23. A négy szerencsés szerencsétlen

60 2 0
                                    

(A zenét csak azért raktam be, mert szerintem nagyon jó. Amúgy a szövegének nem sok értelme van.)

Kedves Remus és Dora!
Tudom, hogy már rég nem írtam nektek, de sok volt a tanulni való. Az új SVK tanár nem komplett. Azzal kezdte a tanítást, hogy megtanította a tiltott átkokat. Azon kívűl minden okés. Megjöttek a külföldiek, de még egyikkel sem beszéltem. A franciák a hollóhátasoknál szálltak meg, a bolgárok pedig nálunk, de mindegyikőjük elmúlt 17 és valamiért nem nagyon akarnak korombeliekkel haverkodni. Főleg azután, hogy a multkor Chloe ráugrott egy Elio LeBlanc nevű srácra, akinek ez láthatóan nem tetszett. Asszem előtte szalonnát evett. Lényeg, hogy nincs nagy sikerem a külföldiekkel. Ti hogy vagytok? Írjatok ha tudtok!

Ölel titeket
Evan

A levelet rákötöttem az egyik iskolai bagoly lábára és útjára bocsátottam. Egy darabig még néztem a barna bagoly után és elgondolkoztam. A Trimágus Tusán. Hogy vajon milyen próbák lesznek? Ki lesz a három bajnok? Milyen lesz nézni? Amikor a gondolataim a Beauxbatons-os diákok és Julien felé kezdtek kalandozni, elindultam a Nagyterem felé, hogy megreggelizzek.

- Szerintetek ki lesz a Roxfort bajnoka? - huppant le mellénk Theo. Általában nekünk négyünknek elég későn sikerül eljutnunk a Nagyterembe reggelinél... és ebédnél... és vacsoránál. Szóval négyesben szoktunk enni, de ezen próbáltunk javítani. Ezért történhetett, hogy Theoval kezdtünk beszélgetésbe.

- Valami hőskomplexusos griffendéles - vágta rá Draco.

- Én azt hallottam, hogy előre megszervezik, hogy kik induljanak - mondta bizalmas hangon Millicent Bulstrode.

- Na azt azért nem hiszem! - döbbent le Astoria.

- Mit tudsz te, sá... - Azt Zambini szerencséjére már soha nem tudjuk meg, hogy mit akart mondani, mivel ekkor a griffendélesek asztalánál tapsvihar tört ki. Ehhez a hangzavarhoz a hugrabugosok is csatlakoztak.

- Mi a franc folyik itt? - nézett körül Pansy.

- Jó kérdés - morogtam. Ekkor észre vettem, hogy a Weasley ikrek vannak a felfordulás közepén. Nem igazán hallottam, hogy mit beszélnek. Láttam, hogy felhajtottak egy-egy üvegcse valamit, aztán átlépték a Tűz Serlege köré húzott korhatár vonalat. Erre még jobban tapsolni kezdtek.

- Szerintem korkorrigálót ittak - mondta Draco.

Úgy tűnt, a korkorrigáló bevált, ugyanis a két fiú sikeresen bedobta a nevét. Ekkor azonban mintha felrobbant volna a serleg, kidobta a két papírt és a két fiút is a körből. Amikor földet értek mindkettőjüknek nagy szakálla és ősz haja volt. Ezen úgy elkezdtem röhögni, hogy a sütőtöklé az orromon folyt ki.

- Milyen primitívek! - csóválta a fejét Pansy. Astoria is szakadt a nevetéstől. A Mardekár asztalánál azonban többen nem nevettek. Elvi okok miatt nem lehet nevetni olyanon, amin a griffendélesek is nevetnek. A következő pillanatban azonban mindenki elhallgatott, mivel ekkor dramatikusan kinyílt a Nagyterem ajtaja és az igazgató lépett be rajta.

- Jó reggelt mindenkinek! - lépett a Tűz Serlegéhez. - Nagy nap virradt ma ránk, ugyanis a mai napon választjuk ki azt a három szerencsés versenyzőt, akik indulhatnak a Trimágus Tusán. Pontosabban a Tűz Serlege választja ki. Akkor ne is várakozzunk tovább! - lépett közelebb a serleghez Dumbledore. - A Drumstrang bajnoka... - harsogta. A serlegben a tűz kék színe hirtelen átcsapott pirosba és miután kiröppent belőle egy pergamen szelet, vissza is vette eredeti színét. - Viktor Krum! - kiáltott fel a pergamenről felnézve. Eszembe is jutott, hogy ez az a csávó, aki olyan rohadt jól kapta el a cikeszt a világkupán. A híres bolgár kviddics-játékos büszkén kihúzott háttal lépett Dumbledore-hoz.

- El is felejtettem: a bajnokok abban a szobában várakozzanak! - mutatott a teremből nyíló vastag faajtóra, mire Krum afelé is vette az irányt. - A Beauxbatons versenyzője - lejátszódott az előbbi jelenet a serlegnél -: Fleur Delacour! - A vezetékneve nagyon ismerős volt, de egy pillanatra nem is tudtam, honnan. Aztán eszembe jutott Julien. Elgondolkodtam, hogy vajon rokonok-e. Unokatestvérek vagy ilyesmi. De hát nem számított, Julien úgy sincs itt. Julien nem számít többé. - A Roxfort bajnoka: Cedric Diggory! - Tapsvihar. Nekem tetszett a felállás. A három bajnok közül egyiket sem ismerem, szóval nem baj ha meghalnak. Talán még szórakoztató is lesz. Végül is mi baj történhetne? A kérdésemre meg is kaptam a választ, amikor a tűz újra vörössé változott, újra kiköpött egy cetlit és Dumbledore a következő nevet olvasta fel: - Harry Potter!

Bocsánat, hogy ez most ilyen rövidre sikerült, ebbe a fejezetbe most ennyit sikerült belenyomorítanom.

A másik oldal /SZÜNETEL/Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt