16- Kendi Çöplüğü

145 6 5
                                    

Kısa bir fikir ayrılığından sonra Thanos'un gezegenine gitmeye karar vermişlerdi. Tony, Perla ve Peter'ı bir kenara çekti ve konuşma yapmak için hazırlandı. Peter ise hala Avenger olmanın şokunu yaşıyor gibi duruyordu.

" Şimdi, beni iyi dinlemenizi istiyorum. Eğer hayati bir tehlikede olursanız, önce kendinizi düşüneceksiniz. Bana bir şey olursa bile yanıma gelmeyeceksiniz. Tekrar ediyorum, önce kendinizi sağlama alın! Ben ne dersem onu yapacaksınız. Asla sorgulamadan. Tamam mı? "

Peter başıyla onaylarken Perla kaşlarını çatmıştı.

" Neden? "

" Ama şimdiden sorgulamaya başladın?! "

" Baba ciddiyim. Neden? Sana bir şey olursa öylece bekleyeceğimi falan mı sanıyorsun? "

Tony kızının omzuna koydu tek elini. Eğilerek onun boyuna indi.

" Bak Perla, önceliğim siz ikinizsiniz. Sizi riske atamam. O yüzden itiraz kabul etmiyorum küçük hanım. Şimdi ikiniz, marş marş. "

" Tamam ama sende kendine dikkat edeceğine söz vermelisin. "

" Adil gözüküyor. Anlaşma yapmayı benden öğrenmişsin. "

" İyi de sen anlaşma yapamazsın ki. "

Ortamı küçük kahkaha sesleri sardı. O an herşey unutulmuştu. İçinde bulundukları durum bile.

*

" Burası biraz şeyy. "

" Terk edilmiş? "

" Doğru kelime. "

Perla ve Peter'ın birbirini tamamlamasına göz devirdi Tony. Kıskanmadan edemiyordu. Yani Perla onun kızıydı. Başkası onunla bu denli yakınken nasıl olurda kıskanmazdı!

" Tanrım! Lütfen keser misiniz şunu? "

Perla babasına tatlı bir gülümseme sundu. Peter ise uzaklaştı. Uzaklaşmasıyla naskeli birinin onu rehin alması bir oldu.

" Herkes olduğu yerde kalsın! Sakın olun
Bunu sadece bir kez soracağım Gamora nerde? "

Tony zırhın lazerini Peter'a silah tutan adama doğrulttu.

" Öyle mi?. Ben daha iyisini sorucam. Gamora'da kim? "

Tony'nin az önce yere serdiği uzaylımsı dev gri adam konuştu bu seferde.

" Ben daha da iyisini sorucam. Neden Gamora? "

" Kızın yerini söyle yoksa yemin ederim bu ucubeden kızartma yaparım. "

" Sıkıysa yap! Ben de senin adamını vururum. Hadi! "

" Durma Quill. Bunu kaldırabilirim. "

Sonra da uzaylı, antenli kız konuştu.

" Hayır kaldıramaz. "

" Haklı, kaldıramaz. "

" Demek öyle. Yerini söylemeyeceksiniz yani? Pekala. Dördünüzüde öldürücem. Ve Thanos'tan zorla kendim öğrenicem. Senden başlicam! "

Silahı Peter'ın kafasına bastırdığında Perla anı bi hareketle beyaz şişleri adama gönderip Peter'ı  kendine çekti. Ardından adamı havaya kaldırarak hareket etmesini engelledi.

" Bu ne be? "

" Kimse kimseyi öldürneyecek! "

" Kime, hizmet ediyorsun? "

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin