, opuyom
(Okumadan atiyorum umarim yazim yanlisim yoktur)-Ruby.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmpossible smile,Minsung✓
Fanfiction"Tatlı bir tebessüm hiç bu kadar zor gelmemişti bana."