Tony, Steve ve Thor bütün enkazın altından dışarı çıktı. Boş bir şekilde oturan Thanos'a baktılar.
"Ne yapıyor?"
"Kesinlikle hiçbiri şey."
"Taşlar nerede?"
"Bunların altında bir yerde. Tek bildiğim onda olmadığı."
"O zaman öyle kalsın."
"Tuzak olduğunu biliyorsun değil mi?"
"Evet. Pek umurumda değil."
"İyi. Yeter ki hepimiz aynı fikirde olalım."
Thor iki elinide kaldırarak silahlarını aldı.
"Bu sefer onu layıkıyla öldürelim."
Yavaş yavaş ona doğru yürümeye başladılar.
"Başarısızlığınızla yaşayamadınız. Bu sizi nereye getirdi? Bana tabii. Yaşamın yarısını ortadan kaldırınca, kalanı gelişecek sandım. Ama anladım ki bu imkansızmış. Geçmişi hatırlayanlar olduğu sürece gelecekte olacakları kabul edemeyenler daima olacak. Direnicekler."
"Evet hepimiz çok inatçıyız."
"Size minnettarım. Çünkü artık ne yapmam gerektiğini biliyorum. Bu evreni en küçük atimuna kadar paramparça edicem. Sonrada neler kaybettiğinden habersiz, sadece kendine verilenleri bilen yasaklarla dolu yeni bir evren yaratıcam. Minnettar bir evren."
"Kan içinde doğan."
"Bilmeyecekler. Çünkü hayatta olmayacaksınız."
Thor yıldırım yüklenerek saldırıya geçti. Tony zırhının bıçaklarıyla saldıracak. Steve ise kalkanıyla. Üçü birden Thanos'a karşıyken Thanos onlarla savaşabiliyordu.
"Tamam Thor. Gönder."
Thor yıldırımları Tony'nin zırhına yolladı. Tony yıldırımları lazerlere dönüştürdü ve Thanos'a yolladı. Thanos lazerlerden onları yansıtarak korundu. Bu sefer Thor çekici Thanos'a fırlattı. Thanos Tony'i siper etti ve Tony arkaya doğru fırladı. Thor savaşmaya devam ediyordu ama sikahları yoktu. Thanos ona yumruk atıyordu. Thor sol elini kaldırıp baltayı çağrdı. Thanos ise onu ittirerek Thor'un kalbine saplamaya çalıştı ama başaramadı. Çünkü biri Mjölnir i Thanos'a fırlattı. Bu Steve'di.
"Biliyordum."
Steve çekici döndüre döndüre üzerine gelen Thanos'a vurdu. Thanos biraz geri fırladı. Ayağa kalktığında Steve kalkanı çekiçle Thanos'a fırlattı. Ve birkaç yıldırımda. Fakat Thanos onun boğazından tutarak yere yapıştırdı. Dev bıçağıyla saldırmaya başladı. Mjölnir kenara fırlamıştı ve Steve onu geri çağırmayacak kadar meşguldü. Kalkanla kendini savunmaya çalışıyordu. Bıçak bacağını kesti. Kalkan parçalandı. Sonra metrelerce geri fırladı. Onlara uzay gemisi zemine indi. İçinden milyonlarca canlı çıkıyordu. Steve ayağa kalktı. Kalkanın kemerini sıktı. Öne doğru ilerledi. Birden kulaklığından ses geldi.
"Yüzbaşı duyuyor musun?"
Durdu.
"Yüzbaşı ben Sam. Duyuor musun?"
Steve elini sağ kulağına attı.
"Solundayım."
Solunda bir portal açıldı. İçinden Wakanda kralı çıktı. Sonrada Sam. Ardından bir sürü portal açılmaya başladı. İçinden her yerden kahramanlar çıkıyordu. O portallardan birinde Dr. Strange ve 5 yıl önce onunla beraber olan kişiler göründü. Portalı içinden yoğun beyaz bir sis çıkmaya başladı. Bu elbette Perla idi. Thor ve Tony'de ataklandı. Pepper bile buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
Fiksi PenggemarYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.