Kısa bir sürede güçleri konusunda oldukça ilerleyen Perla okulunuda aksatmıyordu.
Yine okula gitmek için evden çıktığı bir gün her zaman bulultukları yerde Peter'ı bekliyordu. Fahat Peter bu sefer gecikmişti. Normalde asla onubla buluşmaya geç kalmayan Peter. Bu durum Perla'nın çok sinirini bozmuştu.
15 dakika daha bekledikten sonra okula geç kalmamak için tek başına yürümeye başladı. Bir yandanda kulaklığını takmış müzik dinliyordu. Peter'a attığı mesajlara tekrardan baktı. Hiç biri görülmemişti. Başına kötü bir şey gelmemiş olmasını umdu.
Siz
Petee? Neredesin?
Umarım şu an yoldasındır...
Peter, başına bir şey mi geldi? Hasta falan mı oldun?
Ya neden bakmıyorsun?
Hala seni bekliyorum...
Artık telaşlanmaya başladım gelicek misin?
Sanırım gelmeyeceksin. Ben geç kalmamak için yğrümeye başladım şimdi.
Umarım iyi bir bahanen vardır.
Peter onun en yakın, en iyi ve tek arkadaşıydı ve şu an ından haber alamamak endişelenmesine yol açmıştı.
" Jarvis, şu anda şehre saldıran bir kötü var mı? "
" Hayır Bayan Stark. "
Babasının icadı olan Jarvis bile yok diyorsa Peter kesinlikle şu an bir kötüyle savaşıyor olamazdı. Değil mi?
İçi sıkıla sıkıla okulun önüne geldiğinde gördüğüyle siniri damarlarını ortaya çıkacak kadar yükselmişti. Peter, Liz ile beraber gülüşerek okulun bahçesinde yürüyordu. Ciddi miydi bu çocuk!? Perla onun için bu kadar endişelenmişken onun başka bir kızla gülüşerek rahatça okula gitmesi bir şaka olmalıydı!
" Peter? "
Peter duyduğu sesle arkasına döndü. Karşısında Perlayı görünce şaşırmıştı. O bu kadar geç gelmezdi ki? Liz'e onsuz ilerlemesini söyleyip Perla'ya doğru yürüdü.
" Perla? Şaşırdım. Sen bu kadar geç gelmezdin. "
" Seni bekledim. "
" Beni mi bekledin? Ama ben sana yazmış- "
" Yazmadın Peter. "
" Ne? "
Perla telefonundan Peter ile olan yazışmalarını açtı.
" Ama ben sana bir sürü yazdım. Senin için endişelenmiştim. "
" Perla ben- "
" Halbuki boşa endişelenmişim! Ben aklımda bin bir senaryoyla seni beklerken, sen Liz ile beraber gülüşe gülüşe sohbet ederek beni umursamıyormulşsun! "
" Hayır sadece- "
" Sadece ne? Bana haber vermek zor mu geldi? Cebindeki telefona bir göz atmak için fazla mı üşengeçtin? Yoksa senin için iki cümlelik bir açıklamaya değmeyecek kadar önemsiz miydim? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
FanficYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.