24. Primitív mugli-játék

55 2 0
                                    

Miközben Harry kisétált a pódiumra, mindenki beszélni és mutogatni kezdett. Én ezzel szemben teljesen le voltam sokkolódva. A gyomrom hirtelen görcsölni kezdett, mintha tündérmanók rángatnák lefelé. Szinte meg se hallottam Draco felháborodását és Pansy elméleteit a százfűléfőzetről meg Granger sötét varázslatairól. Végignéztem, ahogy a testvérem besétál abba a szobába, ahová neki egyáltalán nem kéne és eltűnik a tölgyfaajtó mögött. Még akkor se nagyon voltam magamnál, amikor kitessékeltek minket a teremből és elindultunk a klubhelyiségünk felé. A klubban zökkentem ki, amikor meghallottam a nevem.

- Igaz Evan? - röhögcsélt valamin Millicent.

- Mi? Mivan? - néztem fel, mivel addig a piros conversemet bámultam.

- Azt mondtam, hogy Potter sosem tud kimaradni a buliból - ismételte el.

- Igaz - mosolyodtam el. Végre kezdtem magamhoz térni.

- Nem játszunk valamit? - dobta le magát a kanapéra Pansy.

- Mire gondoltál? - érdeklődött Blaise.

- Arra, hogy játszanék valamit.

- És ötleted van? - tette karba a kezét várakozóan Vanessa Fouler, a Mardekár FP-je, azaz Fő Picsája. Első óta vastag smink fedte az arcát. Folyamatosan. Szerintem még alváshoz sem szedte le. Első elején tetszett, de aztán ő is szivatni kezdett, szóval hamar elmúlt ez az érzés.

- Nem. Astoria, tudsz valami jó mugli-játékot?

- Na olyat én biztos nem játszom! - szögezte le Draco.

- Ahogy én sem! - tette fel a kezét Blaise.

- Akkor ti ki vagytok tagadva. Hallgatunk - fordultam Astoria felé.

- De csak ha ezek ketten is beszállnak - mutatott a két varázsló-centrikus marhára.

- Ahh rendben - szenvedett a szöszi.

- Én biztos nem... - kezdte volna a hisztijét Blaise, de Astoria a szavába vágott: - Ú, van egy jó ötletem! Az a neve, hogy Felelsz vagy mersz.

~*~*~*~*~*~

Miután Astoria elmagyarázta a szabályokat, Blaise és Draco is kedvet kaptak a játékhoz, én pedig már teljesen megfeledkeztem a Trimágus Tusáról és Julienről. Legalábbis nem tűntek fontosaknak.

Blaise, Draco, Pansy, Astoria, Theo, Vanessa, Millicent, én és még pár évfolyamtársunk leültünk egy körbe. Chloe-t az ölembe vettem, Astoria kirakta középre az üvegpalackot és megkezdődött a játék. Végül Astoria pörgetett először, hogy gyakorlatban is megmutassa a játékot.

- Draco! - nézett mellettem ülő fiúra, amikor nála állt meg az üveg. - Csodás! Felelsz vagy mersz?

- Ömm... - gondolkozott el élete legnagyobb döntésén.

- Mondd már! - sürgettem amikor már majdnem tíz másodperce gondolkodott.

- Jó, felelek - döntött gyorsan.

- Rendben. Akkor... Kezdjünk valami egyszerűvel. Mondjuk... Hányas lett az utolsó dogád?

- Ez nagyon béna! - szólta le Pansy.

- Pansy, ez egy nagyon izgalmas kérdés! Értékeld! - oktattam ki. Igazából teljesen egyetértettem vele. Ennél unalmasabbat csak akkor kérdezhetett volna, ha azt kérdezi, hányas a lába. Egyik sem érdekel senkit.

- Ja nagyon - forgatta a szemét a lány.

- Ötös - adta meg a várható választ Draco. Rohadt sokat tanult rá. Azt hiszem, még a wc-re is magával vitte a tankönyveit.

A másik oldal /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now