Derlerdi ki herkesi Göğüş kafesinin içine alma. çünkü o sana zarar vermekten kalbine zehirli sarmaşıklar ekmekten çekinmez.
Karşımda ki görüntüye şaşkınca baktım. Ali sıkıca fatıma'ya sarılmıştı.
Ayşe ablanın anlattığı kadarıyla başka kardeşleri yoktu.
Demeki fatıma onun kardeşi değildi. peki neyiydi. Sevgilisi, nişanlısı yada eşi mi?
Sarmasıklar bu ihtimalere karsı kalbimi dört bir yandan sarmaya başlamıştı.
Acı...
Şuan hisetiğim tek şeydi.
Ali kolarını fatımaya sarmış sıkıca sarılıyordu.
Arkama döndüm. Bu manzarayı daha fazla izleyemeyecektim.
Gözümden akmak için tetikte bekleyen yaşları zar zor kontrol edebildim.
Aptal gibi bir adam için ağlayacak mısın sen Nova?
Hayır.
Ağlamayacaktım. Bu aptalık olurdu.
Adımları kararlı bir şekilde atmaya başladım.
Niye bu hale geldik biz?
Bilmiyorum.
Bu hisetiğimiz şeyler ne?
Bilmiyorum.
Yoksa biz...
Yoksa biz bu çocuğa kapılmaya mı başlamıştık?
İnsan iki üç defa gördüğü birine kapılır mıydı?
Kapılırdı öyle bir kapılardı ki feleği şaşardı.
"Nova?" Diyen ses ile adımlarım durdu. Gözlerim kendiliğinden kapandı.
O seslenmişi.
Bir kez daha "Nova!" Deyince hızlıca yürümeye başladım.
Buran uzaklaşmam gerekiyordu hemen! Onu şuanda görmek istemiyordum.
"Nova" diyen beden hızlıca önüme geçince adımlarımı sağa doğru atım aynı anda yine önüme geçti. derin bir nefes alıp sola doğru kaymıştım ki yine önüme geçti. Sinirle konuştum.
"Ne var?" Deyip suratına baktım.
"Ne işin var senin burda?"
"Sana ne?" Dediğimde "tövbe tövbe." Diyerek bir elini saçlarının arasına daldırıp bir kaç adım geriye atı.
"Ne oluyor sana?"
"Bir şey olduğu yok," dedim sinirle fatıma da yanımıza gelmişti. "Önümden çekilirsen gideceğim." Deyip adımlarımı diyer tarafa atmıstım ki yine önüme geçti.
Ya sabır.
"Nereye gideceksin?" Dediğinde.
"Pardon da sana hesap mı vereceğim ben?" Dedim Alayla.
"Evet."
"Hangi sıfatla benden hesap soruyorsun?"
"Nova ne oluyor sana?" Dediğinde
"Sana ne!" Diye bağırdım.
Şaşkınca bana baktı bir an. Benden galiba böyle sözler duymayı beklemiyordu.
Bende beklemiyordum ama işte çıkıyordu.
"Hey hey ne oluyor burda biri bana anlata bilir mi?" Diyen fatıma'ya döndüm.