20- Basın Toplantısı

92 1 0
                                    

Perla eskisi gibi değildi. Olamayacaktı. Onu kendi gibi yapan insanlar ölmüştü. Elinde Edith'i tutuyordu. Bunu Peter'a kendi vermek istiyordu. Ama bütün bunlardan önce biraz sonra yapacağı basın toplantısına hazırlanmalıydı. Bir açıklama yapması gerektiğinin farkındaydı. Daha acısı çok tazeydi. Yinede bu acıyı görmezden gelmeye çalışıyordu.

"Perla, hazır mısın tatlım?"

Pepper sormuştu bu soruyu. Perla aynada kendine baktı. Ceketini düzeltti.

"Nasıl görünüyorum?"

"Babasının kızı gibi..."

"Perla bunu yapmak istediğine emin misin? Daha herşey çok yeni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Perla bunu yapmak istediğine emin misin? Daha herşey çok yeni."

"Bu yüzden şimdi yapıyorum. Beklersem cesaretimi kaybedeceğim ve bir daha hiç yapamayacağım. Morgan nerede?"

"İçeride resim çiziyor."

"Burdan sonra cheeseburger yemeye gitsek olur mu? Hem biraz kaynaşmış oluruz."

"Olur."

Pepper Perla'ya gülümsedi.

"Artık gitmeliyim."

Perla derin bir nefes verdi. Hayatında yaptığı ilk basın toplantısıydı. Son olmadığına emindi. Sahne gibi bir yere çıktığında tüm kameralar ve mikrafonlar ona dönüktü. Bir konuşma metni hazırlamıştı.

"Öncelikle hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim. Bu toplantıyı ayarladım çünkü babamın ölümünü hakkında kısa bir açıklama yapmak istiyorum."

Kimseden çıt çıkmıyordu.

"Babam Tony Stark bu dünyayı bu evreni kurtarmak uğruna canını verdi. Tıpkı Natasha Romanoff gibi tıpkı Vision gibi. Babam çok zeki bir adamdı. Her zaman bu sayede iyi bir çözüm bulmuştur. Bu seferki çözümü pek iyi sonuçlanmasa da işe yaradı. En azından boşuna ölmedi. Boşuna ölmediler."

Titrek bir nefes aldı.

"Babam öldüğünde hem benim hayatımda hem de kahramanlar arasında büyük bir boşluk açıldı. Ironman'in yanı sıra Black Widow ve Kaptan Amerika'da maalesef aramızda değil. Benim amacım asla babamın yerini doldurmak olmayacak. Fakat babam vasiyetinde Stark Endüstrilerini bana bıraktığını yazmış."

Bir anda herkes daha dikkatli dinlemeye başladı.

"Ben de onun emeklerini yok etmemek ve anısını yaşatmak adına bu görevi üstleniyorum. Benim niyetim asla onun yerini doldurmak değil. Onun yeri doldurulamaz. Ben Tony Stark değilim. Niyetim Tony Stark olmak değil. Ben onun izinden giden kızı, Perla Stark'ım."

Gizli Stark ~ Perla Luna Stark ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin