4-Biliyorum

334 18 0
                                    

Perla derste Peter ile otururken bir anda sınıfın kapısı çalındı ve içeri müdür girdi.

" Bayan Stark babanız sizi bekliyor. "

Soyadını duyan herkes önce etrafa sonrada ayağa kalkan Perla'ya baktı. Evet, soyadını kullanabiliyordu artık ama kimsenin bundan haberi yoktu. Herkese kendini Star olarak tanıtmıştı ve bu böyle kalmıştı. Okul kayıtlarında değiştirmişlerdi sadece.

" Geliyorum. "

Peter soru sorarcasına bakıyordu Perla'ya. Perla sadece ona mahçupça gülümsedi.

Odadan içeri girdiğinde müdür girmedi. Özel olarak konuşacaklardı sanırım.

" Perla, önemli bir konu var. "

" Seni dinliyorum? "

" Göreve çıkacağım ama ne kadar sürer bilmiyorum ve sana ulaşamayabilirim. "

" Ben de- "

" Sen gelemezsin. Acil bir durum olursa ne yapacağını biliyorsun. Yemek konusuna gelirsek istersen dışardan söyleyebilirsin ama her gün değil. Sağlıklı beslen, antremanlara devam et. Derslerini çalış. "

" Baba! "

" Efendim bal arısı? "

" Nereye? "

" Tatlım, bunu söyleyemem. "

Perla'nın yüzü düştü. Alınmıştı. Ona güvendiğini sanıyordu.

" Ne düşündüğünü biliyorum yok öyle bir şey. Ben sana güveniyorum. Ama bu güvenle alakalı değil. "

" Peki... Kendine dikkat et. Seni seviyorum. "

" Ben de seni bal arısı. "

" Ben dersime döneyim. Ha bu arada az önce sınıfın tamamı bir Stark olduğumu öğrendi. Haberin olsun. "

" Biz yokken sıkılmayacaksın o halde. "

" Bi tık öyle. Diğerlerinede selam söyle. Görüşürüz. Aslında sen de çıkmıyo musun? Kapıya kadar bırakayim seni. "

" Tamam. "

İkisi beraber odadan çıktılar. Perla babasını kapının önüne kadar götürdü, son bir kez vedalaştı ve sınıfına döndü. Sınıfın kapısını çalıp içeri girdi. Bütün gözler ona döndü. Hiçbir şey demeden yerine oturdu. Öğretmen ders anlatmaya devam etti. Peter kağıda birşeyler yazdı.

Cidden mi?

Perla bir kağıda, bir de Peter'a baktı. Kağıdı önüne alıp yazdı.

Ne cidden mi?

Peter ona ciddi misin der gibi baktı. Ardından yazışarak olmayacağını anlayarak konuşmaya karar verdi.

" Tony Stark'ın kızı mısın? "

" Iıııı evet? "

" Neden söylemedin ki? "

" Çıkışta bekle beni daha fazla derste konuşmayalım. "

Perla, Peter'ın buna en çok şaşıracaklardan olduğunu zaten biliyordu. Sonuçta o Spiderman'di.

*

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin