6-Hydra

311 19 6
                                    

Kulenin önünde bir sürü gözlüklü adam vardı. Bir adım daha atınca bütün gözler ona dönmüştü. Ama bu nasıl olurd? O görünmezdi! Adamlar ona doğru gelmeye başladığında kafasına dank etmişti. Isı gözlükleri! Bunlar Hydra olmalıydı. Ona gelen adamlardan birinin bacak arasına sert bir tekme attı. Güçlerini kullanarak onları yenebilirdi ama herkesin içinde bunu yapamazdı. Zaten yaklaşık 30 adamın bir boşlukla dövüşmesi oldukça garipti. Aklına tek bir seçenek geliyordu. Onları içeri çekmek.

Uçarak üst katlara çıktı. Onu gören adamlar koşarak kuleye girdi. Perla camlardan birini kırarak içeri girdi ve kendi odasına koştu. Dolabındaki tüm kıyafetleri bir kenara iterek dolabın içine girip kapağını kapattı. Ardından dolabına gizlenmiş küçük kolu çekerek açılan küçük kapakçıktan geçti. Bu gizli bir geçitti ve başka bir odaya açılıyordu. Bavası burayı acil durumlar için tasarlamış. Odanın içindeki acil durum butonuna basıp şifreyi girdi. Masadan çıkan kulaklığı alıp kulağına taktı. Birkaç saniye sonra babasının sesini duydu.

" Perla! Sorun ne? Sen iyi misin? "

" İyiyim. Hydra kulede. Beni arıyorlar."

" Spiderman nerde?! "

" Şehrin merkezinde bir saldırı daha var. Sanırım şaşırtmaca. Onunla ilgileniyor. "

" Odada kal. Sakın çıkma! "

" Baba çıkmalıyım. Sadece güvenik kamerakarına bağlanabilir misin? "

" Perla orada kal dedim! "

" Baba bütün kuleyi altüst edip yinede beni bulurlar! Karşılarına çıkmam daha mantıklı. "

" Görünmez ol! "

" Denemedim mi sanıyorsun? Isı gözlükleri var! "

" Siktir. Tamam. Kameralara bağlanıyorum. Ayrıca, kod yazma bölümüne 22072001 yaz. "

" Doğum günüm? "

" Evet. Yaz hadi. "

Hızlı bir şekilde kodu yazdıktan sonra  duvarlardan biri açıldı ve içinden bir kostüm çıktı.

Hızlı bir şekilde kodu yazdıktan sonra  duvarlardan biri açıldı ve içinden bir kostüm çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Baba ciddi misin? "

" Evet. Nano teknoloji. Elini uzatman yeterli. Sana yardımı dokunacağını düşünüyorum. En azından hasarı azaltaır. Lütfen dikkat et. "

" Tamam baba. Kameralara bağlanabildin mi? "

" Evet. "

" Neredeler? "

" 5 kat aşağıdalar. "

Perla dolaptan çıkarken kulaklıktan Natasha'nın sesi duyuldu.

" Tony, kiminle konuşuyorsun? "

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin