Perla okula gitmek, hatta sokağa dahi çıkmak istemiyordu. Telefonunun çalmasıyla kafasını gömdü yastıktan kaldırıp telefona baktı. Arayan Peter'dı.
" Alo? "
" Kulenin ordayım. "
" Ne? "
" Kulenin ordayım. Seni bekliyorum. "
" Delisin sen. "
" Değilim. Seni yanlız bırakmayayim dedim. Burda telefon kameralarıyla bekleyen birkaç kişi var. "
" Binanın içine gir girişte bekle. Geliyorum. "
Hızlıca yataktan kalkıp yüzünü yıkadı Perla. Dolabını açıp içinden kıyafet seçti.
Aşağı indiğinde Peter'ı gördü ve yanına gitti.
" Günaydın Peter. "
" Günaydın. "
" Gel şuraya. Şimdi bu gördüklerinden kimseye bahsetmeyeceksin. Zaten bahsetmezsin ama neyse. "
Peter istemsizce kaşlarını çattı. Perla onun koluna girdi ve görünmez oldu. O gözünmez olduğunda Peter'da onunla görünmez olmuştu. Bu onun güçlerinden biriydi. Fazla büyük olmayan şeyleri temes yoluyla görünmez yapabiliyordu.
" Bu da ne? "
" Sessiz ol! Şu anda görünmeziz. Kolumdan çıkma. "
Peter'ı sürükleyerek kapıdan çıkarttı. Kapı açıldığında birkaç kişi oraya dönmüştü ancak kimseyi göremeyince ilgilerini yitirdiler.
Okula yaklaştıklarında kimsenin olmadığında Peter'ın kolunu bıraktı ardındanda kendi görünür.
" Senin güçlerin mi var? "
" Hakkımda bilmediğin çok şey olduğunu söylemiştim. Neyse. Hadi okula girelim. Babamada yazmadım daha. Haberi olsun. Gelince şaşırmasın. "
" Başka ne yapabiliyorsun? "
" Önemli şeyler değil. Hadi hadi gir şu okula Pete. "
Kendisi önden girdiğinde Peter'da arkasından girdi. Onlar girdiği an okuldakilerin bakışları Perla'nın üstüne dönmüştü. Perla her ne kadar aldırmıyor gibi gözüksede rahatsız olmuştu. Sınıfa girip her zamanki yerine oturdu. Flash'ta arkalarına oturmuştu. Perla sakin olmaya çalışarak arkasına döndü.
" Bilmem farkında mısın ama o video gizlilik ihlalidir. Benimle ilgili bir video yapıyorsun, benim fotoğrafım olan, benim hakkımda. Ama ben buna izin vermedim. "
" Ne olucak sanki? En çok izlenen videom o. "
" Siliceksin. "
" Ne! Delirdin mi sen? "
" Siliceksin dedim! Şimdi! "
Flash homurdana homurdana telefonunu çıkartıp o videoyu sildi.
" Taslaklardanda. Hadi! "
Ordanda silindikten sonra zafer edasıyla gülümsedi Perla.
" Bir daha böyle bir şey yapmaya kalkışırsan bu kadar nazik olmayacağım. "
" Bu bir tehtid miydi? "
" Bu bir uyarıydı. Beni sinirlendirmek istemezsin. Sinirli halimi görmek hiç istemezsin. Bu uyarının içine ailemi katmıyorum. Yanlış anlaşılma olmasın. Ben kendime yetebileceğim şekilde yetiştirildim. Şayet sen ateşle oynamak istersen, ateşi yellemen gerekecek. İşte o zaman kontrol benim elimde olmaz. "
Flash tırsmış gözüküyordu. Perla ise sani hiçbir şey olmamış gibi sakince önüne göndü.
" Gerçekten bir Strak olduğunu nasıl anlamadığımı bilmiyorum. "
Perla sırıttı. Babasına benzetilmek onu mutlu ediyordu. Babasını düşününce aklına tekrar ondan haber alamadığını hatırlayınca yüzü düştü.
" Ne oldu? "
" Hiç. Aklıma bir şey geldide. Canım sıkıldı biraz. "
" Ne geldi? "
Perla etrafına bakındı.
" Sonra anlatırım. "
Öğretmen gelene kadar babasına ufak bir özet nesajı attı. Şu an göremeyeceğim biliyordu ama ulaşılabilir olduğu an haberi olsun istiyordu. Öğretmen içeri girdiği an telefonu cebine attı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Derste motorları ve reaktörleri işlediler. Perla o kadar çok söz hakkı aldı ki en sonunda öğretmen onu görmezden gelmeye başlamıştı. Tabi babasının kim olduğu düşünülürse buna kimse şaşırmadı. Sonuçta o atölyede çok zaman geçirmişti ve birkaç kostüm tasarımında büyük payı vardı. Günün birinde kendide bir Avengers olmak istiyordu. Ve önündeki tek engel ise babasıydı. Buna asla izin vermiyordu. Ama Perla eninde sonunda katılacaktı Avengers'a.
*
Okuldan çıkmış eve giderken büyük bir gümbürtü koptu.
" Görev bekler Leydim. "
Deyip bir anda yok oldu Peter. Perla bu yok oluşa mı yoksa Peter'ın ona Leydim demesine şaşırsa bilemedi. İçi kıpır kıpır olmuştu. Kendine anca gelebildiğinde ağ atarak giden bi Spiderman görmüştü. Kendisde görünmez olup kuleye doğru gitmeye başladı. Kuleye vardığında ise hiç beklemediği bir mabzarayla karşılaşmıştı. Kulenin önünü çevreyelen adamlar vardı.
______________________________________________________________________________
Evvvvvvet. Sizce o adamlar kimdi? Bunun cavabı tabii ki sıradaki bölümdee. Okuduğunuz için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
FanfictionYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.