Karşımda dikilen beden ile Derince bir yutkundum.
Onun burda ne işi vardı?
"odamda ne arıyorsun Nova?" Diye soran adam ile bir kez daha yutkunup Gözlerimi kaçırdım.
Bir kaç dakika daha önceden çıksam ona hiç yakalanmamış olacaktım.
Ben şimdi nasıl açıklayacaktım ki kendimi.
Merak edip girdim desem?
Yok olmazdı bu. Ne yapacaktım ben?
Çık çıka bilirsen işin içinden şimdi.
"Şey..." Deyip bir daha yutkundum.
"Ne şey Nova?" Diye sordu. Aklıma uydura bileceğim bir şey gelmiyordu ki? Konuşa bileyim.
"Merak ediyorum?" Dedim sonunda.
"Neyi merak ediyorsun Nova?" Diye sorduğunda.
"Seni." Dedim.
Bu biraz açık olmadı mı Nova?
Kaşlarının çatıldığını görmemle hızlıca u dönüşü yaptım.
"Şey yani o anlamda demedim. kitaplarını. kapıyı aralığında kitapları görünce bir an dayanamayıp içeri girdim. Özür dilerim zaten çıkıyordum."
"İyi akşamlar," elim ayağım titremeye başlamıştı "iyi geceler," deyip kapıya yaklaştım "iyi uykular," bu biraz saçma oldu.
Ne saçmalıyordum ben?
Kendi kendime gözlerimi devirerek odanın kapısından çıkmak için yeylenmiştim ki kapı aralığında duran Ali iki üç adım bende önce atarak odaya girdi.
Buna takılmamaya çalıştım. Hayır takılmayacaktım. hayır buna takılmayacaktım! Kapı aralığında son defa ona baktığımda yerdeki halıya baktığını gördüm.
Şu çocuk yerde ne görüyor acaba ki başını hiç kaldırmıyordu?
Bende baktım.
Halıydı işte.
Bir farklılık yoktu.
Orda durmaya bir son verip ordan ayrıldım.
Bir haftadır eve gelmeyen adamın bu gün gelesi tutmuştu. hemde benim onun odasında olduğum anda!
Anında kapanan kapı sesi ile bende oturma odasına girdim.
Odanın bir köşesinde Zeynep ve küçük kardesini görmemle gülümsedim.
"Ne yapıyorsunuz bakalım siz?" Dememle Zeynep ve Hafsa aynı anda bana döndüler.
Hafsa iki yaşındaydı ve o kadar komik bir konusma tarsı vardı ki onu sevmemek elde değildi.
"Noa bat." Diyen kıza gülerek yaklaştım.
İsmimi doğru telaffuz etmeyi bir türlü başaramamıştı.
"Neye bakayım." Deyip onun boyuna gelebilmek için bir dizimi kırıp, önünde diz çöktüm. gözterdiği eline tutup üzdüne çizilmiş olan yıldızlara baktım.
"Çok güzeler." Dediğimde.
"Ihhhı." Diyen kızı yanağından öptüm.
"Ben yaptım nova abla güzel olmuşlar mı." Diyen Zeynep'e döndüm.
" çok güzel olmuşlar aferin sana." Deyip yanağından bir makas aldım.
"Teşekkür ederim." Diyen Zeynep'e gülümsedim. Hafsa'nın elindeki yıldızlara baktıktan sonra Zeynep'e baktım. "Benim elime de yapsana." Elimi ona doğru uzattım.