Perla gözlerini yavaşça araladı. En son ne olduğunu tam olarak hatırlamıyordu ama habis gördüğünden emindi. Sonunda uyandığı için mutluydu. Yinede karnında hissettiği acı hoşuna gitmiyordu.
"Uyanıyor!"
Duyduğu ses, mayışıklığı hızlıca atım dikkatini toplamasını sağladı. Babası ile göz göze geldiğinde korkudan küçük bir çığlık attı. Ses frekansını ayarlayamaldığı için hepsi kulaklarını kapatmak zorunda kalmıştı. Sonra gözleri yandaki kızıl kadına çarptı.
"Siz- siz yani- yaşıyorsunuz?"
Ve Steve'i gördü.
"Sen yaşlı değilsin."
Hepsi ona anlamayarak bakıyordu.
"Esas sen yaşıyorsun."
Steve konuştu.
"Ben mi...?"
"Evet, sen... Biz- senin ölü- olduğunu sanıyorduk."
Bunu söyleyen babasına hala garip bakıyordu.
"Ben yaşıyorum! Hayır. Hayır. Sizdiniz. Ben biliyorum. Seni uzaktan görüyordum. Ve sen-"
O anlar gözünün önünde canlarınca titredi.
"Ben gözlerimle gördüm. Senin cesedini. Seninle konuştum. Cevap vermiyordun. Sen ölüydün! Ben senin- cenazene geldim..."
Sonlara doğru sesi kısılmıştı. Elleri titriyordu. Tekrar Natasha'ya döndü.
"Sen, bir uçurumdan atlamıştın. Ruh Taşı için."
Kimse konuşmadı. Perla kısa bir süre düşündü. Beyni bir çark gibi işliyordu.
"O zaman burada da- Clint yok...?"
Steve yavaşça başını salladı.
"Ben farklı bir evrendeyim!"
En sonunda bu kanıya vardı.
"Ne?"
Peter şaşkınlıkla sordu.
"Ya sonsuz bir rüyadayım ya da paralel evren. Çünkü ben eminim. Eminim."
Yinede titriyordu. Bu korkunçtu. Tony tereddüt etsede bir elini Perla'nın omuzuna koydu. Perla onun dokunuşuyla irkildi. Tony hemen elini geri çekti.
"Özür dilerim."
Hızlıca konuştu. Perla o böyle yapınca kendini kötü hissetti.
"Oh, sorun değil..."
Karnında bir sızı hissetti birden. İstemsizce eli karnına gitti.
"O yara nasıl oldu?"
Natasha sordu. Perla yutkundu.
"Şey, bu biraz karışık. Babam öldükten sonra- Edith'i Peter'a bıraktı. Ve o bir sekilde ele geçirildi. Ele geçiren kişi insanları manipüle etti. Herkes onu kahraman sanıyordu. Daha doğrusu o insanların boşluğundan yararlandı. Avengers dağılmıştı. Sonra Londra'da bir dron saldırısı başlattı. Peter Mysterio ile uğraşıyordu, ben dronları hallediyorum. Kostüm ile ilgili bir sorun oluştu ve vuruldum. Bu kadar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~
FanfictionYa, Tony Stark'ın Avengers ekibi dışında kimsenin bilmediği ve dış dünyadan koruduğu mükkemmel güçlğ bir kızı olsaydı? Merak mı ettiniz? Buyrun, içeri gelin.