33- Eve Dönüş

70 3 0
                                    

Perla, yatakta kalması gerekirken özel uçakla Amerika'ya geri dönmüştü. Happy onları pistte bekliyordu.

"Yavaş kalk. Daha iyileşmedin."

Pepper hemen onu uyardı. Kendisi Perla'nın koluna girerken Morgan Happy'nin yanındaydı. Uçağın merdivenlerini yavaşça indiler.

"Perla, nasılsın?"

"İyiyim."

Yinede tek eli dikişlerin bulunduğu yerdeydi. Arabaya oturmasına yardım ettiler. Morgan Perla'nın yanına oturdu, Pepper da ön koltuğa.

"Abla?"

"Efendim minnakım?"

"Sana ne oldu."

"Hastalandım minnakım. Ama şu an iyiyim. Eve dönüyoruz."

Aslında o kadar da iyi sayılmazdı. Evde olsa bile bir süre yataktan çıkmayacaktı ve sürekli doktor gözetiminde olacaktı.

"Ama neden karnını tutuyorsun? Karnından mı hastalandın?"

"Evet."

Morgan minik kollarını ablasına sardı.

"Umarım bir an önce iyileşirsin."

"İyileşirim merak etme."

Sonunda eve varmışlardı. Etraf sessiz duruyordu. Odaya girdi ve yatağa yerleşti.

"Seni şimdiden uyarıyorum Perla Stark. Sonradan zaten gitmek isteyeceğin ve seni tutamayacağım için eve geldik ama bu yataktan çıkılmayacak. Anladın mı?"

"Pek kalkıcak halim de yok zaten. En fazla televizyon izlerim. Gilmore Kızları'nı tekrar izleyebilirim mesela. 7 sezonu bitirmek zor olur."

"Olur. Bir şey olursa da haber ver."

"Veririm. Hadi git biraz uyu sen. İyiyim ben."

Pepper emin olduktan sonra odadan çıktı. Perla telefonunu eline aldı. Çok fazla mesaj vardı. Bunların hepsine bakmak en az 2 saatini alırdı.

Ve cidden aldı da. Çoğu mesaj onun için önemsizdi. İnternetteki bazı insanlar onun öldüğünü bile iddia etmişti. Onun geri döndüğü tek mesajlar Ned'in mesajları oldu.

LEGO Manyağı

Siz

Oha Ned!
Bu kadar mesaj mı olur?

LEGO Manyağı

AMAN TANRIM ÖLDÜN SANMIŞTIM!
YAŞIYORSUN!
İYİ MİSİN?!

Siz

İyiyim.
Pete sana haber vermedi mi?
Gerçi onunla da gece yarısı konuştuk fırsat olmamıştır.

LEGO Manyağı

İyi olmana çok sevindim.

Siz

Sen nasılsın?

LEGO Manyağı

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin