Perla her ne kadar okula yürüyerek gitmek istesede babası onu arabayla bırakmaya zorlamıştı. Şimdi ise baba-kız arabada okula doğru gidiyorlardı.
Okulun sokağına geldiklerinde Tony okulun önünde bir yerde kenara çekti arabayı. Kendi kapısını açıp çıkarken kızının çantasınıda almayı ihmal etmemişti.
" Baba- "
Perla lafını bitiremeden kapı tekrar kapandığında önce kemerini açtı. Tam kapıyı açacakken kapısı kendiliğinden açıldı.
" Baba, bunu yapmana gerek yok biliyorsun değil mi? Ben neredeyse 17'yim. Kendi çantamı taşıyabilir, kapımı açabilirim. "
" Ama ben yapmak istiyorum. Şurda uyanalı 3 güncük olmuş. Sen boşuna yorulma. "
" Baba... Çantamda sadece şarj aletim ve 1 defter var. Geri kalan eşyalarım zaten dolabımda. Ayrıca 3 gün çok uzun bir süre bence. Sonuöta bir insanın hayatının değişnesi için 5 dakika bile yeterliyken kosss koca 3 gün. "
" Hadi, hadi boşuna uğraşma. Bende bu çanta. Sınıfa kadar bırakıcam seni. "
" Ne? Baba olmaz! "
" Aa nedenmiş o? Sen bu dünyadaki en karizmatik babaya sahipsin. Millet seni kıskanıyo. Şimdi daha fazla itiraz duymak istemiyorum. Hadi marş marş! "
Perla yenilgiyi kabul ederek içini çekti. Önce koridordaki dolabına gitti. Bugünki derslrin kitaplarını alıp babasının elinde (zorla) duran çantaya doldurdu. Koridorda onları gören fısırdaşıyordu.
Biraz daha yürüyüp sınıfa vardıklarında Perla bir anda ona dolanan iki kolla sarsıldı. Tabii ki kim olduğunu tanımıştı. Bu Peter Parker'dı.
" Seni çok özledim Per! "
Arkadan gelen öksürük sesiyle irkildi Peter. Oraya baktığında Tony'yi görmeyi hiç beklemiyordu.
" A-a Bay S-stark? "
" Kızımdan uzaklaş çocuk. "
" Baba! Seninle bunu daha kaç kere konuşacağız? Peter benim en yakın arkadaşım. "
Bu dediğine kendi bile inanmamıştı.
" Bilmem. Belki 3000 defa daha konuşursak küçük bir ihtimal anlayabilirim. "
" Ah, tamam! Hadi sen git artık. Hem işlerin yok mu senin? Yoksada ben sana bulurum. Hadi bakalım yeni görevin ben gelene kadar bize çizburger yapmak. Şimdiden kolay gelsin. İyi günler. Kuledekilere sevgilerimi ilet. Clint'e de söyle ok takımlarını ben değil Nat ile Wanda sakladılar. Turşuları ben yemiş olabilirim ama senin bunu söylemene gerek yok. Seni seviyorum. Hoşçakal! "
Babasının yanağından öpüp onu kapıdan çıkarttığında Tony cevap bile verememişti. Az önceden beri bütün sınıf ona bakıyordu.
" Neye bakıyorsunuz? Hadi işinize bakın! "
Yavaş yavaş alışmıştı bu düzene. Babası ile ilk defa görüntüleniyordu ama görüntülenmeden önce bile çok fazla dedikodunun konusu olduğu için normal geliyordu artık. Az önce babasının gelmesiyle onun yalan söylediğine inanan küçük bir kesimede gerçek olduğunu kanıtlamıştı.
" Per, sen iyisin değil mi? "
" Pete, bu soruyu yaklaşık 178 defa cevapladım. Cevap hala aynı. Evet iyiyim! "
" Ne yapayım ama! 5 gün senden haber alamadım. Ödüm koptu. "
" Ah, sen bensiz ne yaparsın acaba!? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
FanficYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.