Beck hayattaydı. Ölmemişti. Perla bununla beraber derin bir nefes aldı. Onların yanına gitti.
"Seni de konferansta görmek isterim Misty-Witch."
Perla Fury'i duymazdan geldi.
"Sen iyi misin Beck?"
"İyiyim. Hadi bir şeyler içelim."
"Ben hiç gelmeyeyim. Arkadaşlarımı oradan indirsem iyi olacak."
Peter maskenin ardından ona baktı. Perla uçarak dönme dolaba ilerledi.
Beck ve Peter bir bara oturmuşlardı. Beck bir şekilde Peter'ı manipüle edip Edith'i ondan almıştı.
"Konuş! Konuş! Konuş!"
"Evet büyük bir zaferdi ama yapacak daha önemli işlerimiz var."
"Konuş! Konuş! Konuş!"
"Eveet konumaa! Bizi bir araya getiren adama, eski patronumuz Tony Stark'a. Soytarı Kral. Kelimenin tam anlamıyla zenginlik ve teknoloji delisi bir aç gözlü. Tasarladığını hologram sistemi mesela. Sınırsız uygulama sistemi olan, devrimsel bir yeniliği kendi terapi makinesine dönüştürüp bir isim verdi. Hayatımın işine yeni bir isim verdi. Hata yaptığını söyledim. Teknolojim dünyayı değiştirebilir dedim. O da beni kovdu. Bana dengesizsin dedi. Tony'e!"
"Tony'e!"
Beck birkaç kişinin daha ismini sayıp kadeh kaldırdı.
"Aslına bakarsanız bizim için büyük bir tehlike de var. Perla Stark. Tony Stark tam bir aptal gibi bütün mirasını o kıza bıraktı. 16 yaşında liseli bir ergene! Ama yalan yok. Kız çok güçlü. Bizim için bir tehtid. Ama kimse ona inanmıyor. Çok yazık. Onu öldürmemiz gerekiyor. Zaten piskolojim olarak kötü. O makalede çok işe yaradı. Eğer onu da ortadan kaldırırsak her şey harika olacak. Bu zor olabilir. İnce eleyip sık dokuyacağız."
*O sırada Perla*
"Tamam, tamam."
"Tanrı aşkına Ned cidden burada ne yapıyordunuz?"
"Aslında benim fikrimdi. Opera çok sıkıcı geldi."
"Ama güvenliydi. Şimdi sizi uyarıyorum. Korkmanıza gerek yok. Sizi aşağı indireceğim."
Perla bir elini öne uzatarak sislerin Betty'i sarmasını sağladı. Betty aşağı inince aynısını Ned için de yaptı.
"Şimdi doğruca otele gidiyoruz."
"Sen de mi bizimle geliyorsun?"
"Yani ben de orada kalıyorum."
"Doğru..."
Üçü beraber otele yürüdüler.
"Gidin Bay Harringot'a haber verin. Ben odaya gidiyorum. Ve lütfen başınızı derede sokmayın."
Perla Ned'e bir bakış atıp yukarı çıktı. Yaptığı ilk şey telefonunu çıkartmak oldu. Pepper'ı arayacaktı.
"Perla! Sen iyi misin? Herşey yolunda mı?"
"Gayet iyiyim. Haber vermek için aradım. Bir sorun yok. Siz iyi misiniz?"
"Evet. Morgan'ı görmek ister misin?"
"Her zaman."
Birkaç saniye sonra Morgan ekrana girdi.
"Abla!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
FanficYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.